ŁOPATOLOGIA SPOLSZCZEŃ - Wersja do druku +- Drużyna Spolszczenia (http://druzynaspolszczenia.pl) +-- Dział: Gothic - modyfikacje (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=11) +--- Dział: Gothic - programy/texture-pack (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=26) +--- Wątek: ŁOPATOLOGIA SPOLSZCZEŃ (/showthread.php?tid=2734) Strony:
1
2
|
ŁOPATOLOGIA SPOLSZCZEŃ - Wiwir - 08.04.2019 Nauka na podstawie poradnika "Sentarion" Jak spolszczać mody? Do nauki wybrałem dwa mody "Die Insel 0.5a" oraz " Khorana-0.5b" Projekt INSEL Kilka zadań TRZY postacie LUCA,LOUIS i JA bohater Lekcja 1 - Rozpakować mod programem GothicVDFS=wykonane Lekcja 2 Dekompilacja pliku "gothic.dat " programem GothicSourcer V3.14 .Tu wywaliło 1 błąd (naprawienie go to będzie 3 lekcja) Wyszukałem plik Gothic Projects>Solinsel>PrjGOTHIC>Story>Dialoge> i tu 2 arkusze z dialogami LUCA i LOUIS które trzeba przetłumaczyć. PROJEKT KHORANA Kilka zadań 6 postaci TU NIESTETY NIE POTRAFIĘ TEGO POWTÓRZYĆ BO ZAWSZE OTWIERA MI SIĘ PLIK gothic.dat ZAWIERAJĄCY POSTACIE Z GOTHICA (150 POSTACI) RE: ŁOPATOLOGIA SPOLSZCZEŃ - Memorius - 08.04.2019 A Sentarion to w ogóle coś kiedykolwiek przetłumaczył? Bez Notepad ++? RE: ŁOPATOLOGIA SPOLSZCZEŃ - Wiwir - 08.04.2019 (08.04.2019, 20:22:21)Memorius napisał(a): A Sentarion to w ogóle coś kiedykolwiek przetłumaczył? Nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałeś z Tego drugiego moda nie potrafię wyciągnąść właściwego pliku gothic dat RE: ŁOPATOLOGIA SPOLSZCZEŃ - Erwin - 08.04.2019 Poza tym sposobem, którego próbujesz użyć, możesz też spróbować pobawić się Dialog Getterem, albo po prostu otworzyć gothic.dat notatnikiem i tłumaczyć, choć ponoć bardzo trzeba uważać, żeby czegoś potrzebnego nie nadpisać / usunąć. Kiedyś, gdzieś tam czytałem o takich sposobach, ale nie wiem, czy są dobre, bo nie zajmuję się takimi rzeczami. Najlepiej mieć oczywiście oryginalne skrypty. RE: ŁOPATOLOGIA SPOLSZCZEŃ - Memorius - 08.04.2019 Jeśli w skryptach jest użyty Icarus to niczego nie wyciągniesz prawidłowo i tyle. Nie ma także pewności, że da się prawidłowo zdekompilować pliki, gdy nie jest użyty. Ogólnie - jak się nie ma oryginalnych skryptów autorskich to się za tłumaczenia nie ma co brać. My nie możemy nawet zdekompilować Epilogu, by go poprawić... RE: ŁOPATOLOGIA SPOLSZCZEŃ - Wiwir - 08.04.2019 (08.04.2019, 20:38:20)Memorius napisał(a): Jeśli w skryptach jest użyty Icarus to niczego nie wyciągniesz prawidłowo i tyle. Nie ma także pewności, że da się prawidłowo zdekompilować pliki, gdy nie jest użyty. A czy jest jakiś sposób aby się przekonać czy był użyty Icarus .? RE: ŁOPATOLOGIA SPOLSZCZEŃ - Erwin - 08.04.2019 Już kiedyś o tym pisałem. Weź sobie z niemieckiego WoGa któreś udostępnione skrypty z jakiegoś moda, poćwicz tłumaczenie ( poza dialogami i tak musisz przetłumaczyć niektóre tekstury ( księgi ), nazwy itemów itd.), potem jak już będziesz wiedział co i jak, poproś autora konkretnego moda o skrypty. Tak będzie moim zdaniem najlepiej i najuczciwiej. RE: ŁOPATOLOGIA SPOLSZCZEŃ - Wiwir - 08.04.2019 (08.04.2019, 20:34:49)Erwin napisał(a): Poza tym sposobem, którego próbujesz użyć, możesz też spróbować pobawić się Dialog Getterem, albo po prostu otworzyć gothic.dat notatnikiem