Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Wrażenia z "Przebudzenia"
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Dalej nie mam pomysłu. Już zdążyłem przeinstalować Gothica i zainstalować Korzenie, ale sejwy zachowałem, w wolnej chwili poczytam sobie wpisy do dziennika, może tam znajdę jakąś podpowiedź.

Nie myślałem że dożyję momentu, kiedy coś spieprzę w Gothicu. Ale i za to chwała modowi. :D
Pograłem trochę. Zapowiada się zacnie   :>  .Zobaczymy dalej.

Wyczytałem, że 

" Do momentu zmiany lokacji Sparka nie należy go pytać:
- Masz jakieś problemy z materiałami?
gdyż nie zadziała drobny interes z nim... "


Czy możecie napisać gdzie on jest?
Nie chcę tego przeoczyc w dalszej rozgrywce.

Oczywiście jeśli to nie jest jakiś wazny, ukryty NPC.
Ważny jest nie tyle Spark, ile ktoś komu służy,a ta osoba jest wybitnie lore questowa. Znajdziesz w czasie eksploracji terenu.

(27.03.2018, 17:52:30)Erwin napisał(a): [ -> ]Pograłem trochę. Zapowiada się zacnie :> .Zobaczymy dalej.
bo my robimy najlepsze mody na świecie, a ja jestem najlepszym scenarzystą i dialogowcem oraz wybitnym skrypterem.
NIGDY nie zawiedliśmy graczy. NIGDY.
Drobna uwaga.
Podczas mojej drugiej wizyty w byłym Zjednoczonym Obozie pojawił się Logan, którego wcześniej tam na bank nie było.
Dopiero teraz, po rozmowie z nim odblokował mi się Asghan.
Być może Logan spał i był niewidzialny, bo podobnie jest z Fiskiem na zamku. Przynajmniej u mnie.
Logan ma tylko jeden zestaw rutyn w grze i z pewnością jest od początku

func void Rtn_Start_1072()
{
    TA_Stand_WP(8,0,9,0,"OBOZ_BDT_02");
    TA_Smoke_Joint(9,0,10,0,"OBOZ_BDT_02");
    TA_Stand_Guarding(10,0,12,0,"OBOZ_BDT_05");
    TA_Smoke_Joint(12,0,13,0,"OBOZ_BDT_05");
    TA_Practice_Sword(13,0,17,0,"LOCATION_11_15");
    TA_Stand_ArmsCrossed(17,0,18,0,"OBOZ_BDT_02");
    TA_Stand_Drinking(18,0,20,0,"OBOZ_BDT_02");
    TA_Stand_Eating(20,0,22,0,"OBOZ_BDT_02");
    TA_Smoke_Joint(22,0,23,0,"OBOZ_BDT_02");
    TA_Stand_Guarding(23,0,8,0,"OBOZ_BDT_02");
};
Nie będę się spierał, ale jak dobrze pamiętam to ktoś już pisał na forum, że też miał problem z Loganem.
Sprawdzę jak będę w obozie następnym razem jak to wygląda o różnych porach dnia.
Coś tam jest na rzeczy, bo pamiętam, że gdy pierwszy raz odwiedziłem Zjednoczony Obóz nie spotkałem jednego z npc'ów (chyba właśnie Logana), i później miałem mały problem z brakiem dialogów w zamku, który rozwiązał się po ponownym odwiedzeniu Obozu, z początku znowu go nie było, ale jak wychodziłem nagle pojawił się jak z pod ziemi, dziwiłem się dlaczego jeszcze z nim nie rozmawiałem... Dialog zawsze przeprowadzam bardzo skrupulatnie i rozmawiam z każdym kilka razy podczas pobytu w jednym miejscu, więc to raczej odpada.
Macie rację. Logan jest postawiony na złych wp i nie ma go w obozie. Spotkacie go teraz tylko ćwiczącego niedaleko bramy w godz 13 - 17.
Mimo, że nie ukończyłem jeszcze moda, ale postanowiłem napisać o nim parę słów póki święta i mam chwilę czasu.
 Mam za sobą ponad 25h rozgrywki, także co nieco już o nim wiem. Wszystko co teraz napiszę jest moją subiektywną opinią i rozumiem, że nie każdy musi się z nią zgadzać.
Zacznę od minusów:
Alchemia – nie wiem, czy przy ilości smoczych korzeni jakie do  tej pory znalazłem opłacalne będzie wyuczenie się eliksiru siły za 29 pnów, ale ostatecznie stwierdzę to później.
Pan pełzaczy - jest tak duży, że nie mógł mnie trafić J i często był przyklejony do stropu kopalni zamiast stać na ziemi.
Fabularnie przeszkadza mi zmiana nastawienia do życia Netbeka - wolę go jako mentora. Nie podoba mi się też pojawienie się mieczy żywiołów –kolejne już w sadze miecze artefakty, tym razem o których Xardas wiedział, ale nie powiedział.
Plusów jest zdecydowanie więcej:
Dobra fabuła, świetne dialogi, easter eggi , sprzedaż trofeów myśliwskich, sprzedaż i naprawa pancerzy, nordmarskie miecze, można porozmawiać z gangiem orków, W KOŃCU kamienie teleportacyjne od początku rozgrywki, czego brakowało mi w Epilogu, paląca pochodnia, starzy znajomi i nowi wrogowie.
Ścieżka dźwiękowa nie wiem, bo mam takie zboczenie i zawsze gram bez głosu.
Mod chyba lepszy od Epilogu, choć rozgrywa się w GD, którą średnio lubię. Ciężko się zdecydować.
Ktoś napisał kiedyś na forum, że zaginął mu morakh ( może źle znowu zapamiętałem nazwę ), w każdym razie to taka „wielka mysza” J Taki jeden zginął mi koło kopalni zabity przez pełzacza wojownika. Zauważyłem w porę, wróciłem i zabrałem co trzeba. Może tak ta jedna sztuka zaginęła.
Podobnie jak w przypadku Epilogu nie polecam go graczom, którzy nie grali w Przeznaczenie, dlatego też uważam, że dobrze robicie nie ciągnąc tej sagi dalej ( przynajmniej na razie ). Do czego zmierzam. Jak pokazuje jeden z wczorajszych streamów z Przeznaczenia na youtube. Mod ( ekipa z resztą też ) jest często „wyśmiewany i obrzydzany” widzom na czacie przez osoby mające jakiś zatarg z Memoriusem , co oczywiście nie przysparza Przeznaczeniu dobrego PR wśród potencjalnych graczy. Robicie naprawdę bardzo dobre produkty i wydaje mi się, że potrzeba wam moda spoza sagi Destiny, żeby trafić do szerszej publiczności. Epilog, Przebudzenie i Korzenie są ściśle powiązane z Przeznaczeniem i ktoś kto nie grał w Przeznaczenie nie zrozumie pozostałej trójki, a nie zagra w Przeznaczenie, bo odradza im się na youtubach w to grać. Trochę „ nabredziłem” ale trudno. Heh
 Trzymam kciuki za kolejne mody.
Ja jednak uważam, że wcale nie trzeba ukończyć Przeznaczenia, aby grać w kolejne części. Ale to już jak kto woli.
(02.04.2018, 20:01:31)Tituf napisał(a): [ -> ]Trzymam kciuki za kolejne mody.
nie będzie już kolejnych modów - DESTINY TEAM zakończył działalność modderską - nie powstanie już ani "Imperium Popiołów" ani nic więcej
to już było ogłoszone wcześniej i nic się w tej kwestii nie zmieniło
DESTINY TEAM został powołany po to, żeby stworzyć Sagę, stworzył i to w zupełności wystarczy
(02.04.2018, 20:14:43)Memorius napisał(a): [ -> ]nie będzie już kolejnych modów - DESTINY TEAM zakończył działalność modderską - nie powstanie już ani "Imperium Popiołów" ani nic więcej
to już było ogłoszone wcześniej i nic się w tej kwestii nie zmieniło
DESTINY TEAM został powołany po to, żeby stworzyć Sagę, stworzył i to w zupełności wystarczy

