05.02.2017, 10:18:20
12.07.2017, 09:32:27
. Co jeżeli nie nauczyliśmy się języka budowniczych w jarkendarze ? Przepadł ?
12.07.2017, 09:36:54
tak, już się go nie da nauczyć od Myxira w Khorinis
12.07.2017, 13:47:01
Jedyny sposób to kod na myxira z momentu gdy jest on w jarkendarze. Opcja działa, sprawdzone na innym forum podobno.
12.07.2017, 13:51:56
rotl:
no tak a potem jeden idiota z drugim studiuje temat "Znikające postacie"
no tak a potem jeden idiota z drugim studiuje temat "Znikające postacie"
12.07.2017, 14:29:16
Znikajace postacie to chyba wina glownie sprzetu, jak ktos gra na kalkulatorze to pewnie tez mu co drugi npc zniknie nawet jak nie tknie konsoli.
Nie wiem czemubyak ludzie poruszaja w tym modzie problem jezyka kapłanów skoro ten problem identycznie wystepowal w czystym NK
Nie wiem czemubyak ludzie poruszaja w tym modzie problem jezyka kapłanów skoro ten problem identycznie wystepowal w czystym NK
12.07.2017, 14:37:44
Otóż nie, nie występował.
W oryginalnym G2 NK Myxir uczył języków Budowniczych także w Khornis.
Pytanie tylko, po co skoro po załatwieniu spraw w Jarkendarze nie był on już beziemu do niczego potrzebny.
do nauki z tabliczek?
dobry gracz umie już trzy języki jeszcze w Khornis, a jeśli umie tam dwa, to trzeciego się powinien nauczyć w Jarkendarze, bo nigdy nie wiadomo jaki poziom języka będzie potrzebny do popchnięcia akcji do przodu.
Owszem wystarczy drugi poziom, ale już słyszę płacz co niektórych, gdyby potrzebny był trzeci - czyli język Kapłanów.
Graczowi się wydaje, że wyzbiera tabliczki, a jak mu się narobi nadmiar PN wolnych to się nauczy języka nr 3 i wykoksuje tanim kosztem.
Cóż, nie tym razem.
W oryginalnym G2 NK Myxir uczył języków Budowniczych także w Khornis.
Pytanie tylko, po co skoro po załatwieniu spraw w Jarkendarze nie był on już beziemu do niczego potrzebny.
do nauki z tabliczek?
dobry gracz umie już trzy języki jeszcze w Khornis, a jeśli umie tam dwa, to trzeciego się powinien nauczyć w Jarkendarze, bo nigdy nie wiadomo jaki poziom języka będzie potrzebny do popchnięcia akcji do przodu.
Owszem wystarczy drugi poziom, ale już słyszę płacz co niektórych, gdyby potrzebny był trzeci - czyli język Kapłanów.
Graczowi się wydaje, że wyzbiera tabliczki, a jak mu się narobi nadmiar PN wolnych to się nauczy języka nr 3 i wykoksuje tanim kosztem.
Cóż, nie tym razem.
12.07.2017, 14:57:26
I tu sie nie zgodze bo z cala pewnoscia Myxir po powrocie do miasta juz nie uczył jezykow. Pamietam, ze kiedys sie na to nadziałem. Zreszta wystarczy minuta spedzona w google i znajdziesz mnostwo postów na różnych forach gdzie ludzie pytaja "czemu myxir nie óczy mnie jenzykuf"
12.07.2017, 15:04:58
pełny skrypt DIA dla Myxira w Khorinis z oryginalnego G2 NK z datą ostatniej modyfikacji 24.11.2006
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info EXIT
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_Addon_Myxir_CITY_EXIT (C_INFO)
{
npc = KDW_140300_Addon_Myxir_CITY;
nr = 999;
condition = DIA_Addon_Myxir_CITY_EXIT_Condition;
information = DIA_Addon_Myxir_CITY_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_Addon_Myxir_CITY_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Addon_Myxir_CITY_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info HelloCITY
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY (C_INFO)
{
npc = KDW_140300_Addon_Myxir_CITY;
nr = 5;
condition = DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_Condition;
information = DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_Info;
permanent = TRUE;
description = "Zostaniesz w mieście?";
};
func int DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_Condition ()
{
return TRUE;
};
var int DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_OneTime;
func void DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_15_00"); //Zostaniesz w mieście?
