G2 Przeznaczenie ver 1.5 - lista zmian - Wersja do druku +- Drużyna Spolszczenia (http://druzynaspolszczenia.pl) +-- Dział: SAGA „DESTINY” (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Przeznaczenie (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=77) +--- Wątek: G2 Przeznaczenie ver 1.5 - lista zmian (/showthread.php?tid=2527) |
G2 Przeznaczenie ver 1.5 - lista zmian - Memorius - 30.10.2018 LISTA ZMIAN DOKONANYCH DLA WERSJI 1.5 1. Poprawiono wykryte błędy interpunkcyjne i literówki 2. Nazwa "Gobliński Posłaniec" wyświetla się teraz prawidłowo 3. Bert w jednym z dialogów mówi prawidłowo o Garondzie a nie o Hagenie 4. Teraz "Pierścień Magicznego Pancerza" u Gordona pojawia się w handlu w R1 a nie w R3 5. Usunięto pojawienie się Miecza Runicznego w asortymencie handlowym Gordona w R3, zaburzające logikę wątku głównego dla gildii Mroczny Zakon 6. Teraz można przyzywać jednocześnie kilka rodzajów pomocników i już z sobą nie walczą, a nawet w wielu wypadkach współpracują 7. Teraz Gaina daje prawidłowo zwoje Przemiany w Wilka, a nie Przyzwania Wilka 8. Teraz u Darona jest: other.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = other.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] + 2; a nie +5 , przez co gracz nie może już zarobić tyle HP ile poprzednio przy dzieleniu ogólnej ofiary 1000 na części po 50 sztuk złota 9. "przyzwany kamienny golem" ma teraz: protection[PROT_BLUNT] = 100; protection[PROT_EDGE] = 100; został więc znacząco osłabiony w stosunku do poprzedniego protection[PROT_BLUNT] = 150; protection[PROT_EDGE] = IMMUNE; 10. Poprawiono problem przy przekazywaniu kosturów gildyjnych przez Pyrokara, Saturasa i Imperanona - teraz tworzą się w inwentarzu gracza 11. Teraz Lekka Szata Mrocznego Zakonu i Szata Nowicjusza Ognia wymagają nie 10 many a 10 siły 12. Końcowe wpisy do zadania "Dokumenty Babo" dla Maga Ognia nie odwołują się do Igaraza w czasie przyszłym, przez są obecnie logiczne dla fabuły gry 13. Dodano zamknięcie zadania Dokumenty Babo dla Maga Ognia: AI_Output(self,other,"DIA_Babo_KDF_Plants_03_02"); //Dziękuję. Bardzo dziękuję Mistrzu! B_GivePlayerXP(200); AI_StopProcessInfos(self); Npc_ExchangeRoutine(self,"ALCHEMY"); MIS_BabosDocs = LOG_SUCCESS; Log_SetTopicStatus(Topic_BabosDocs,LOG_SUCCESS); B_LogEntry(Topic_BabosDocs,"Babo wykonał swoje zadanie i jego wina związana z dokumentami jest odkupiona."); 14. Teraz Rod i Cipher mają prawidłowo podane WP po przeniesieniu do Zjednoczonego Obozu i są tam widoczni przez całą dobę 15. Usunięty został exp za zabijanie szkieletów przyzywanych przez Maga Szkieleta, wobec czego zlikwidowany został dotychczasowy farming 16. Tytoń miodowy ma teraz wartość 250 a nie 10, co realnie podnosi atrakcyjność jego sprzedaży Abuyinowi 17. Pardos otrzymuje teraz prawidłową miksturę przy jego leczeniu w kopalni ( Błąd z G2 NK) 18. Teraz Lifor zostaje Magiem Ognia i przebiera się gdy Hagen daje nam klucz do Górniczej Doliny 19. Poprawiono pewne drobne niezgodności pomiędzy kolorem twarzy a kolorem ciała dla 72 NPC 20. Do zadania z linii Myśliwych - Farma dla zakochanych poprawiono rutynę Chestera 21. Poprawiono błędy, gdzie puste runy znikały, gdy brakowało składników na niektóre zaklęcia 22. Poprawiono błędy, gdzie