„Imperium Popiołów” - wrażenia - Wersja do druku +- Drużyna Spolszczenia (http://druzynaspolszczenia.pl) +-- Dział: SAGA „DESTINY” (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Imperium Popiołów (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=181) +--- Wątek: „Imperium Popiołów” - wrażenia (/showthread.php?tid=3120) |
„Imperium Popiołów” - wrażenia - Tituf - 08.06.2020 Zapraszam do pobierania „Imperium Popiołów” - ostatniej części Sagi Destiny! Chętnie wysłuchamy waszych wrażeń i opinii z rozgrywki RE: Imperium Popiołów - opis/download - Bezimienny - 20.06.2020 Dzięki w imieniu wszystkich Waszych fanów! RE: 'Imperium Popiołów' - KLUB - Klimek - 21.06.2020 Gratulacje dla uczestników oraz oczywiście dla zwycięzcy, którego nigdy bym nie podejrzewał o taki wybryk Do zwycięstwa typowałem po równo Sparrowa oraz Cayena a MaQu okazał się być czarnym koniem rozgrywek i wszystkich srogo przebił. Ma teraz naprawdę ładny kolorek, mi pozostaje cieszyć się nadal rangą weterana. Sprawdziłem check listę i części punktów jeszcze nie udało mi się zrealizować ale to pewnie dlatego, że jeszcze jestem w lesie, ostatni zapis jest tuż przed wkroczeniem do Biblioteki. Szkoda, że nie udało mi się ukończyć razem z innymi. W Przebudzeniu się nie udało, Korzenie również pozostawiły haniebny niesmak, ten niesmak pozostanie również po tej arenie że nawet nie udało mi się jej ukończyć w czas. Mimo wszystko dziękuję twórcom za kolejnego wspanialego moda i pozostaje mi być jedynie wiernym fanem bez szczególnych osiągnięć Nie kojarzę, by ktoś zwracał na to uwagę, ale warto zmienić pozycję Giriona podczas przebywania w obozie, bo stoi on tuż obok Walezjana i jest to bardzo niespójne z dialogami, z których wynika, że nie doszło jeszcze do spotkania między nimi. RE: 'Imperium Popiołów' - KLUB - Tituf - 22.06.2020 Ich relacja jest właśnie taka - widzą się, słyszą, a wszystko załatwiają oficjalnie poprzez rozkazy. RE: 'Imperium Popiołów' - KLUB - Klimek - 22.06.2020 Moim zdaniem Girion znacznie lepiej prezentowałby się na podwyższeniu przed wejściem do chaty Grega, skąd miałby oko na cały obóz Kolejna sugestia, chociaż nie wiem czy technicznie możliwa. Czy można uczynić w kopalni złota totalny mrok tak aby trzeba było podczas eksploracji korzystać z pochodni lub zwoju światła? RE: 'Imperium Popiołów' - KLUB - N1kX - 22.06.2020 Tylko jeśli w przyszłości. RE: 'Imperium Popiołów' - KLUB - Erwin - 22.06.2020 (22.06.2020, 13:11:49)Klimek napisał(a): Kolejna sugestia, chociaż nie wiem czy technicznie możliwa. Czy można uczynić w kopalni złota totalny mrok tak aby trzeba było podczas eksploracji korzystać z pochodni lub zwoju światła? Myślałem o tym i długo to wisiało w moich notatkach dotyczących zmian w świecie podczas produkcji. Ostatecznie uznałem, że mogłoby to za bardzo utrudnić rozgrywkę i nie proponowałem wprowadzenia tego do modyfikacji, choć pomysł jest ciekawy. RE: 'Imperium Popiołów' - KLUB - Klimek - 22.06.2020 Utrudnienie raczej niewielkie, bo to niewielki obszar, zwój światła i jedziemy. A znacząco poprawiłoby "klimat" tego miejsca. Choć i tak chwała za zwrócenie uwagi na to, że warto pogasić światła RE: 'Imperium Popiołów' - KLUB - Memorius - 23.06.2020 Wersja jest ostateczna i żadnych zmian już tu nie będzie. Cieszcie się tym co jest, bo lista tego, co miało być zrobiona a nie zostało, jest baaaardzo długa i jest to nasz świadomy wybór. Girion ma właśnie tam stać, gdzie stoi. Czy naprawdę ktoś uważa, że Girion uzyskał jakiś awans, że jest w obozie kimś ważnym, że jego decyzje (te najważniejsze) mają jakieś znaczenie? Girion to ostatecznie postać tragikomiczna nie heroiczna i to zasadnicza zmiana w stosunku do Przeznaczenia. RE: „Imperium Popiołów” - wrażenia - Opos - 29.06.2020 Witam, 10h gry wybiło, więc pora na pierwsze wrażenia. Jest bardzo dobrze, rozgrywka przypomina mi bardziej Epilog niż Korzenie Zła oraz Przebudzenie ( nie pamiętam zbyt dobrze bo już trochę czasu minęło od przejścia tych tytułów) co jest plusem bo Epilog do tej