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_12_01"); //Jeden z nas musi TU zostać, jeśli Vatras opuści miasto.
VatrasAbloeseIstDa = TRUE;
if (RavenIsDead == TRUE)
&& (DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_OneTime == FALSE)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_12_02"); //Chcę ci powiedzieć jeszcze jedno.
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_12_03"); //To, czego dokonałeś w Jarkendarze, to był naprawdę bohaterski wyczyn.
AI_Output (other, self, "DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_15_04"); //Niestety, nie skończyłem jeszcze moich zadań w Khorinis.
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_12_05"); //Jestem pewien, że sobie poradzisz, Strażniku.
AI_Output (other, self, "DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_15_06"); //Zobaczymy.
DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_OneTime = TRUE;
B_GivePlayerXP (XP_Ambient);
};
};
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info Teach
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach (C_INFO)
{
npc = KDW_140300_Addon_Myxir_CITY;
nr = 90;
condition = DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_Condition;
information = DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_Info;
permanent = TRUE;
description = "Naucz mnie tego dziwnego języka.";
};
var int DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_NoPerm;
var int DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_OneTime;
func int DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_Condition ()
{
if (Myxir_Addon_TeachPlayer == TRUE)
&& (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_NoPerm == FALSE)
&& (DIA_Addon_Myxir_Teach_NoPerm == FALSE)
&& (DIA_Addon_Myxir_ADW_Teach_NoPerm == FALSE)
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_Info ()
{
B_DIA_Addon_Myxir_TeachRequest ();
if (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_OneTime == FALSE)
{
Log_CreateTopic (TOPIC_Addon_KDWTeacher, LOG_NOTE);
B_LogEntry (TOPIC_Addon_KDWTeacher, LogText_Addon_MyxirTeach);
DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_OneTime = TRUE;
};
if ( PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_1] == FALSE)
|| ( PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_2] == FALSE)
|| ( PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_3] == FALSE)
{
Info_ClearChoices (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach);
Info_AddChoice (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach,DIALOG_BACK,DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_BACK);
};
if (PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_1] == FALSE)
{
B_DIA_Addon_Myxir_TeachL1 ();
Info_AddChoice (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach,B_BuildLearnString (NAME_ADDON_LEARNLANGUAGE_1 , B_GetLearnCostTalent (other, NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE, LANGUAGE_1)),DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_1);
}
else if (PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_2] == FALSE)
&& (PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_1] == TRUE)
{
B_DIA_Addon_Myxir_TeachL2 ();
Info_AddChoice (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach,B_BuildLearnString (NAME_ADDON_LEARNLANGUAGE_2 , B_GetLearnCostTalent (other, NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE, LANGUAGE_2)),DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_2);
}
else if (PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_3] == FALSE)
&& (PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_1] == TRUE)
&& (PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_2] == TRUE)
{
B_DIA_Addon_Myxir_TeachL3 ();
Info_AddChoice (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach,B_BuildLearnString (NAME_ADDON_LEARNLANGUAGE_3 , B_GetLearnCostTalent (other, NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE, LANGUAGE_3)),DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_3);
}
else
{
B_DIA_Addon_Myxir_TeachNoMore ();
DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_NoPerm = TRUE;
};
};
func void DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_X ()
{
B_DIA_Addon_Myxir_Teach_LANGUAGE_X ();
};
FUNC VOID DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_BACK ()
{
Info_ClearChoices (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach);
};
