Drużyna Spolszczenia
DT - kalendarium - Wersja do druku

+- Drużyna Spolszczenia (http://druzynaspolszczenia.pl)
+-- Dział: SAGA „DESTINY” (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Destiny Team - kulisy (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=182)
+--- Wątek: DT - kalendarium (/showthread.php?tid=186)

Strony: 1 2


DT - kalendarium - Tituf - 05.05.2016

To daty i wydarzenia, które miały kolosalny wpływ na modding „Gothic” w Polsce. Jak mi się coś jeszcze przypomni, albo wy macie pewne dane, to uzupełnię:

Global Mod - pierwsze przymiarki do tłumaczenia tej modyfikacji ukazały się po opublikowaniu posta panazpis.

Cytat:Memorius:
2013-12-11, 12:20
Mamy już wyodrębnione wszystkie pliki tekstowe, z których przetłumaczyłem jak na razie około 300 linijek dla NPC.
Oczywiście od razu pojawia sie problem Lore a także pewnego dostosowania do terminologii Returninga.
W Globalu Mysliwi występują jako Bractwo, więc aby uniknąć pomyłek z Bractwem Śniącego nadałem gildii nazwę Stowarzyszenie Myśliwych. W przypadku nazewnictwa z Dunkel zachowana została oryginalna pisownia imion NPC, pewnym problemem jest jednak słowo dunkel , które samo w sobie znaczy tyle co ciemny. Rosjanie przyjęli to bez zastrzeżeń tyle, że w języku rosyjskim tiomnyj to jednocześnie w pewnych okolicznościach "mroczny".
Przyjąłem w wersji polskiej opcję "mroczny" czyli Mroczny Wojownik, Mroczny Mag, Mroczna Sztuka.
Myślę, że tak jest bardziej klimatycznie.
Pojawia się także słowo "chraniteli" czyli wg translacji Returninga Opiekunowie. tak tu być nie może i po prostu przyjąłem opcję Strażnicy. Strażnik Śmierci itd. Nowi NPC otzrymają zlatynizowane wersje imion oryginalnych, poza pewnymi wyjątkami, gdy imię jest odprzymiotnikowe albo odrzeczownikowe.
Wyjątek stanowi tu myśliwy Bars. Bars znaczy tyle co "irbis", a irbis to pantera śnieżna. Myślę, że pozostawienie Bars będzie bardziej fortunne.
To co jest gotowe wymaga oczywiście przejrzenia pod kątem literówek i interpunkcji, ale myślę, że takich błędów nie ma za tak wiele.
Jeśli jest ktoś chętny do korekty, to zapraszam.
Tempo obecne szacuję na około 300 linijek dziennie, w zależności od możliwości czasowych może nieco więcej.
Inni koledzy pracują nad stroną techniczną, ale przyda sie jak myslę każda pomoc.
Zwłaszcza speca od Lore i nazewnictwa bo ja nie wszystko pamiętam .
Tyle na razie wieści.

Cytat:Memorius:
2013-12-16, 18:22
Tak coraz więcej osób jest zainteresowanych tym modem w wersji polskiej. To dobrze.
Aktualnie gotowych jest 2000 linijek tekstów dialogów (oczywiście wszystko to jest nowe) z czego pewien nieduży ułamek jest jeszcze w fazie korekty. Tu podziękowania dla osób które się tego podjęły [Obrazek: ok.gif]
W trakcie jest opracowanie słowniczka geograficznego do mapy Doliny Przodków i nie tylko.
Część postaci , głównie drobnych dostała już pełne spolszczenie swoich wystąpień.
Tłumaczę sam, więc czasem zrobię mniej a czasem więcej, więc proszę o wyrozumiałość.

Na pewne pytania jak to wychodzi w spoilerze próbka - dialog Bezimiennego z Duchem jednego z jego odległych Przodków

Powoli przymierzam się do kwestii Xardasa tego oceniam tu łącznie na około 500 linijek , jednak kolega z forum zajmujący się aktualnie wydzielaniem plików tekstowych jeszcze mi wszystkiego nie przesłał.