znikała rozgrzana stal, gdy nie mieliśmy składników na bełty i strzały w różnych odmianach 23. Poprawiono piec hutniczy, gdzie opcja koniec powodowała wytwarzanie rozgrzanej stali, a gdy mieliśmy w EQ 1 sztukę stali, to nie było okienka z rozgrzewaniem 24. Poprawiono błąd z śmiercią Teofila 25. Aleph został przeniesiony na inny WP i już nie będzie znikał 26. Teraz gdy przyjmiemy propozycję Leopolda odnośnie przyniesienia Pełni Życia nie powoduje to zablokowania dostępu do gildii Zwiadowcy (poprzednio był taki błąd, że nawet jeśli taka opcja została przyjęta, to u Aurelio i tak można było oddać pieniądze, mimo że Leopold tego nie zlecał) 27. Dodano brakującego ognistego jaszczura na plaży przy obozie Piratów 28. Rozszerzono dialog z Gorem o Skórzanym Pancerzu 29. Poprawiono błędny wpis o handlu Bospera 30. Poprawiono rutynę zamiatania u Mirelli między 18 a 22 31. Usunięto dwa szczury bugujące Gora w jaskini 32. Teraz runę Zemsta Beliara może stworzyć i ulepszać także członek Mrocznego Zakonu Jeśli Mroczny poświęci miecz przed zostaniem Magiem, to powstanie ulepszona wersja miecza, a jak potem ten miecz będzie chciał ulepszyć jako Mag, to zamieni mu się w runę. 33. Zmieniono logikę skryptową zadania z zębaczami od Fajetha - teraz zadanie to nie kończy się błędnie, gdy zabijemy Przywódcę Stada i zameldujemy o tym Fajethowi - kończy się gdy zameldujemy, że zabiliśmy wszystkie zębacze, łącznie z przywódcą zmieniono wpis końcowy na: B_LogEntry(TOPIC_FajethKillSnapper,"Rozwiązałem problem Fajetha ze stadem zębaczy zagrażających kopalni."); Nie pojawia się też już pusty print screen w tym zadaniu - teraz exp za to zadanie rozkłada się inaczej za info o zabiciu przywódcy - 200 za info o likwidacji stada 300 34. Teraz zadanie Świątynia Śniącego dla gildii innych Mroczni kończy się prawidłowo u Xardasa wpisem B_GivePlayerXP(1000); B_LogEntry(TOPIC_ORCTEMPLE,"Powiadomiłem Xardasa, że Czarny Mag Demetrius nie żyje i Świątynia Śniącego została oczyszczona.") wpis B_LogEntry(TOPIC_ORCTEMPLE,"Odprawiłem do Beliara jego sługę, który pojawił się w Świątyni Śniącego."); został usunięty 35. Usunięto u Meldora wpis "Kardif, właściciel knajpy sprzedaje informacje" - jako dublujący inny podobny wpis 36. Teraz Ursula w nocy na farmie nie stoi nad łóżkiem a siedzi na krześle 37. Teraz zadanie Piracki Mag kończy się u Vance po oddaniu ubrania, a nie u Grega 38. Uściślone zostały następujące wpisy do handlu w Obozie Myśliwych (Gordon, Vernon, Nicolai, Hipolit) 39. Usunięto pojawienie się żywności w asortymencie handlowym Nicolaia w R5 jako nielogiczne, zamiast tego dodano strzały i bełty (po 250) 40. Dodano napis na ekranie o efektach nauki, gdy uczy nas strzelania Bert 41. Teraz zadanie Starożytny Kult kończy się u Xardasa wpisem "Xardas już wie, że Kult został zniszczony. Zniknął, a ja też ruszam w dalszą drogę." gdy następnie znika w Dolinie Przodków 42. Teraz wpis: B_LogEntry(TOPIC_KYLT,"Lord Raudor zginął. Jego odwieczne marzenie zostało spełnione."); nie kończy już tego zadania 43. Usunięty został błąd z pozostawieniem na stałe akrobatyki przy wypiciu dwóch mikstur specjalnych 44. Dodano ostatni dialog konsekwencyjny z Irwinem dla zadania "Farma dla zakochanych" 45. Dodano dialogi konsekwencyjne