Drużyna Spolszczenia
Mroczny Wojownik/Mag - Wersja do druku

+- Drużyna Spolszczenia (http://druzynaspolszczenia.pl)
+-- Dział: SAGA „DESTINY” (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Przeznaczenie - Gildie/Zadania (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=65)
+---- Dział: Gildie Główne (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=66)
+---- Wątek: Mroczny Wojownik/Mag (/showthread.php?tid=347)

RE: Mroczny Wojownik/Mag - Memorius - 26.10.2021

A, no tak. Apogeonowi trzeba zadać pytanie "Czy znasz jakiś sposób, aby przejąć okręt Paladynów?", ale można je zadać dopiero jak się wykona zadanie z Demonicznym Ostrzem.

RE: Mroczny Wojownik/Mag - kubik75 - 27.10.2021

(27.10.2021, 14:38:34)kubik75 napisał(a): Mam kolejny problem z mrocznymi, mianowicie jak już jestem na dworze Irdorath i dostałem zadanie o legionie mrocznych i pytam o to barona Walkenburga to on tam zaczyna bić Apogeona i po smierci barona reszta mrocznych zaczyna mnie bić bo jestem mordercą, a jak Walkenburga zabije Apogeon to wtedy zaczynają jego bić

Jeśli nie zabije go tylko pobije to nie mam opcji dialogowej z Apogeonem

RE: Mroczny Wojownik/Mag - Dota - 27.10.2021

Ja też miałem podobny problem. Chyba jakoś tak to rozwiązałem, że ubiłem tego Walkenburga kodami i wtedy jakoś to zatrybiło. Z tego co kojarzę, on tam ma zginąć, a reszta nie.

RE: Mroczny Wojownik/Mag - Dude777 - 07.03.2022

Newly in chapter 2 dark ( dark order adept). Iperanon gives me 2 quests - xardas necro. & orcish totem. He also tells me to talk to von walkenburg but he has no dialog, what am i missing?

RE: Mroczny Wojownik/Mag - Dota - 07.03.2022

As I remember correctly, you have to join to the Ring of Water and also have the key to the Jharkendar portal in order to be able, to talk with him, but i might be wrong.

RE: Mroczny Wojownik/Mag - Dude777 - 08.03.2022

thx that worked, but then he sent me to the valley temple to get the fire dragon blade but there i found the wrath of adanos. i also found 3 switches (2 torches & 1 candle), are these related to the blade somehow?

RE: Mroczny Wojownik/Mag - Dota - 08.03.2022

As I remember, this switches and the torch as well are needed to open the secret room in the temple, where the Fire Sword of Chaos is hidden. There should be more switches or something like that in the temple, you need to find them. Unfortunately I don't remember their exact spot.

RE: Mroczny Wojownik/Mag - Tituf - 08.03.2022

Dude777 played Roots of Evil and he probably remembers everything well, because there were such puzzles there too ...  Relaks

RE: Mroczny Wojownik/Mag - Dude777 - 12.03.2022

yes thx i figured it out & gave the sword to the baron, but now in a quest for barthos he's asking me for the same sword ...

RE: Mroczny Wojownik/Mag - Memorius - 13.03.2022

Yes, that's true, he also asks about this sword. He asks because when playing with another guild you also need to use it as a quest item. There is no problem, because having a sword, we simply choose the option that we want to keep the sword for ourselves. One variant is possible that we get this quest from Barthos of Laran, and the sword has already been given away. Then there is a problem, because without a sword, this task cannot be completed with Barthos. It's just that, according to the logic of the game, he is the first time we learn about the sword and you just have to go to it first, show the sword, keep it for yourself and then give it back to the client from the guild.

RE: Mroczny Wojownik/Mag - Karlo - 29.11.2022

Jakie są ogólnie wymagania na awans w Mrocznym Zakonie u Impernanona? Tak na ludzki język oczywiście. Nie chciałbym czegoś zepsuć:

- Czy pod kwestią naukii magii chodzi o nauke 3 kręgów?
- O co chodzi z tą czystością duszy?

RE: Mroczny Wojownik/Mag - Erwin - 29.11.2022

Popychanie fabuły do przodu - chyba trzeba zlikwidować Kruka.
Rozdział 3
Trzeci krąg magii
Czystość duszy - pewnie opętanie przez poszukiwaczy.

Być może jest więcej warunków.

RE: Mroczny Wojownik/Mag - Karlo - 29.11.2022

(29.11.2022, 14:54:56)Erwin napisał(a): Popychanie fabuły do przodu - chyba trzeba zlikwidować Kruka.
Rozdział 3
Trzeci krąg magii
Czystość duszy - pewnie opętanie przez poszukiwaczy.

Być może jest więcej warunków.

Były tylko trzy do spełnienia.

RE: Mroczny Wojownik/Mag - Erwin - 29.11.2022

Wymóg rozdziału jest nadrzędny na tymi trzema. Podejrzewam, że dla każdej gildii jest podobnie.

RE: Mroczny Wojownik/Mag - Wiwir - 13.12.2022

Czy aby ukończyć grę  MUSZĘ  nauczyć się 3 kręgów magii?????? 

Mam być wojownikiem a nie magiem .