Spolszczenie Global moda jest sporym przedsięwzięciem porównywalnym tylko go spolszczenia Returninga, choć skala jest nieco jednak mniejsza.
W ekipie działa też Taliasan i matekacp
Tu mniej więcej dołącza do ekipy Tituf, a parę dni wcześniej - AhnBael

Cytat:2014-01-19, 07:09
Cytat: Mac Dun
Cytat: Tituf Dzisiaj 00:01:33 A ja panie Mac Dun proponuję zagrać w takim razie w to:
http://www.kidsi.pl/gra,2,Kolorowe,ludki.html [Obrazek: facepalm.gif]  [Obrazek: facepalm.gif]

Ale, że co!? Grafa kiepska, czy gry nie ogarniasz!?

A tu pojawia się Drużyna Spolszczenia:

Cytat:panzpis:
2014-01-22, 17:42
Jak się okazało, istnieje już grupa Global Mod:
Głownie z tego powodu postanowiliśmy zmienić nazwę teamu na ,,Drużyna Spolszczenia,,. Tak lepszej nazwy nie było:D

Czasem było też niesmacznie:

Cytat:Gothicman/Simon:
2014-06-01, 18:05
Czybyscie  kolejny pomysl chcieli ukrasc? :)Jubilerstwo jest juz wprowadzone w Returning 2.0

Cytat:AhnBael:
Kolejny? gothicman wypierdalaj! Widać że gówno wiesz, gówno robisz a tylko wymądrzać się umiesz i lizać dupę wszystkim na forum. Już nie wspominając że każdy twój post to czepialstwo się o wszystko. My poświęcamy na tego moda nasz wolny czas i gówno nas obchodzi zdanie takich jak ty.

Cytat:Gothicman:
Ogarniam to, ze mam mozg i wykorzystuje go, by miec wlasne zdanie. To, ze usadzacie sobie jakies zasadzki i prowokacje swoadczy tylko o tym jacy jestescie zjebani, bo zamiast zalatwic sprawe po ludzku czyli "nie pasujesz do teamu, wypierdalaj" to "knujecie intrygi" i tylko potwierdzacie debilnosc tego teamu i jedyne co robicie to wykorzystujecie chickena na zmiane i obrazacie go jak cos zjebie.

Ostatnim razem jak pamietam to chcialem, by Memorius przstal byc twarza tego jakze "zajebistego" teamu, nie mowilem o odchodzeniu. Ale niestety wszyscy jestescie sobie rowni.
Cytat:Memorius:
2014-06-01
Problem niektórych polega na tym, ze przychodząc do ekipy nie znają swojego miejsca w szeregu.
Uważają ,ze skoro Taliasan nie ma chęci na poważne angażowanie się w Revisited, to "niech się nie odzywa" w takiej czy innej kwestii. Uważają że Memorius przetłumaczył to niech teraz spada i nie może być twarzą.
Ja mogę być nawet dupą , ale wpierdalam do piwa takich gothicmanów jak chipsy i nawet nie zauważam ze zostali pożarci.
Mamy swoje zasady i swoje prawa pewne niepisane i ktoś nowy powinien ich przestrzegać.
Zwłaszcza wtedy gdy niczego sam istotnego nie wniósł poza narzekaniami i tworzeniem problemów.
Wtedy wylatuje na kopach a "pojebany" team ma z tego powodu dużo radochy.
I robi swoje przy modzie dalej.
Miś


Cytat:Tituf: 2014-06-24, 18:54 Tak, Necro59, planowana jest Królowa Pełzaczy w More! I będzie ciężko ją pokonać!

Cytat:Necro59:
Nazwijcie ją "gothicman" użytkownicy forum grając w moda, kiedy zobaczą to ścierwo, mimo iż będą kilkanaście razy dedali. To się nie poddadzą i w końcu rozpieprzą to gówno. [Obrazek: lolface.png][Obrazek: ok.gif]


