Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Przeznaczenie - problemy techniczne
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
(28.06.2021, 03:52:58)N1kX napisał(a): [ -> ]1. Słuchaj, nie wiem, czemu Garond przysłał tu Sługa Beliara, ale z pewnością miał w tym jakiś cel.
Gardzisz łatwym zarobkiem? Nigdy bym się tego nie spodziewał po Sługi Beliara.

Jaka jest właściwa opcja?

Słuchaj, nie wiem, czemu Garond przysłał tu Sługę Beliara, ale z pewnością miał w tym jakiś cel.

Gardzisz łatwym zarobkiem? Nigdy bym się tego nie spodziewał po Słudze Beliara.
Odnośnie mojego punktu 2 związanego z kamieniami, jedyne co używałem to pluginy Uniona, reszta była w pełni bazowa, żadnego texturpacka, jednak możliwe że był to błąd indywidualny. Przypomniał mi się rano kolejny bug, dość istotny według mnie, który opiszę poniżej.
13. Po zaproszeniu Dragomira do obozu w rozdziale 1, w kolejnym rozdziale, się on dubluje i respawnuje w swoim obozowisku w Khorinis, natomiast jego oryginał nadal jest w Dolinie Przodków.
(28.06.2021, 00:32:05)Dezerow napisał(a): [ -> ]2. Świątynia Śniącego - błąd z teksturą kamieni, działających jako "drzwi", na button. Kamienie były koloru czerwonego.

(28.06.2021, 08:12:40)Dezerow napisał(a): [ -> ]Odnośnie mojego punktu 2 związanego z kamieniami, jedyne co używałem to pluginy Uniona, reszta była w pełni bazowa, żadnego texturpacka, jednak możliwe że był to błąd indywidualny. 

Ja coś sobie przypominam, że u mnie na wersji 1.6 te kamienie były całkiem białe i też to wtedy zgłaszałem.
Jeśli pokażesz mi dokładnie miejsce, zobaczę, ponieważ przeleciałem całą świątynię kamerą i nigdzie brakujących tekstur nie widziałem.
Niestey nie jest to N1kX obecnie możliwe.
Sprawdziłem właśnie na marvinie wejście do wcześniej zrobionej świątyni (gdzie miałem bug) oraz wszedłem z zapisu z 1r pierwszy raz. Bug tym razem nie występował. Jednak wcześniej miałem czerwone tekstury. Erwin napisał wyżej, że bug też u niego występował. Widocznie musi być jakiś warunek do spełnienia, który wysypie teksturę. Gdy będę przechodził kolejne części sagi, zrobię od razu screenshoty, jeśli coś się wysypie.
DX11 może łamać tekstury, jest to błąd, który nadal nie został naprawiony, pomaga tylko ponowne uruchomienie gry.
Jest też problem, który nie zależy ode mnie, ponieważ świat został zaimportowany z Gothic 1 i niektóre właściwości obiektów może nie być, albo są one przypisane krzywo były podczas importowania przede mną.
Jest też problem z materiałami świata, ale na pewno tam nie wejdę.

Maksymalnie poprawię literówki (mój błąd) i sprawdzę wspomnianych NPC, od dawna nie pracuję nad tym modemem, więc nie chcę już oglądać jego wnętrzności.
Cytat:12. Ostateczny boss gildii nieumarłych w formie demona, jest całkowicie zbugowany, niby walka powinna być epicka, a bijemy zamrożony kawałek mięcha, aż zdechnie. Uważam że to ogromne niedopatrzenie.


tak ma być i po prostu zastanów się dlaczego właśnie tak ma być.. Relaks
Cytat:Ja też miałem podobny problem. Chyba jakoś tak to rozwiązałem, że ubiłem tego Walkenburga kodami i wtedy jakoś to zatrybiło. Z tego co kojarzę, on tam ma zginąć, a reszta nie.

Zostało to naprawione w wersji 1.6. Ciekawe dlaczego polscy gracze tak nie chcą jej próbować?
Nie chcą, bo jej nikt kompleksowo nie przetestował wszystkimi gildiami i wariantami. Te błędy  niedoróbki, które są i nikt tego nie ukrywa, w 1.5, mogą być przezwyciężone siłami ex członków ekipy i graczy, są też znane i przewidywalne.
Mnie do tej pory dziwi, że w Związku Radzieckim nie znalazło się 7 ludzi, którzy uczciwie by przetestowali wersję 1.6. W pełni, dokładnie i bez pozostawiania wątpliwości. Natomiast uwag dotyczących przerabiania fabuły było 1000.
Minęły już 2 lata i zauważ zero. Co jeszcze trzeba sprawdzić?
Rozumiem, że wersji 1.6. RU skończone zostały wszystkie gildie ich kombinacje z gildiami dodatkowymi bez pomocy kodów, poprawek typu patch i korzystania z programów specjalnych przez graczy spoza kręgu modderów?
Cóż, ostatnio pytano tylko, jak przejść To lub inne zadanie. Coś tam nie działa albo mi się zepsuło nie pisze.
Niemcy grają w wersji 1.6. Do tej pory nie widziałem od nich komunikatów o błędach.
PObrałem ze Spine wersję 1.6.0
Po uruchomieniu i pokazaniu strony startowej mam komunikat o błedzie:

C:zMusic_DM.spp(zCMusicSys_DiredMusic::LpadThemeByScript)
file not found ganestart.sgt

Pomoże ktoś?
Z tych osób, które się na tym forum przewijają, to raczej niewiele korzysta ze Spine, więc może być ciężko z pomocą.
Sam też nie używam i nie polecam tej platformy.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19