FUNC VOID DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_1 ()
{
if (B_TeachPlayerTalentForeignLanguage (self, other, LANGUAGE_1))
{
DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_X ();
};
Info_ClearChoices (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach);
};
FUNC VOID DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_2 ()
{
if (B_TeachPlayerTalentForeignLanguage (self, other, LANGUAGE_2))
{
DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_X ();
};
Info_ClearChoices (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach);
};
FUNC VOID DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_3 ()
{
if (B_TeachPlayerTalentForeignLanguage (self, other, LANGUAGE_3))
{
DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_X ();
};
Info_ClearChoices (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach);
};
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info EXIT
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_Addon_Myxir_CITY_EXIT (C_INFO)
{
npc = KDW_140300_Addon_Myxir_CITY;
nr = 999;
condition = DIA_Addon_Myxir_CITY_EXIT_Condition;
information = DIA_Addon_Myxir_CITY_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_Addon_Myxir_CITY_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Addon_Myxir_CITY_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info HelloCITY
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY (C_INFO)
{
npc = KDW_140300_Addon_Myxir_CITY;
nr = 5;
condition = DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_Condition;
information = DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_Info;
permanent = TRUE;
description = "Zostaniesz w mieście?";
};
func int DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_Condition ()
{
return TRUE;
};
var int DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_OneTime;
func void DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_15_00"); //Zostaniesz w mieście?
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_12_01"); //Jeden z nas musi TU zostać, jeśli Vatras opuści miasto.
VatrasAbloeseIstDa = TRUE;
if (RavenIsDead == TRUE)
&& (DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_OneTime == FALSE)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_12_02"); //Chcę ci powiedzieć jeszcze jedno.
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_12_03"); //To, czego dokonałeś w Jarkendarze, to był naprawdę bohaterski wyczyn.
AI_Output (other, self, "DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_15_04"); //Niestety, nie skończyłem jeszcze moich zadań w Khorinis.
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_12_05"); //Jestem pewien, że sobie poradzisz, Strażniku.
AI_Output (other, self, "DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_15_06"); //Zobaczymy.
DIA_Addon_Myxir_CITY_HelloCITY_OneTime = TRUE;
B_GivePlayerXP (XP_Ambient);
};
};
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info Teach
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach (C_INFO)
{
npc = KDW_140300_Addon_Myxir_CITY;
nr = 90;
condition = DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_Condition;
information = DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_Info;
permanent = TRUE;
description = "Naucz mnie tego dziwnego języka.";
};
var int DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_NoPerm;
var int DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_OneTime;
func int DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_Condition ()
{
if (Myxir_Addon_TeachPlayer == TRUE)
&& (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_NoPerm == FALSE)
&& (DIA_Addon_Myxir_Teach_NoPerm == FALSE)
&& (DIA_Addon_Myxir_ADW_Teach_NoPerm == FALSE)
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_Info ()
{
B_DIA_Addon_Myxir_TeachRequest ();
if (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_OneTime == FALSE)
{
Log_CreateTopic (TOPIC_Addon_KDWTeacher, LOG_NOTE);
B_LogEntry (TOPIC_Addon_KDWTeacher, LogText_Addon_MyxirTeach);
DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_OneTime = TRUE;
};
if ( PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_1] == FALSE)
|| ( PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_2] == FALSE)
|| ( PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_3] == FALSE)
{
Info_ClearChoices (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach);
Info_AddChoice (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach,DIALOG_BACK,DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_BACK);