Miałem na myśli mody spoza sagi Destiny. Jak dobrze pamietam to tworzycie teraz Klasztor  i o takie mody mi chodzi, które nie są powiązane z Przeznaczeniem. Za to trzymam kciuki.
Klasztor nie jest modem dla dzieci w jeszcze większym stopniu niż Saga Destiny.
Ponadto nie jest to produkcja firmowana przez Destiny Team, jedyna i ostatnia, eksperymentalna w wielu aspektach (mam nadzieję).
Będzie się wielu osobom nie podobał, większość zapewne nie zrozumie jego myśli przewodnich, tak jak nie zrozumiała Sagi.
Trudno zresztą ją zrozumieć , skoro mamy obecnie do czynienia z pokoleniem graczy, którzy nie sa w stanie dojść dalej niż do połowy pierwszego rozdziału Przeznaczenia, a potem wylewają swoje żale i frustracje na jutubach.

Przeznaczenie i całą Saga to największe na świecie przedsięwzięcie związane z fabularnym rozwinięciem Gothic 2 i nikt nigdy już nic nie stworzy ani lepszego ani większego.
Z różnych powodów, o których tu już na forum wielokrotnie toczyły się dyskusje.
Opinie paru hejterów z TM ze srajfonkami i uczestników kilku grup na fuckbooku tego nie zmienią.
Im się nigdy nic nie będzie podobać, bo kastraci umysłowi poza zazdrością, że ktoś coś zrobił nie mają niczego więcej w swoich pustych łbach.
Aktualizacja moich wrażeń z moda.

Co mi się spodobało:
- sentencje o doświadczeniu w pewnych księgach
- herezja returnijska o Stonnosie …..dobre  Troll

Co mnie zdenerwowało:
- lewitujące metr nad ziemią roślinki i inne przedmioty
- wrażenie, że poszczególne lokacje i skrzynie zawierają to samo co w Przeznaczeniu np. posążek Beliara przy zatopionej wieży Xardasa, skrzynia z rudą na szczycie wieży zamku itp.
(04.04.2018, 15:54:02)Erwin napisał(a): [ -> ]wrażenie, że poszczególne lokacje i skrzynie zawierają to samo co w Przeznaczeniu np. posążek Beliara przy zatopionej wieży Xardasa, skrzynia z rudą na szczycie wieży zamku itp.
bo zawierają
nie zakładamy, ze Bezimienny otworzył wszystkie skrzynie w Przeznaczeniu, dawanie pustych nie ma sensu, a dawanie zupełnie nowych itemów trzeba by jakoś fabularnie uzasadnić

niektóre rośliny lewitują, bo znajdują się na WP a nie na FP ,a Prorok tego nie poprawił
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29