Zalążek i protoplasta Przeznaczenia
Cytat:Memorius: 2014-07-30, 15:19
Pod Moim Światłym Przewodnictwem wznowione zostały zamrożone prace nad More!
Aktualnie ogarniane są wykryte jeszcze błędy w wersji 1.7.1. , przygotowany jest już zestaw potworków dla zmiany exp ( xendix) gotowy jest do wstawienia nowy system pozyskiwania run Mrocznych (Xovox),
przygotowywany zestaw zmian w zen (Doktorszalonym) oraz kształtu nabiera pakiet zadaniowy przy czym prawie 20 zadań i pewna liczna specjalnych dialogów jest już gotowa w forrnie skryptowej lub prawie gotowa i czeka na wstawienie. Wykonano także kilka innych prac przy wersji More! w tym schemat zatruwania i inne (chicken)
Nie oznacza to jednak,że mod ukaże się w roku bieżącym - nadal obowiązuje termin 2015.


Cytat:2014-09-18, 01:17
ekipa Drużyny Spolszczenia nie udziela juz info o Global mod i innych na tym forum
zapraszamy do rejestracji na
http://www.druzynapl.pun.pl/index.php


Tu archiwalne zdjęcie z dorobkiem DS i choć niepełnym, to uchowały się jednak szczegóły dotyczące np dat wydania:

[Obrazek: PwlCjKn.jpg]

Bractwo opuszcza DS:
13 styczeń 2016
Cytat:Dzisiaj pamiętna data. Odłączyliśmy się od DS raz na zawsze i działamy teraz jako niezależny team. Wszystkie swoje publikacje modów najpewniej będziemy teraz zamieszczać na forum TheModders.

Moment, gdy ekipa przyjmuje nazwę - aktualną po dziś dzień - Destiny Team
Cytat:Tituf
27 czerwca 2015
Wszelkie prace dotyczące projektu Global Mod zostają porzucone. Zmiany, jakie zaszły nad jego poprawkami i ilość nowych zadań nie pozwalają nam na kontynuację dalszych działań pod dotychczasowymi nazwami - zarówno teamu, jak i samego moda. "Nie będzie kabaretu! Będzie chór! " Nasz team postanowił zmienić nazwę na Destiny Team, a projekt przeobraził się w Gothic 2 Przeznaczenie.

31 styczeń 2016 - Nafario blokuje forum DT, niebawem desti zakłada nowe, aktualne do dziś:
Cytat:Mamy aktualnie przejściowe problemy z naszym forum. Prosimy o cierpliwość i zrozumienie. Tymczasem testy „Przeznaczenia” wykazały sporo błędów i nielogiczności przy wejściu do Zjednoczonego Obozu. Oczywiście poprawiamy.

Cytat:Wersja Klubowa Przeznaczenia:
13 marca 2016 --- pierwsza kompletna wersja Przeznaczenia stworzona do testów


Cytat:Prorok: 26.05.2016/23.30
Instalka właśnie się wrzuca. Zejdzie się około 40 minut. Miłego czekania.



To oczywiście tylko najważniejsze wydarzenia i sztandarowe. Może jak mi się będzie chciało to uzupełnię jeszcze.//Tituf



RE: Destiny Team - historia nieznana? - Memorius - 17.07.2016

Cytat:Memorius: 2014-07-30, 15:19

Pod Moim Światłym Przewodnictwem wznowione zostały zamrożone prace nad More!

dwa lata panowie, dwa lata...


RE: Destiny Team - historia nieznana? - Tituf - 01.08.2016

(29.07.2016, 17:09:51)Tituf napisał(a): Minęły dokładnie dwa miesiące na Arenie i mamy Zwycięzcę!!!
Ekipa dziękuje za niezapomniane emocje i pomoc w pracach nad Przeznaczeniem!

Oficjalne wyniki:

1. Wiśnia 
2. Dota & rydzyk211 
3. Dinozaur7

Pierwsza, oficjalna publikacja Przeznaczenia w sieci: 28.07.2016


RE: Destiny Team - historia nieznana? - Memorius - 01.08.2016

wiecie jaka była podstawa weryfikacji save w czasie Areny?

zadania z Gorem i jego pancerzami warunkowały uzyskanie ostatniego z nim zadania "Pożegnanie z Gorem"
tyle, że każde kolejne zadanie na pancerz można było wykonać tylko w rozdziale, w którym się je wzięło , a następne pojawiało się gdy ukończone było poprzednie
kto tego nie zrobił w ten sposób ten blokował sobie możliwość ukończenia Przeznaczenia