};
if (PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_1] == FALSE)
{
B_DIA_Addon_Myxir_TeachL1 ();
Info_AddChoice (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach,B_BuildLearnString (NAME_ADDON_LEARNLANGUAGE_1 , B_GetLearnCostTalent (other, NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE, LANGUAGE_1)),DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_1);
}
else if (PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_2] == FALSE)
&& (PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_1] == TRUE)
{
B_DIA_Addon_Myxir_TeachL2 ();
Info_AddChoice (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach,B_BuildLearnString (NAME_ADDON_LEARNLANGUAGE_2 , B_GetLearnCostTalent (other, NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE, LANGUAGE_2)),DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_2);
}
else if (PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_3] == FALSE)
&& (PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_1] == TRUE)
&& (PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_2] == TRUE)
{
B_DIA_Addon_Myxir_TeachL3 ();
Info_AddChoice (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach,B_BuildLearnString (NAME_ADDON_LEARNLANGUAGE_3 , B_GetLearnCostTalent (other, NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE, LANGUAGE_3)),DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_3);
}
else
{
B_DIA_Addon_Myxir_TeachNoMore ();
DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_NoPerm = TRUE;
};
};
func void DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_X ()
{
B_DIA_Addon_Myxir_Teach_LANGUAGE_X ();
};
FUNC VOID DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_BACK ()
{
Info_ClearChoices (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach);
};
FUNC VOID DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_1 ()
{
if (B_TeachPlayerTalentForeignLanguage (self, other, LANGUAGE_1))
{
DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_X ();
};
Info_ClearChoices (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach);
};
FUNC VOID DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_2 ()
{
if (B_TeachPlayerTalentForeignLanguage (self, other, LANGUAGE_2))
{
DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_X ();
};
Info_ClearChoices (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach);
};
FUNC VOID DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_3 ()
{
if (B_TeachPlayerTalentForeignLanguage (self, other, LANGUAGE_3))
{
DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach_LANGUAGE_X ();
};
Info_ClearChoices (DIA_Addon_Myxir_CITY_Teach);
};
12.07.2017, 15:16:05
Jestem pewien mimo to, ze Myxir juz po powrocie z Jarkendaru jezykow nie uczyl, ten skrypt moze z jakiegos powodu nie "ładował sie". Przeciwko podanemu przez ciebie skryptowi rzucam moje przekonanie, ze tak bylo.
Chociaż wiem, ze do NK istniala latka o nazwie bodajze service pack 1.4 i on zmienial troche w skryptach i warunkach i w kwestii Myxira tez mieszal. W kazdym razie jak wroce do domu to sprobuje zainstalowac czysty NK i jakos to sprawdzic
Chociaż wiem, ze do NK istniala latka o nazwie bodajze service pack 1.4 i on zmienial troche w skryptach i warunkach i w kwestii Myxira tez mieszal. W kazdym razie jak wroce do domu to sprobuje zainstalowac czysty NK i jakos to sprawdzic
12.07.2017, 15:27:40
Tak, było. Normalnie Myxir w mieście nie uczy, ale łatka 1.4 to naprawia.
12.07.2017, 15:35:23
jeżeli jest tak jak mówicie, to znaczy że Piranie nie dały takiej możliwości świadomie, bo nie posądzam ich aż o takie zaniedbanie skryptowe
nie wszystko co wprowadził service pack 1.4 było moim zdaniem dobre, dlatego gdy robiony był Global PL a potem Przeznaczenie to wykorzystana była tylko część tego pakietu.
Zrobiliśmy tak jak jest w oryginalnym G2 NK i chyba tym lepiej się stało, że zachowana został pewna myśl twórców, zapewne nieprzypadkowa.
nie wszystko co wprowadził service pack 1.4 było moim zdaniem dobre, dlatego gdy robiony był Global PL a potem Przeznaczenie to wykorzystana była tylko część tego pakietu.
Zrobiliśmy tak jak jest w oryginalnym G2 NK i chyba tym lepiej się stało, że zachowana został pewna myśl twórców, zapewne nieprzypadkowa.
08.11.2017, 18:37:55
Kiedy Lucy uczy Kradzieży Kieszonkowej? Jaki jest warunek?
08.11.2017, 18:42:49
a skąd wiesz, że uczy?