po śmierci Polikarpa (Thekla, Gunnar, Hodges, Lubomir0 46. Poprawiono występujący w grze błąd ze strojem Teofila, gdy się przebiera na naszych oczach 47. Poprawiono pojawiający się problem z z zaczepkami u Corda, gdy ruszamy z nim na farmy 48. Przy ciele Williama nie ma już broni Morgenstern 49. Usunięto występującą u Benneta linię po niemiecku w dialogu o magicznej rudzie - sam dialog został logicznie przebudowany 50. Usunięto exp (200) za oddanie Świętego Młota - teraz wielokrotne jego zabieranie i oddawanie za exp nie ma już sensu 51. Zmieniono wstępne interakcje dialogowe z Torwinem 52. Teraz Xardasa można zapytać: "Co się z tobą działo, gdy świątynia zaczęła się walić?"; dopiero gdy znany odpowiedź na pytanie "Gdzie my w ogóle jesteśmy?" 53. Poprawiono bardzo ciężki błąd w dialogu z Gorem w końcówce gry - teraz cały dialog przebiega znacznie szerzej zgodnie ze skryptem dialogowym 54. Dodano dodatkowe dialogi dla Bartoka w DP 55. Rozszerzono pierwszy dialog z Torwinem w GD 56. Teraz dialog z Torwinem "Ilu orków zdołałeś zabić w bitwie?" jest następstwem dialogu "Jak ci służy twój nowy pancerz?" 57. Poprawiono nielogiczność, że gracz zna imię Vernona zanim zapyta kim jest i może od razu z nim handlować - teraz z Vernonem można handlować dopiero po "Jak się nazywasz?", który zastąpił zbyt często występujące "Kim jesteś?" 58. Nie można już stwierdzić od razu: 'Wyglądasz na nieco zmartwionego.' w rozmowie z Fangilem i zainicjować zadania "Róg Myśliwski". Teraz wymagana jest do tego znajomość dialogu - 'Od jak dawna jesteś w Obozie?' 59. Teraz Hwor smaży mięso dopiero gdy wstępnie z nim pogadamy w dialogu "Witaj. Kim jesteś?"; 60. Teraz Rumborowi można powiedzieć "Przysłał mnie Midlas." (w sprawie broni) tylko wtedy, gdy ukończone jest zadanie "Ogień w kuźni" 61. Teraz Rumbor uczy wyrobu magicznych strzał i bełtów od R2 a nie od R3 62. Teraz po 'Witaj!' u Kirlasa jest description: "Nie znam nawet twojego imienia..." a nie "Czym się zajmujesz?" 63. Zmieniono lub rozszerzono niektóre dialogi wstępne z Hipolitem, usunięto niezgodność wpisu, gdzie mamy info, że Hipolit handluje choć nie znany jego imienia i kilka innych rzeczy teraz pierwsze spotkanie z nim wygląda nieco inaczej 64. Dodano dialog wstępny z Gordonem i poprawiono chaotyczny układ dialogów prowadzących do handlu z nim 65. Definitywnie usunięto możliwość, że gracz zapyta o handel Nicolaia zanim ten go zaczepi sam - wpis o handlu pojawia się teraz po nowej zaczepce - sama możliwość handlu pojawia się dopiero, gdy spytamy "Możesz mnie nauczyć wytwarzania łuków?" 66. Dialog wstępny z Hubertem oraz jego info o kolegach myśliwych z Khorinis był błędnie uwarunkowany - gracz nigdy nie dostawał info o kolegach, jeśli nie skorzystał z pomocy Huberta, a w dalszych dialogach z innymi NPC są do niego bezpośrednie odwołania teraz to my, a nie Hubert zaczepiamy przy pierwszym spotkaniu, a sam dialog został przebudowany - potem jest dopiero zaczepka ponowna Huberta: AI_Output(self,other,"DIA_Stracha_Provochat_14_01"); //A co ty tu robisz? itd 67. Usunięto dwie linie, w których Hubert charakteryzuje Midlasa 68. Teraz Granta można zapytać - "Opowiedz mi coś o Dolinie Przodków." oraz "Na co teraz polujecie?" tylko po dialogu - "Czym się tu zajmujesz?" 