Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Złodzieje
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
cokolwiek zrobisz Paladyn się pojawi - to zaplanowana część fabuły
po prostu ucieknij ze statku
Halo to znowu ja
I znowu post w złodziejskim wątku .
Bandytka to jednak nie moja bajka , od Waszki G wole trzymać się z daleka
Ale tak poważnie
Szukam Joe ( tzn wiem gdzie jest)
Wiem że klucz ma jeden ze Strażników w Górnym mieście jednak z żadnym z nich (Stan , Wambo , Damazy) nie mam nawet opcji okradniecia go.
Myślałem że być może opcja ta odblokuje się skryptowo gdy okradnę (wcześniejszych Strażników) więc obiegałem praktycznie każdego strażnika w mieście dzięki czemu złapałem klucz od Rugi
W tej chwili okradłem Pablo , drugiego strażnika kręcącego się w tych rejonach oraz Ruge właśnie .
Ktoś wie czym owy problem może być spowodowany?
Jak ma się za mało zręczności to opcja okradnięcia jest czasem niewidoczna
Jeżeli Rengaru wsadziłem do więzienia, to muszę koniecznie ZABIĆ Atyllę żeby dostać się do złodziejów?
Bo jestem Nowicjuszem Magów Ognia i zamiast zabić Atyllę pobiegłem do Kardifa z pretensjami że ten gość chce mnie zabić.
W tym momencie Atylla ginie.
Zabieram mu klucz i bełty, wchodzę go kanałów, odnajduję Jespeera czy jakoś tak... i bezi w dialogach ma tekst typu "chcę Cię zabić" :/
twoje tłumaczenia są bardzo mętne, wynika z nich jednak, że masz klucz


Cytat:i bezi w dialogach ma tekst typu "chcę Cię zabić"

i co w związku z tym?, chyba grałeś w G2 Nk i tu jest tak samo
logiczne jest, że musisz znaleźć inna opcję rozmowy z Jesperem
istnienie okreslonych zestawów odzywek do NPC wcale nie oznacza,że trzeba je wyklikać wszystkie
Tak, po rozmowie z Kardifem Atylla ginie, więc można mu zabrać klucz.
Rozmawiając z Jesperem mam tylko dwie kwestie:
1. Chciałem się rozejrzeć
2. Zamierzam Cię zabić
Wybieram nr. 1, On mi coś tam mówi że stąpam po niepewnym gruncie itd.
Po tym zostaje mi tylko kwestia nr. 2.
a widzisz
wpadłeś w pułapkę jaka została tu zastawiona na gracza Troll 
rzadki, rzadki wypadek.... Troll 

stchórzyłeś, uciekłeś Atilli nie zabijając go
masz klucz ale nie masz potrzebnej do dalszej rozgrywki akcji dialogowej
"Załatwiłem Attilę..."


pozostaje wczytać i rozegrać to jak mężczyzna inaczej gra się raczej zbuguje Relaks
Tego się obawiałem.
Spox.
Czy zadanie Klejnoty Lorda Tymorisin można wykonać w rozdziale 2?
Można chyba nawet w pierwszym, bo wszystkie klejnoty są w zenie Khorinis, o ile dobrze pamiętam.
Wiem, ale chodzi o to czy można je przyjąć w pierwszym a oddać w drugim? rotl:
Tak, można.
Oczywiście trzeba mieć info od pewnej osoby poza Nagurem.
Mam takie pytanie.
Gdy pozbędziemy się obstawy, Oskar będzie już z nami gadał?
Po za tym chyba z tym zadaniem będę musiał poczekać, bo Sven ma mnie na raz.
(12.07.2017, 20:10:14)syngromu88 napisał(a): [ -> ]Mam takie pytanie.
Gdy pozbędziemy się obstawy, Oskar będzie już z nami gadał?
Po za tym chyba z tym zadaniem będę musiał poczekać, bo Sven ma mnie na raz.

Tak, by z tobą porozmawiał musisz zlikwidować obstawę.
czemu wprowadzasz człowieka w błąd , Jastrząb włeb
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28