pory był dla mnie najlepszy z całej Sagi Przeznaczenia. Jeśli chodzi o rozgrywkę to przebiega ona w moim przypadku mega płynnie, jedynie z czym mam problem to ze skarbem, który szuka Wilk (znalazłem w chacie Skipa jakiś dziennik, więc całkiem możliwe, że to jest klucz do zagadki), jak widać na załączonym screenie, ukończyłem 7 zadań z czego najbardziej podobało mi się zadanie "Klucz do klucza". Jeśli chodzi o rozwój postaci to wybrałem grę pod zręczność, ponieważ wiedziałem z góry, że w waszych modach jest ona najbardziej opłacalna dzięki kradzieży kieszonkowej oraz szpad i łuków, które możemy kupić. Na pewno rozgrywką będę się delektował myślę, że nawet do końca wakacji w związku z innymi zajęciami oraz obowiązkami, które mam. Na koniec przesyłam zdjęcie statystyk oraz wykonanych zadań: Statystyki Zadania Czas na kolejne wrażenia, rozgrywka z każdą następną rozegraną minutą wprost proporcjonalnie wciąga, zdobyłem wszystkie artefakty Jarkendarczyków, zakończyłem bardzo ciekawy wątek Kompanii Górniczej oraz pożegnałem kolejne osoby z Esmeraldy, normalnie wczułem się w Beziego i czytając te wpisy w dzienniku widać jego niezdecydowanie, wie, że zabierając ich razem ze sobą może narazić ich na śmierć, z drugiej strony te osoby stały się dla niego kompanami jak znana czwórka przyjaciół z Sagi. Po odejściu Wilka już czułem, że z biegiem czasu falowo będą opuszczać statek kolejni przyjaciele, a jeszcze przecież na nim jest jeszcze ukochana, więc będzie ciekawie ( mam dwie koncepcje jak to rozwiązaliście i jestem ciekaw, czy dobrze myślałem ). Zakończyłem rozgrywkę na eksploracji Świątyni Adanosa i niestety musiałem zabić postać za którą bardzo przepadałem, tak sądziłem, że jakieś mroczne siły musiały działać w jego umyśle. Tak jak mówiłem rozgrywka jest świetna i polecam każdemu zagranie samemu w tą modyfikację, ja sam jestem ciekaw jak to wszystko się zakończy Pomału zbliżam się do końca modyfikacji, pożegnałem kolejnych przyjaciół oraz ukochaną, Magowie Wody również wyruszyli do Varantu. Wcześniej pozbyłem się kolejnych oddziałów antagonisty, rozgrywka pomału staje się przewidywalna, z biegiem czasu naszą Esmeraldę opuszczają kolejne postacie, ale powodem tu jest zakończenie Sagi, więc było to do przewidzenia. Musiałem podjąć ważną decyzję dotyczącą wybrania jednej strony konfliktu. Wybrałem tą z którymi zaczęło się od początku, lecz wybór nie był oczywisty. Pożegnałem Łowców Nieumarłych i odczuwalny jest moment zbliżania się do końca, jestem wielce ciekaw jak to się zakończy! Po 37 godzinach udało mi się ukończyć Imperium Popiołów oraz całą Sagę Przeznaczenia! Jeśli chodzi o modyfikację to jest to bez wątpienia klasa światowa w kategorii modyfikacji do Gothica. Z całej Sagi jedynie bardziej podobał mi się Epilog, modyfikacja od samego początku wciąga i każde wyłączenie jej było przedłużane o godzinę, dwie Bardzo przypadło mi do gustu zakończenie i nie tylko mi , dwie skłócone strony potrafiły w chwili zagrożenia zakopać topór i połączyć siły. Trudno było się pożegnać z tymi wszystkimi postaciami, które towarzyszyły nam przez całą Sagę. Na koniec wielkie brawa dla ekipy Destiny Team, która kolejny raz pokazała jak powinno tworzyć się mody, aż wielki żal, że wasze modyfikacje nie mają dubbingu choć może kiedyś się to zmieni? Na koniec załączam końcowy screen statystyk, nie osiągnąłem maksymalnego poziomu, lecz moja postać bez problemu radziła sobie w tym dzikim i niebezpiecznym świecie RE: „Imperium Popiołów” - wrażenia - Tituf - 09.07.2020 (09.07.2020, 11:00:37)Opos napisał(a): Z całej Sagi jedynie bardziej podobał mi się EpilogPomijając Przeznaczenie, które powstało na fundamentach Globala, kolejne części są już absolutnie w całości reżyserowane przez DT. To rzecz gustu, co się komu podoba a co nie, ale prawdę mówiąc, ja chyba też postawiłbym Imperium w ścisłej czołówce Sagi. Dobra robota, Opos! Nie minął jeszcze miesiąc od ukazania się modyfikacji, a ograło go parę osób, pobrało nieco ponad 200. Będę zaskoczony, jak wielkie