69. Teraz u Gastona nie można uzyskać żadnych informacji zanim nie przeprowadzimy ustawionego obecnie jako wstępny dialogu "Trening czyni mistrza!" 70.Teraz wszystkie dialogi informacyjne wynikają u Sigurda z dialogu " Co słychać w obozie?" ponadto info o Czarnym Trollu można uzyskać tylko po dialogu "Widzę, że jesteś niezłym wojownikiem." 71. Teraz wszystkie pozostałe dialogi informacyjne u Olgierda wynikają z nowego dialogu wstępnego 72. Teraz Baromira można zapytać o uzdrowiciela tylko po dialogu wstępnym //Kim jesteś? 73. Teraz Sarufa można zapytać o uzdrowiciela tylko gdy nas zaczepi pierwszy z gadki //Ej, ty! 74. Teraz u Chestera można zapytać o kowala i i polowanie dopiero gdy znamy dialog //Czemu nie odszedłeś z Barsem? 75. Usunięto wpis u Kiranora: B_LogEntry(TOPIC_GUILD,"O przyjęciu do Stowarzyszenia Myśliwych decyduje Midlas."); gdyż poprzednia rozmowa po uwolnieniu Iglerio skutkuje niemal takim samym wpisem 76. Rozszerzono dialog wstępny Fangila 77. Teraz Erina można zapytać //Czy Midlas często opuszcza Obóz? tylko po dialogu wstępnym z nim - "Nie nudzi ci się tak stale stać na warcie?" 78. Przerobiono dialog z Rumborem i kuszach dla Paladynów, bo poprzedni był poniekąd nielogiczny (Rumbor zbyt dużo wiedział o transakcji od początku i niby skąd?) 79. Teraz o kamiennych tabliczkach można rozmawiać z Vatrasem na podstawie warunku rozmowy o nich z Xardasem i posiadając co najmniej jedną tabliczkę 80. Teraz Pancerz z Magicznej Rudy wymaga nie 100 a 200 siły, zmieniono dialog ze Stone przy jego otrzymaniu - pancerz ten można sprzedać za korzystną cenę jednemu z kupców 81. Teraz, aby ukraść Francisowi klucz do chaty Grega potrzeba 100 a nie 60 zręczności 82. Dodano komentarze Bospera i Harada gdy wstępujemy do Najemników, a oni są naszym mistrzami 83. Dodano konsekwencje dla zadania "Ogień w kuźni" w wersji dla nie- Myśliwych u Narlou i Kirlasa 84. Dodano specjalne dialogi z Barsem na rozdział 3 lub większy, gdy nie jesteśmy Myśliwym 85. Zmieniono zasady działa miecza Złe Oko 86. Zmniejszono Rozpruwacza, zmieniono jego styl ataku i zwiększono jego skuteczność realizacja: korekta tekstu - Erwin poprawki skryptowe - Memorius i Michał dodatkowe dialogi i ich zmiany - Memorius RE: G2 Przeznaczenie - Lista zmian dla wersji 1.5 - mistrz007 - 30.10.2018 Świetna robota Panowie. W zasadzie to nie mam teraz, po co wyłapywać "błędów". Większość z nich kojarzę, oraz pamiętam (poza gildiami którymi nie próbowałem grać - mag ognia, paladyn). Szkoda tylko, że nie zrobiliście tych dialogów z Oskarem, ale to nic w porównaniu z tym co dodaliście/zmieniliście. Także szacunek wielki. Pytanie tylko czy Przeznaczenie 1.5 będzie wydane na rynek polski, czy rosyjski, czy oba? Pozdrawiam RE: G2 Przeznaczenie - Lista zmian dla wersji 1.5 - Memorius - 30.10.2018 Dialogi z Oskarem być może jeszcze będą - jak wspomniałem lista nie jest ostateczna i oczekujemy na dalsze uwagi. Wersja 1.5 zostanie wydana najpierw w wersji PL, być może już w przyszłym miesiącu, bo Michał jest gotowy do jej realizacji. Wersja RU będzie wierną kopią wersji PL i jej pojawienie się to rok 2019. RE: G2 Przeznaczenie - Lista zmian dla wersji 1.5 - Klimek - 30.10.2018 Cytat:"przyzwany kamienny golem" ma