RE: Destiny Team - historia nieznana? - Tituf - 12.09.2016

Instalka do wersji 1.2 - ostatecznej - ukazuje się w nocy 10/11. 09. 2016 - ok północy

(10.09.2016, 21:40:04)Memorius napisał(a): w post nr 1 podmieniony został link i znajduje się tam teraz download wersji 1.2.
        Zapraszamy do pobierania najnowszej ostatecznej wersji Przeznaczenia. :)



RE: Destiny Team - historia nieznana? - Token - 23.09.2016

Na przełomie lipca i sierpnia 2016 (wraz z końcem Zmagań Klubowych) Team zasilili nowi, prężni członkowie. W kolejności alfabetycznej byli to:

Dinozaur7 zwany Przyjacielskim
Dota zwany Przekornym
Michał zwany Świątobliwym 
rydzyk211 aka Kateyoshi zwany rydzykiem
Token zwany Nieprzejednanym
Wiśnia (Miszcz Areny) zwany Bawidamkiem*

Dwóch z nich (Dota oraz rydzyk) na chwilę obecną opuściło już nasze Grono, ale reszta dzielnie zmaga się z tym jakże ciężkim jarzmem  xD




*wszystkie przydomki są co prawda moim dziełem, ale zanim zaczniecie krzyczeć -zapewniam, że PASUJĄ!  Cool


RE: Destiny Team - historia nieznana? - Tituf - 11.10.2016

Forum chwilowo bez moderatora:

(08.10.2016, 20:44:13)desti2 napisał(a): Jestem zmuszony zrezygnować ze stanowiska administratora forum. Odchodzę bo nie podoba mi się pomysł z ELITA, według mnie to zniszczy i tak już małą społeczność Gothica a z segregacją użytkowników na lepszych i gorszych, elitarnych i nie elitarnych zgodzić się nie mogę, dla mnie na forum każdy jest równy czy pisze dużo czy mało to jest nieważne będąc na forum czytając je, ściągając mody też bierze udział w życiu forum. Wkurwia mnie że nic z tym zrobić nie mogę, dlatego nie będą brał w tym udział i odchodzę z DS oraz administrowania forum.



RE: Destiny Team - historia nieznana? - Memorius - 12.10.2016

Cytat:06.02.2016, 14:36:19
Powoli porządkujemy pole bitwy.
Forum działa , niestety sporo tematów w tym obszerne Balans w Przeznaczeniu czy Pancerze i szaty oraz znaczna część bieżacej solucji przepadła bezpowrotnie jak sie wydaje.
Odtworzenie tego będzie pracochłonne.
Dużą stratą dla mnie jest Changelog prowadzony od listopada 2014 . Obecnie nie jestem już w stanie zrobić weryfikacji zgodności Changelog z Wersją Bieżącą
czy i jakie to będzie miało konsekwencje dla Bety tego nie wiem.

W tym temacie jak zwykle najważniejsze sprawy związane z samym Przeznaczeniem.
Liczę na uwagi i wypowiedzi wszystkich  członków teamu.
Przypominam też ż Testerzy są według ostatnich ustaleń pełnoprawnymi członkami DT i maja takie same prawa i obowiązki jak pozostali.


pierwszy historyczny merytoryczny post z tematu Bieżące sprawy organizacyjne na obecnym Forum


RE: Destiny Team - historia nieznana? - Token - 06.11.2016

A tutaj coś współczesnego - 6.11.2016, godzina 20.50, temat 'Aktualny przebieg prac'. Łza się w oku kręci...
(06.11.2016, 20:52:02)Memorius napisał(a): Downloadem wersji 1.3 G2 Przeznaczenie ekipa Destiny Team kończy prace nad tą modyfikacją.
Nie będzie już żadnych przeróbek i poprawek, chyba że coś wyskoczy nagle w trybie awaryjnym.
Nie przyjmujemy już  żadnych sugestii zmian, poprawek literówek czy interpunkcji.
Zapewne jest tego w stosunku do objętości bardzo mało, zresztą jak widać nikt już od dawna niczego nie zgłasza.
W tym momencie chciałbym podziękować wszystkim osobom zaangażowanym w ten projekt za wkład, za pomoc i za wszelkie wsparcie jakie zostało udzielone przy jego realizacji. ;) 



