Imperium Popiołów - opis/download - Wersja do druku +- Drużyna Spolszczenia (http://druzynaspolszczenia.pl) +-- Dział: SAGA „DESTINY” (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Imperium Popiołów (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=181) +--- Wątek: Imperium Popiołów - opis/download (/showthread.php?tid=3063) |
Imperium Popiołów - opis/download - Tituf - 25.04.2020 „Adanos wysłuchuje wszystkich, którzy błagają o łaskę zapomnienia,
lecz głuchy jest na głosy tych, którzy chcą zapomnieć o swoim przeznaczeniu.” Opis: Ostatnie spotkanie z Saturasem w Świątyni pozostawiło Bezimiennego w dużej niepewności. Chociaż cały i zdrowy powrócił do swych przyjaciół, w jego głowie nadal tkwiły strzępki rozmowy: „Nie możesz rozwiązywać wszystkich problemów świata”. Kiedy Esmeralda, kierowana nadludzką siłą, przybija do nabrzeża dziwnej wyspy, słowa maga: „TWOJE Przeznaczenie nadal się nie wypełniło...” wybrzmiewają teraz jak złowieszcza wróżba. Gdy system teleportów przenosi naszego bohatera do Jarkendaru - wszystko wydaje się być zmyślnym planem, który nieuchronnie prowadzi do ostatecznej rozgrywki. Modyfikacja jest ostatnią częścią „Sagi DESTINY”, gdzie poznamy losy Bezimiennego tuż po akcji w "Korzeniach Zła" i przed wypłynięciem 'Esmeraldą' na Kontynent. W „Imperium Popiołów” gracz pojawi się w znanym sobie zenie, ogarniętym przygotowaniami do wojny, w której żadna ze stron nie będzie zwycięzcą... Będzie wiele przemieszczeń, bitewnej taktyki, ale i zadań eksploracyjnych czy detektywistycznych. Wiele spraw niewyjaśnionych wcześniej zostanie doprowadzonych do końca. Mod korzysta z zasobów wcześniejszych części 'Sagi' oraz prac i twórczości dostępnej na WOGu, wprowadza pewne autorskie elementy w wykonaniu Erwina. W grze natkniemy się na obozy i frakcje: * Krucjata Ludowa * Kompania Górnicza * Magowie Wody - Wodny Krąg * Magowie Ognia * Obóz Arto * Bandyci * Paladyni * Mroczny Zakon * Zakon Ocalenia * Łowcy Nieumarłych * inni NPC Screeny: Wersja 1.1.0
RE: Imperium Popiołów - opis/download - Tituf - 25.06.2024 powyższy download został zaktualizowany o nową, poprawioną wersję 1.1 RE: Imperium Popiołów - opis/download - Memorius - 26.06.2024 OSTATECZNA LISTA POPRAWEK I ZMIAN Dodano trzy nowe zadania "Kolaps wertykalny" "Niesforna dziewczyna" "Misja Wilka" Teraz ostatnim zadaniem, które pozostaje w Dzienniku, jest "Odpłynąć" a nie "Inwazja" *przebudowano logikę wydarzeń w zadaniu "Bestie z otchłani czasu" *przebudowano i rozbudowano zadanie "Odwieczni wrogowie" *przebudowano w pierwszej fazie i rozszerzono zadanie "Na zawsze razem" *przebudowano zadanie "Artefakty Jarkendaru" Poprzez dodatkowe wpisy lub/i dialogi doprecyzowano logikę rozwoju zadań: "Iwazja" (teraz akcję ze zwiadem grupy Konrada można wykonać natychmiast po przekazu rozkazu Ingmara i nie jest już ona zależna od zadania "Król Goblinów". Całkowicie przebudowano segment z Morgionem i Asmarionem). "Odpłynąć' (teraz pierwsza rozmowa z Saturasem w obozie WK nie jest wymagana do tego, by Zelda mogła zejść na ląd i wraz z Roscoe pojawiają się na plaży znacznie wcześniej) oraz nie można teraz rozmawiać z Merdarionem o Słonecznym Kamieniu zanim się nie odnajdzie Baltrama. "Przeminęło z wiatrem" (nie jest już tajemnicą, że to Levon jest uwięziony, bo można go przecież namierzyć czarem, albo z broni dystansowej) "Dwaj kowale" (dodatkowy wpis i dialog z Haradem na plaży) "Sny o potędze" (teraz Blizna dowiaduje o planach Arto od razu po pierwszej rozmowie z Arto i ta wieść nie jest już zależna od zachowania Gritty, zwiększono płynność interakcji z Arto) "Zakochany Fortuno" (teraz można powiedzieć o decyzji Fortuno Saturasowi od razu po zakończeniu tego zadania i nie jest to zależne od ataku pod Świątynią) "Krucjata Ludowa" (nie może już zaistnieć sytuacja, że Fidelis i Kleofas znikają z obozu zanim powinno to nastąpić zgodnie z logiką tego zadania) ogólnie rozszerzono liczbę wpisów do zadania "Wielka wyprawa Wodnego Kręgu", ponadto teraz