teraz Byłem i jestem przeciwnikiem tej zmiany. Moim zdaniem lepsze byłoby pozostawienie oryginalnych odporności a w imię balansu usunąć runę przyzywania a zostawić same zwoje, których też można by nieco ograniczyć ilość. Czasami się przydaje pomoc takiego twardego kumpla, który zresztą i tak ma ograniczenie czasowe i jednym przyzwaniem nie oczyścimy całego zena. Cytat:poprawiono błąd z śmiercią TeofilaW jaki sposób? Cytat:dodano brakującego ognistego jaszczura na plaży przy obozie PiratówKtóregoż to brakowało? Cytat:Tytoń miodowy ma teraz wartość 250 a nie 10, co realnie podnosi atrakcyjność jego sprzedaży Abuyinowi Chyba na tą zmianę czekałem najbardziej. RE: G2 Przeznaczenie - Lista zmian dla wersji 1.5 - Memorius - 30.10.2018 (30.10.2018, 20:01:30)Klimek napisał(a): W jaki sposób?nie wiemy, ale mamy nadzieję Cytat:Któregoż to brakowało? jeden był wpisany na nieistniejącym WP więc się w grze nie pokazywał dzieciaki lubią bić potforki więc to ważna zmiana na plus RE: G2 Przeznaczenie - Lista zmian dla wersji 1.5 - mistrz007 - 30.10.2018 Cieszę się, że wersja wyjdzie tak szybko. Ja powinienem też do tego czasu powinienem ponownie przejść Przeznaczenie i jeżeli wyłapię jakieś "niedoprecyzowania" to uwzględnię je w dziale z uwagami. Ten golem to w zasadzie mógłby zostać taki jaki jest. W mojej opinii, nie jest to game changer, ale bardzo silny czar, jeżeli umiejętnie się go wykorzysta. W nowej wersji powinien bardzo szybko ginąć pod ciosami Jaszczuroczleków, czy gromadek orków. Z drugiej strony, skoro będzie można przywołać ich kilka jednocześnie, to w zasadzie dużo nie zmieni. Poza większym wydatkiem many oczywiście. Ten jaszczur z plaży to mam wrażenie, że to ten co jest schowany za kapliczką Beliara w teksturach. Czasem przyłaził zza skał i tym sprawiał przykrą niespodziankę. Z tytoniem, również się z Klimkiem zgadzam. Świetna sprawa. Podoba mi się bardzo rozwiązanie sprawy z pancerzem z rudy. Najbardziej cieszą mnie jednak nowe dialogi. Proszę dopiszcie ich jak najwięcej, żeby można było co poczytać przy kawce No i oczywiście raduję się na poprawki starych wypowiedzi, aby rozmowy były bardziej logiczne. RE: G2 Przeznaczenie - Lista zmian dla wersji 1.5 - Monoternox - 31.10.2018 Mam pytanie z natury technicznej czy zapis z wersji 1.4 będzie kompatybilny z wersją 1.5 ? RE: G2 Przeznaczenie - Lista zmian dla wersji 1.5 - Memorius - 31.10.2018 Z cała pewnością nie, ponieważ zmianie uległy liczne istotne dla gameplay'a pliki nadrzędne. RE: G2 Przeznaczenie - Lista zmian dla wersji 1.5 - mistrz007 - 04.11.2018 Warto w jeden cztery, gdyż i tak jest dopracowane. Poza jednym bugiem questowym (Teofil), który jest szeroko opisywany na forum i można z nim poradzić sobie bezstresowo, więcej nieścisłości nie spotkasz. Także polecam gorąco. Jak skończysz jeden cztery, to inną ścieżką rozwoju możesz przejść 1.5. Także do dzieła. Polecam ścieżkę mrocznych, myśliwi też są zresztą świetni. Pozdrawiam RE: G2 Przeznaczenie - Lista zmian dla wersji 1.5 - Memorius - 11.11.2018 Cytat:zmniejszono Rozpruwacza, zmieniono jego styl ataku i zwiększono jego skuteczność jest to ostatnia zmiana z przyczyn organizacyjnych i innych dalszych zmian i poprawek nie będzie podany w post 1 zestaw jest ostateczny |