Przebieg prac nad Przeznaczeniem - Wersja do druku +- Drużyna Spolszczenia (http://druzynaspolszczenia.pl) +-- Dział: SAGA „DESTINY” (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Destiny Team - kulisy (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=182) +--- Wątek: Przebieg prac nad Przeznaczeniem (/showthread.php?tid=26) |
Przebieg prac nad Przeznaczeniem - Memorius - 04.02.2016 Stan na 4.02.2016 Mimo pewnych zawirowań prace nad Przeznaczeniem posuwają się do przodu. Aktualnie uzupełniamy pakiet zadaniowy i pozostało do dodania jeszcze dwa zadania. Prawie gotowy jest wątek Łowców Nieumarłych - brakuje tylko zadania finałowego, które zdecydowaliśmy się stworzyć z dwoma alternatywnymi zakończeniami. Dokonywane są również poprawki w zadaniach wcześniej dodanych, głównie kosmetyczne. Nieco zoptymalizowane zostały nagrody i exp za pewne nowe zadania. Raczej na pewno nic nowego nie pojawi sie w kwestii wizualizacji , natomiast nadal wzbogacane będą rutyny. Tu jednak nałożyliśmy spore ograniczenia, bo nadmierne rozbudowywanie rutyn generowało różne nieoczekiwane błędy. Aktualny poziom gotowości gry oceniam na 99% Nieco statystyki w grze pojawi się ponad 1000 NPC nie llicząc pewnych postaci randomowych oraz nowych gadających orków i nie tylko około 750 postaci ma dialogi własne i 95 % z nich jest powiązana z róznymi zadaniami najmniejszy plik dialogowy to Herold - 456 b i 25 linii największy to Imperanon 167 kb i 3280 linii ponad 100 kb ma 7 plików dialogowych RE: Aktualny przebieg prac - bojka222 - 05.02.2016 "Aktualny poziomo gotowości gry oceniam na 99%" Cooooooooo ?! RE: Ogólny opis modyfikacji - Wiśnia - 05.02.2016 Waszym zdaniem jaka gildia główna wyszła wam najciekawiej ? :D RE: Ogólny opis modyfikacji - Tituf - 05.02.2016 Mroczny Zakon to całkowita nowość, natomiast pozostałe Gildie są naprawdę zmodyfikowane i wyglądają całkiem, całkiem. To okrzyk zawodu czy zachwytu? :ostr: Czas na testy, niebawem. Te właściwe. RE: Aktualny przebieg prac - Opos - 05.02.2016 Testy ostatnie już ? RE: Aktualny przebieg prac - Majes - 05.02.2016 No to będzie co robić tylko czekać RE: Aktualny przebieg prac - Opos - 05.02.2016 Oby nie było biegania w tą i z powrotem jak w Globalu albo niech będą chociaż runy teleportacyjne RE: Aktualny przebieg prac - Memorius - 05.02.2016 1% to nadal coś do zrobienia faktycznie brakuje dwóch zadań i pewnych drobiazgów o znaczeniu kosmetycznym, choć według mnie istotnych gdyby nie to że jednym z zadań jest akurat Klucze i Skrzynie to jutro gra byłaby w opcji skryptowej w pełni gotowa. RE: Ogólny opis modyfikacji - Majes - 05.02.2016 No to szykuje się ciekawa droga do przejścia jako mroczny. RE: Ogólny opis modyfikacji - Memorius - 05.02.2016 Linię Mrocznego Zakonu napisałem "na motywach" tej z Global (czyli tej z Dunkel Magie) zachowując też główną strukturę, przynajmniej do pewnego momentu. Linia własna Mrocznego Zakonu obejmuje 32 zadania. wbrew krążącym tu i ówdzie plotkom nie przewidujemy wyłączenia konsoli w grze na kodziarzy i turbocheaterów czeka jednak przykra niespodzianka bo zabawa marvinem spowoduje że gry się nie ukończy raczej na pewno nie będziemy także prowadzić dyskusji na temat " grałem na kodach i mi się zjebało- pomurzcie" to już było przerabiane przy okazji Global PL , gdzie wielu graczy bawiło się kodami a potem zarzucało nam że gra jest zbugowana konsola jest potrzebna czasem sa błędy wynikające z samego silnika - ktoś się tam wbije w teksturę i takie tam No zdarzają się sytuacje gdy uzycie jest niezbędne i to rozumiemy. Co innego jednak takie ostrożne uzycie a co innego latanie na F8 i zapisywanie na otwartej konsoli po wklepaniu 100 000 sztuk złota. Większośc z tych co grała w Global i nie ukonczyła to po prostu bawiła sie kodami zeby zobaczyć na szybko co jest dalej a potem głosiła w internecie że sienie da grać bo sa bugi. Tak, pewne były w tym krytyczny ze smokami do ominięcia w rozsądny sposób , ale jak wychodziły patche to pobierało je 20% tych co pobrali wersję 1.7. co do wersji 1.7.1 się nie wypowiadam, nie grałem w nią wcale. To, ze była przygotowana dosyc nonszalancko to wiem. Przy Przeznaczeniu wyciągniemy odpowiednie wnioski, zapewniam. RE: Ogólny opis modyfikacji - Polo - 06.02.2016 Dawaliście jakieś nowe questy u piratów? RE: Ogólny opis modyfikacji - Memorius - 06.02.2016 Tak kilka nowych jest, ponadto kilka innych jest z nimi powiązanych. Były pytania w innych miejscach sieci o wymagania. systemowe. Przeznaczenie było testowane na różnym sprzęcie. Wymagania zbliżone są do tych z Global mod PL. chociaż optymalizacja Dolny Przodków nawet nieco obniżyła. Ogólnie - sprzęt technologicznie z roku 2008 powinien w zupełności wystarczyć - ale przy zasobach RAM nie mniejszych niż 2500 MB RE: Ogólny opis modyfikacji - Polo - 06.02.2016 Testowaliście na nowszych systemach? RE: Ogólny opis modyfikacji - Tituf - 06.02.2016 Tak, włącznie z DX11. RE: Aktualny przebieg prac - Memorius - 06.02.2016 Właśnie przed chwilą został zapełniony przewidywany do Przeznaczenia zestaw 600 zadań ostatnim questem w stosownym pliku LOG_Constants_Quests. |