Drużyna Spolszczenia - Regulamin forum

1. Każdy nowy Użytkownik Forum jest zobowiązany do akceptacji poniższego Regulaminu.
2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Użytkownika z jego przestrzegania.
3. Administracja Forum jest uprawniona do nakładania kar na użytkowników Forum łamiących Regulamin. Są to ostrzeżenia - jednak za naruszenie Regulaminu Użytkownik może zostać zbanowany także bez otrzymania uprzednio ostrzeżeń.
4. Właściciele Forum nie ponoszą konsekwencji za treści napisane przez Użytkowników, bądź zamieszczanych splagiatowanych plików treściowych. Takie treści będą na miarę wiedzy Administracji niezwłocznie usuwane.
5. Na forum obowiązuje język polski. Innymi językami mogą posługiwać się Użytkownicy z zagranicy. Na forum należy pisać zgodnie z zasadami polskiej pisowni.

6. Przed założeniem nowego tematu na forum, należy upewnić się, że jest on umieszczony w odpowiednim dziale i nie ma innego o podobnej tematyce.
7. Wszystkim Użytkownikom zabrania się użyczania innej osobie swojego konta na Forum.
8. Każdy Użytkownik może posiadać tylko jedno konto na Forum. Zabrania się zakładania kont przez proxy.
9. Użytkownik zakładający konto nie może posiadać w nazwie lub sygnaturze reklamy strony/serwera. Może ją dodać za uprzednią zgodą Administracji. Nie może też używać nicka oraz sygnatur obraźliwych, wskazujących wyraźnie na trolling. Zabrania się też umieszczania linków w sygnaturze. Sygnatura nie powinna odwracać uwagi od właściwej treści tematu i mieć dużych wymiarów w porównaniu z postami użytkownika.
10. Zabrania się na Forum umieszczania treści stojących w sprzeczności z polskim prawem.

11. Administracja zastrzega sobie prawo moderowania treści postów umieszczonych na Forum przez Użytkowników, gdy stoją one w sprzeczności z pkt 10 oraz gdy noszą wyraźne cechy trollingu i spamu.
12. Dopuszczalne jest pisanie posta pod postem przez tego samego użytkownika, jeśli nie stoi to w sprzeczności z pkt.11.
13. Charakter relacji między użytkownikami na Forum powinien opierać się o ogólnie znane zasady etykiety.
14. Mocniejszy język jest dopuszczalny pod warunkiem, że wulgaryzmy nie stanowią zasadniczej treści wiadomości.

15. W avatarach i podpisach zabrania się wstawiania obrazków i rang innych użytkowników.
16. Shoutbox jest integralną częścią Forum.
17. Regulamin może zostać w każdej chwili zmodyfikowany w sytuacji, gdy pojawią się problemy w nim nie uwzględnione.

18. Użytkownicy mogą składać swoje propozycje dotyczące poprawek w Regulaminie oraz odwoływać od kar w stosownym temacie jawnym.
19. Konta z zerową liczbą postów (nie wliczając postów w tematach offtopowych) będą usuwane po 24 godzinach od daty zarejestrowania Użytkownika.
Administracja zastrzega sobie prawo do usuwania kont bez podania przyczyny.
20. Regulamin wchodzi w życie z chwilą ogłoszenia.