Cavalorn i Rhen przechodzą pod obóz w czasie bitwy, usunięto całość przemieszczenia WK do Biblioteki i wszystkie dialogi z tym związane oraz Patrick faktycznie wykonuje rozkaz Corda i powraca do obozu doprecyzowano lokalizację 4 Strażników i Białego Wilka w dialogach z Zafkielem dodano nowe dialogi lore i sytuacyjne Talbin (przy posiadaniu pewnych rodzajów skór) i (gdy Mroczni i Paladyni są na plaży) Ewald (po zatrudnieniu kowala) Waldron (na plaży) Tollberg (na plaży) Milenius (pod Świątynią o Haradzie) Rudolf (na plaży) Ludwig (na plaży) Marbach (na plaży) Dietrich (na plaży) Patrick (po powrocie do obozu WK) Hipolit (po odejściu Krucjaty) Saruf (po odejściu Krucjaty) Slayer (po odejściu Krucjaty) rozszerzono lub poprawiono niektóre dialogi lore i sytuacyjne (poza tymi związanymi ze zmianami w zadaniach) Heywood Edgor Zafkiel von Emde Kelvin Lares (w tym z nowym wpisem do zadania WK) Domecjusz Nestoriusz Randolph Stilgar Chociemir Tryfon Monty dodano nowe specakcje, które pod poniższymi nazwami oczywiście się w dzienniku nie zapisują Fałszywe trofeum Nagroda za wierność Zimne serce (połączone ze skupem) Skóra Czarnego Trolla Źródło obsydianu HANDEL teraz tylko Cronos sprzedaje zgodnie z logiką dialogową zwoje Wody i Elektryczności w obniżonej cenie i większej ilości usunięto te zwoje z asortymentu handlowego Tryfona (poza Łańcuchem Błyskawic, który zgodnie z lore jest przypisany Zakonowi Ocalenia) Tryfon nie sprzedaje już Mikstury z Czarnej Perły - jest ona usunięta z gry teraz zgodnie z informacjami dialogowymi cena marchewki spadła i wynosi nie 100 a 60 sztuk złota dodano skup skór hieny u Talbina oraz skór geparda na podstawie dialogu z nim u innego NPC dodano skup kłów trolla u Edgora RUTYNY naprawiono problem z martwym Wilkiem na pokładzie "Esmeraldy" uproszczono nieco rutynę Nestoriusza na plaży teraz na obszarze Świątyni Magowie Zakonu Ocalenia stoją na zewnątrz, a nie w ostatniej komnacie teraz Wilk znika z gry po wykonaniu zadania "Misja Wilka" i jest możliwe w różnych momentach gry po wykonaniu pewnych kluczowych zadań" rozszerzono rutyny Levona na plaży poprawiono błąd w rezultacie którego gdy gramy za Mrocznych w ostatniej bitwie nie pojawia się Paladyn Tollberg - teraz pojawia się w tej sytuacji on, a nie Chociemir teraz Lee zajmuje miejsce Wilka na straży okrętu inne poprawki usunięto z gry pustynne wilki i pustynne ścierwojady teraz na kowadle przy produkcji magicznych strzał i bełtów pojawia się brakująca informacja o wymaganych komponentach teraz można już zrobić na stole alchemicznym pewien rodzaj przydatnej gorzałki, jednak pod warunkiem wykonania jednej ze specakcji na plaży uzupełniono opis zwoju Krwawa Ofiara usunięto z gry Polne Bestie i zastąpiono je Jarkendarskmi Zębaczami teraz wartość pancerza zwracanego przez Angara wynosi już nie 15 000 a 8000 sztuk złota usunięto praktycznie tylko honorowy exp za wykonanie zadań "Inwazja" i "Odpłynąć" znacznie zmniejszono dotychczasowy exp za wykonanie zadania "Zapasy dla załogi" jako niewspółmierny do samej akcji zmieniono wyświetlanie wielu napisów przy otwieraniu paczek, piciu mikstur na te żółte, większe i czytelniejsze zmieniono opisy itemów Młot Lou Piwo Zamkowe Polewka Eleny z Nalewki na serafisie usunięto efekt dźwiękowy Snd_Play("ORC_ANGRY"); teraz opcja nauki i Alrika będzie się zawsze wyświetlała jako ostatnia napisy przy oddawaniu składników Daltonowi już się nie nakładają Claivert przedstawia się jako myśliwy a miał tylko miecz dwuręczny - teraz ma zestaw myśliwski - Długi Miecz i Łuk Jesionowy poprawiono i uzupełniono opis amuletu "Chwała Beliara" usunięto z handlu i tym samym z gry zwój "Strach" z oferty handlowej Vexilona usunięto Kamiennego Golema z okolic mostku przy chacie Levona RE: Imperium Popiołów - opis/download - Tituf - 28.06.2024 AKTUALIZACJA: Wersja 1.1 została "obrobiona" przez N1kX od strony technicznej - zmniejszono znacznie "wagę" modyfikacji i poprawiono dodatkowo tekstury gry - link został zaktualizowany. |