Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Przebudzenie - problemy z zadaniami
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(11.12.2017, 13:36:19)Memorius napisał(a): [ -> ]"kto to może być?"
Okazało się, że nie tylko ja nie przypuszczałem, że może to być ork :) 
Co do Trupianki, myślę by pogadać z tymi, którzy znają się na gotowaniu. Dobry kierunek?

Kolejne pytanie dotyczące wojowników i gwardzistów Tum-Arha.
Część jest (pewnie na razie) nieśmiertelna, ale zaatakowali mnie niedaleko Joru, który zaczął się bić z jednym z nich. Sprawdziłem, że i Joru ma Flags 2, czyli będą się tak tłuc do końca gry w tym miejscu?
O co chodzi z tą bandą?
Tak nie powinno być.
Radzę wczytać poprzedni zapis i nie ściągać na Joru tych wojowników, bo z Joru trzeba w pewnym momencie poważnie porozmawiać.
Część wojsk Tum-Arha jest zgodnie z lore nieśmiertelna i z tym trzeba się liczyć podejmując jakiekolwiek działania przeciw tym oddziałom.
Nieśmiertelni orkowie sa kupieni wzdłuż palisady i raczej to chyba ty zaciągnąłeś ich aż do miejsce przebywania Joru przy spalonej chacie.
Radzę tę akcję cofnąć.
(14.12.2017, 14:19:58)Bezimienny napisał(a): [ -> ]Dobry kierunek?
dobry
Oczywiście, że nie sejwowałem tego.
(14.12.2017, 14:35:56)Memorius napisał(a): [ -> ]wzdłuż palisady
Nie do końca. Waypoint Joru to WP_COAST_FOREST_04 a oni są zaraz na wzgórzu z waypointem ..._139. Są też bardzo blisko Adamo.
Jest to tak zrobione specjalnie, żeby gracz dobrze się zastanowił, zanim zajmie się hurtowym wybijaniem orków.
Kilka postaci przestrzega przed na wcześniejszych etapach gry.
Generalnie zginąć powinni tylko ci okowie, którzy realnie przeszkadzają w wykonaniu określonej misji.
Każda inna opcja powoduje nadzianie się na kontrę i może wywołać realnie utrudnienia w ukończeniu gry.
To nie jest logika wybijania orków z obszaru zamku z G2 P.
Czyli bezpieczniej (dla siebie) biegać z łukiem/kuszą, żeby w porę zobaczyć wraże plemię, zanim oni zobaczą mnie xD
No dobra. Przekradłem się jakoś kanałami do Magnata, Omid powiedział mi o tej śmierdzącej Trupiance xD czyli mam zaliczone ostatnie zadanie z Wieży Demonów a przy okazji ugotowałem Arendowi zupę śledziową. 
Ze świeżego może być całkiem dobra :) Swoją drogą, wszyscy kojarzą śledzia z marynatą albo beczką a ja pamiętam z dzieciństwa śledzie prosto z kutra z Władysławowa, usmażone na świeżo i nie mające nic wspólnego ze smakiem tych beczkowych czy marynowanych słoikowych. Ktoś jadł takie? :)
Teraz pytanie:
Marcelin ma gdzieś starego przyjaciela. Obleciałem wszystkich, którzy kojarzyli mi się z Klasztorem (ale może kogoś pominąłem?). Jakiś kierunek poszukiwań? :)

P.S.
Co z interakcją z pochodniami. o której napisałem w dziale Ciekawostki? Ktoś coś? :)

Napiszę post pod postem, bo chyba nikt tu nie zagląda Język
Otóż przyjaciel Marcelina znaleziony, pielgrzymi już są w Fortecy u Magnata, dziady z Wieży Demonów utłuczone, Kosma i Damian uzdrowieni, ale zatrzymałem się na zadaniu skręta dla Lestera. Podobno ma go zrobić Joru, ale nie mam w tej sprawie żadnego dialogu.
Jakaś podpowiedź?
Uprzedzając pewne rzeczy - Joru da skręta gdy będzie już w Świątyni.
Rozumiem. Natomiast mam jeszcze pytanie właśnie o Świątynię. Czy dostanę na to jakieś zlecenie, by wytłuc jej lokatorów czy mam ich wybić samowolnie? :)
Sam Tondral mówi, że bagna muszą być oczyszczone, ale byśmy nie porywali się z tym zbyt wcześnie - mierz swoje siły...
Można, ale uważnie, bo z tym wiąże się inne zadanie...
Powiem więcej. To zadanie dawno powinno być już wzięte.
Mógłbym prosić o jakąś podpowiedź gdzie mogę odszukać Thierrego po tym jak nawiał z zamku?
Thierry jest tam gdzie był Olav w Przeznaczeniu.
Mogłeś się jednak nieco wysilić i poszukać sam.
Dziękuje za info. Pierw szukałem sam a potem jak moje wysilenie nic nie dało to przyszedłem się zapytać Język
Poszukuję Nestoriusza by oddać mu miecze żywiołów... Jakaś podpowiedź mile widziana ;)
Jest na szczycie Wieży Mgieł.
W jaki sposób mogę zneutralizować dwie czarne perły w chorobie duszy Hipolita?