RE: Destiny Team - historia nieznana? - Tituf - 28.11.2016

Przeznaczenie debiutuje na forum http://worldofplayers.ru/threads/39836/  28.11.2016 / równo 4 miechy po premierze


RE: Destiny Team - historia nieznana? - Token - 03.02.2017

(03.02.2017, 21:27:53)Memorius napisał(a): Jutro mija okrągły rok od rozpoczęcia działalności tego forum, czwartego i jak sądzimy definitywnie ostatniego forum pod szyldem DRUŻYNA SPOLSZCZENIA (od pewnego momentu Destiny Team).
W minionym roku forum miało się raz lepiej raz gorzej, było jednak miejscem, gdzie można było obserwować zmagania na Arenie Gladiatorów, uczestniczyć w różnych mniej lub bardziej burzliwych dyskusjach, no i co najważniejsze doczekaliśmy się na nim wreszcie premiery Przeznaczenia.
Kilka liczb
liczba rejestracji - 2871
liczba założonych tematów - 673
liczba napisanych postów - 53 291
liczba wiadomości w shoutboxie  - 57 973

Forum nadal żyje. a ekipa DT pracuje nad Epilogiem do Przeznaczenia. :)
OK OK


RE: Destiny Team - historia nieznana? - Memorius - 20.04.2017

20 kwietnia 2017 godzina 22.00
Pojawił się download Epilogu Przeznaczenia w wersji Klub i rozpoczęła się rozgrywka Klubowa- pierwsze publiczne udostępnienie moda.
o//o

4 maja 2017
oficjalna premiera G2 Przeznaczenie - Epilog


RE: Destiny Team - historia nieznana? - Tituf - 07.07.2017

Definitywny koniec prac nad Przeznaczeniem - efektem wersja 1.4 - 01.07.2017
(01.07.2017, 15:37:15)Tituf napisał(a): Pierwszy post został zaktualizowany i zawiera link do pobrania wersji Przeznaczenia 1.4
Tam też znajdziecie poprawki względem wersji 1.3

(26.08.2017, 18:56:59)Memorius napisał(a): Prorok dokonał sprawdzenia najważniejszych błędów jakie zostały poprawione i dziś została wydana wersja BETAPLUS, kompletna, poprawiona i jej download otrzymali gracze Klubu/Areny Przebudzenia jako wersję KLUB..
Ekipa DESTINY TEAM życzy Klubowiczom dobrej zabawy :)



RE: Destiny Team - historia nieznana? - Memorius - 31.01.2018

18 września 2017
rozpoczęcie prac nad czwartą częścią Destiny Gothic Story - KORZENIE ZŁA

19 września 2017 - oficjalna premiera Przebudzenia

31 stycznia 2018 przygotowanie ostatecznej wersji testowej KORZENI ZŁA


RE: Destiny Team - historia nieznana? - Tituf - 11.02.2018

11.02.2018 - 19.30 Ndz
Cytat:Gra jest gotowa OK
Michał sprawdził u siebie funkcjonalność najbardziej istotnych zmian i uzupełnień i rozpoczął upload "Korzeni Zła".
Grę Korzenie Zła otrzymuje tzw 'Klub'.

(13.02.2018, 21:43:48)Memorius napisał(a): W dniu dzisiejszym udostępniony został downolad Korzeni Zła dla wszystkich graczy.



[Obrazek: vZPRgWd.png]

(12.02.2018, 20:17:19)Memorius napisał(a): Nowy Team, nowy projekt.
Tym razem pod światłym przewodnictwem Brata Michała ruszyły prace nad nowym modem total conversion pod roboczym tytułem "Klasztor".

(15.05.2018, 16:58:56)Michał napisał(a):
Instalka:

Klikamy "Zachowaj Pulpit", żeby nie zmieniło nam tapety na komputerze  : O

DOWNLOAD
Szef MIT zapodaje końcową instalkę Klasztoru!
Po trzech miesiącach pracy...