i tłumaczyć, choć ponoć bardzo trzeba uważać, żeby czegoś potrzebnego nie nadpisać / usunąć. Dzięki za odpowiedź . Dialog Getter- pobrałem ale czy będę umiał coś tym programem zrobić ??? RE: ŁOPATOLOGIA SPOLSZCZEŃ - Memorius - 08.04.2019 (08.04.2019, 20:51:15)Wiwir napisał(a): A czy jest jakiś sposób aby się przekonać czy był użyty Icarus .?zestaw skryptów nadrzędnych zawiera folder Icarus lub LEGO RE: ŁOPATOLOGIA SPOLSZCZEŃ - Wiwir - 08.04.2019 (08.04.2019, 20:51:37)Erwin napisał(a): Już kiedyś o tym pisałem. Weź sobie z niemieckiego WoGa któreś udostępnione skrypty z jakiegoś moda, poćwicz tłumaczenie ( poza dialogami i tak musisz przetłumaczyć niektóre tekstury ( księgi ), nazwy itemów itd.), potem jak już będziesz wiedział co i jak, poproś autora konkretnego moda o skrypty. Tak będzie moim zdaniem najlepiej i najuczciwiej.Z tego pierwszego moda wyciągnąłem dialogi i je przetłumaczyłem jutro spróbuje spakować z powrotem w paczkę. RE: ŁOPATOLOGIA SPOLSZCZEŃ - Erwin - 08.04.2019 (08.04.2019, 20:57:08)Wiwir napisał(a): Dzięki za odpowiedź . Dialog Getter- pobrałem ale czy będę umiał coś tym programem zrobić ??? Poszukaj tutoriali przez Google lub na niemieckich i rosyjskich gothicowych forach. Ja nic Ci nie podpowiem, bo nie wiem jak tego używać. RE: ŁOPATOLOGIA SPOLSZCZEŃ - Tituf - 08.04.2019 Spolszczenia od Majesa nie pasują?! W główkach się przewraca. RE: ŁOPATOLOGIA SPOLSZCZEŃ - N1kX - 09.04.2019 Najprostszym sposobem sprawdzenia, czy Ikarus+Lego jest w modzie jest uruchomienie moda. Jeśli nazwy NPS są kolorowe, ten pakiet jest obecny i nie można dekompilować moda, w innych przypadkach, jeśli nie ma pakietu, jest dekompilowany pomyślnie, ale lepiej zawsze pytać autorów o kod źródłowy. (Самый простой способ узнать наличие Икарус+Lego в моде - запустить мод. Если имена НПС разноцветные, то этот пакет присутствует и декомпилировать мод не получиться, в остальных случаях, если пакета нет, декомпилируется успешно, но лучше всегда спрашивать у авторов наличие исходников.) W starych modach nie ma tego pakietu, a te są modami, do około 2010 roku. (В старых модах нет этого пакета, а это моды, примерно до 2010 года.) RE: ŁOPATOLOGIA SPOLSZCZEŃ - Wiwir - 09.04.2019 (08.04.2019, 22:01:51)Tituf napisał(a): Spolszczenia od Majesa nie pasują?! W główkach się przewraca. O czym Ty mówisz???????????? Czyżby Majes coś spolszczył lub napisał jakiś poradnik!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????? (09.04.2019, 03:31:17)N1kX napisał(a): Najprostszym sposobem sprawdzenia, czy Ikarus+Lego jest w modzie jest uruchomienie moda. Jeśli nazwy NPS są kolorowe, ten pakiet jest obecny i nie można dekompilować moda, w innych przypadkach, jeśli nie ma pakietu, jest dekompilowany pomyślnie, ale lepiej zawsze pytać autorów o kod źródłowy. To stary z 2004 roku i mały 2,43 MB modzik który nie ma żadnych bajerów. RE: ŁOPATOLOGIA SPOLSZCZEŃ - Tituf - 09.04.2019 Cytat:O czym Ty mówisz???????????? Mówię o spolszczeniu Alternatywnego Balansu - najpopularniejszej gry w historii moddingu Gothic. Majes wespół z Ventrue są jego autorami. Jeśli poszukujesz narzędzi, rad i wskazówek - to chyba dobry kierunek. Bo u nas tłumacze wykorzystywali do tej pory tylko i wyłącznie swoje umiejętności lingwistyczne. |