produkcje, na które "czekają" gracze Gothic będą popularne i skupią wokół siebie ponownie fanów tej gry. Może jak nadejdzie zima, spadnie śnieg, albo ściśnie mróz, pojawi się więcej zainteresowanych. Podobno Memorius ma pomysł na kontynuację Klasztoru... Żart... RE: „Imperium Popiołów” - wrażenia - Dinozaur7 - 16.07.2020 Wczoraj wieczorową porą usiadłem w końcu do IP i jak zwykle jestem pozytywnie zaskoczony. Klimat poprzednich części wbił się szturmem do mego pokoiku. Mam jednak małe luki w pamięci i niektórych wątków i postaci średnio kojarzę. No cóż, może z czasem wspomnienia wrócą. RE: „Imperium Popiołów” - wrażenia - Norbi1355 - 26.07.2020 Modyfikacje oceniam bardzo wysoko bardzo wciągająca momentami żal serce ściskał przy rozstaniach sporo dobrego humoru bardzo przyjemna rozgrywka trzeba nieźle się natrudzić chwilami z zadaniami fajnie było Serpentesa znów załatwić i Fortuno fajna sprawa liczyłem że coś takiego będzie jedyne moje uwagi to że nie można było jakoś przekonać Lee do pomocy w wojnie ciekawe by było zastosowanie jego taktyki z Bitwy o Varant z wycofaniem się na bagna i szkoda jednak że nie było walki pod koniec jak ju wszyscy gotowi byli ale mówi się trudno grunt że Modyfikacja bardzo dobrze wyszła i ogólnie cała saga mi się bardzo spodobała życzę dalszych sukcesów z innymi projektami RE: „Imperium Popiołów” - wrażenia - Tituf - 26.07.2020 Chętnie usłyszymy jeszcze parę słów o poprzednich modyfikacjach. Trochę uwag, opinii, statystyk itp rzeczy. Oczywiście w odpowiednich tematach. To sprawi, że wzmocnisz może grupę Weteran, która zaliczyła wszystkie części. Udałoby ci się to bez wielkiego szukania po Forum podpowiedzi nawet... A jeszcze Klasztor do tego... Więcej modyfikacji już raczej nie będzie. RE: „Imperium Popiołów” - wrażenia - Norbi1355 - 27.07.2020 (26.07.2020, 20:48:06)Tituf napisał(a): Chętnie usłyszymy jeszcze parę słów o poprzednich modyfikacjach. Cóż trochę pozapominałem więc będę musiał sobie znów zagrać ale jak chodzi o poprzednie części to naprawdę przyjemna rozgrywka w przeznaczeniu wątek z mrocznym zakonem bardzo mi się podobał i walka z starym bezim ale najbardziej mi się spodobało stowarzyszenie myśliwych spotkania gadających Goblinów ciekawa sprawa i tamci co chcieli krwii beziego zastanawiało mnie co to za jedni i naprawdę zadziwiająca była postać Gora tego co zawsze nową broń i pancerz chciał bardzo fajnie zrobiona postać i chyba miał jakąś obsesję na goblinach ale nie pamiętam jeśli tak to mi przypomina nieco w tym Goblin slayera z anime o tej nazwie bitwa o w górniczej dolinie fajnie wyszła a i jeszcze wybór między złodziejami a jastrzębiami też wciągające a jak chodzi o epilog to naprawdę wszyło dość mrocznie i niesamowicie jak to ludzie się postanowili o swoje miasto walczyć i ujawnienie się wodnego kręgu i tamte bitwy mi zapadła tamta z tym legionem odpornym na ogień co magowie wody pomocy odmówili ale jednak postanowili pomóc i tamto zadanie co się zdobywało coś dla magów ognia i wody co tak rywalizowali i chcieli na beziego krzyczeć miej wiecej pamiętam chyba tekst maga wody chyba Nefariusa "Zaraz ja na ciebie nakrzyczę " bezcenne w przebudzeniu fajnie było tak utrudniać życie gildii araxos i gildia kupców to był strzał w dziesiątkę szkoda mi jednak bardzo była ludzi Arto że stracili zamek ich wątek był bardzo nostalgiczny z pomocą kumplom z koloni jeśli chodzi o korzenie zła to ciekawy był powrót do doliny przodków i ciekawe tamte panie mieszkające u dziadka pamiętam że nerwicy dostawałem z szukaniem Goblina szamana ale szczerze korzenie zła najsłabiej wyszły z całej sagi ale nadal uważam je za dobrego moda łowcy nieumarłych to też ciekawa sprawa ciekawe osoby i fajna sprawa z zostaniem mistrzem szkoda że jednak bill nie nadał się do tej pracy a z wad to dość trudno je znaleść napewno do nich zaliczę mikstury akrobatyki bo jednak jestem graczem który lubi ją mieć fajnie że w IP można się jej nauczyć więcej uwag nie mam bo saga jest świetna koniecznie muszę jeszcze ograć klasztor |