Drużyna Spolszczenia
Kwestia potencjalnych ochotników na nowy mod - Wersja do druku

+- Drużyna Spolszczenia (http://druzynaspolszczenia.pl)
+-- Dział: Gothic - modyfikacje (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Dział: Modyfikacje Spolszczone (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Wątek: Kwestia potencjalnych ochotników na nowy mod (/showthread.php?tid=4029)



Kwestia potencjalnych ochotników na nowy mod - DawidT96/24 - 24.06.2023

Witam was ponownie!
Chciałbym wywiesić takie ogłoszenie. Wiem, DS nie będzie się takimi sprawami zajmować, ale to bardziej dla odwiedzających forum (jeśli będą chętni; jeśli nie - zrozumiem) - proszę o taką interpretację mojego ogłoszenia i z góry ekipie za to dziękuję.

Potrzebne osoby do moda rozszerzającego G1:
Grafik 3D:
- Modelowanie low-poly;
- Mapowanie UV;
- Tworzenie prostych modeli 3d - Pancerze, miecze, łuki, kusze, tarcze;
- Tworzenie prostych tekstur oraz korzystanie z gotowych, generycznych;
- Eksport modeli za pomocą wtyczki Kerrax (wspierają to Blender, 3DS Max i Wings3D, ale modelować można w innej aplikacji);
- Tworzenie zarówno obiektów jak i lokacji.
Grafik 2D:
- Projektowanie i wykonywanie grafik na potrzeby interfejsu gry;
- Tworzenie szkiców konceptualnych na potrzeby grafików 3D;
- Tworzenie grafik promocyjnych.
Skrypter.
Moje dane kontaktowe (Discord): dawidtasak#7339
Moja rola wstępnie to scenariusz moda i questy jakby co - ogłoszenie wynika z faktu, że mój laptop raczej nie nadaje się na robienie modyfikacji i piszę to również z tej przyczyny. Z góry dziękuję za odpowiedź.


RE: Kwestia potencjalnych ochotników na nowy mod - Tituf - 24.06.2023

(24.06.2023, 21:12:40)DawidT96/24 napisał(a): Moja rola wstępnie to scenariusz moda i questy jakby co
czyli masz w głowie cały plan i rozpisane questy modyfikacji zieew
chętnie poznamy próbkę - zarysu fabuły i choć kilku zadań  Cool
bo jak nie masz jeszcze nic i będziesz dopiero tworzyć, a to niezmiernie ważna część projektu, to blee
nawet w najlepszych czasach moddingu takie ogłoszenie zwojem go!


RE: Kwestia potencjalnych ochotników na nowy mod - DawidT96/24 - 24.06.2023

(24.06.2023, 22:00:17)Tituf napisał(a):
(24.06.2023, 21:12:40)DawidT96/24 napisał(a): Moja rola wstępnie to scenariusz moda i questy jakby co
czyli masz w głowie cały plan i rozpisane questy modyfikacji zieew
chętnie poznamy próbkę - zarysu fabuły i choć kilku zadań  Cool
bo jak nie masz jeszcze nic i będziesz dopiero tworzyć, a to niezmiernie ważna część projektu, to blee
nawet w najlepszych czasach moddingu takie ogłoszenie zwojem go!

Zasadniczo - mam bardziej w głowie (cały czas koncepcje mi przychodzą) plan questów, zaś zarys scenariusza już dawno zacząłem opracowywać (cały czas jest aktualizowany i w wersji do pobrania; tylko mam też inne sprawy na głowie). Niemniej masz rację i bardzo Ci dziękuję za zrozumienie i powagę w odpowiedzi na mój post.

Aktualnie uporządkowałem zarys mojego scenariusza jakby co.

A w ogóle jak widzicie szanse na rozwój moddingu po wydaniu Gothic Remake?


RE: Kwestia potencjalnych ochotników na nowy mod - Memorius - 30.08.2023

A jakie znaczenie dla rozwoju moddingu ma wydanie Gothic Remarke?
Moim zdaniem żadne. Modding wypływa z chęci i potrzeby serca, nie zależy od tego co wychodzi i kiedy.


RE: Kwestia potencjalnych ochotników na nowy mod - Dota - 30.08.2023

Jeżeli już to będą modować Gothic remake, a nie oryginał. xd


RE: Kwestia potencjalnych ochotników na nowy mod - DawidT96/24 - 30.08.2023

Możliwe, tylko przy starym Gothicu wręcz było tu niezbędne moddowanie, a tu będzie problem, bo Remake wygląda dość nowocześnie. Miejmy nadzieję, że będzie jak twierdzi Memorius.

I jakby co kilkanaście questów również zrobionych. Piszę dla informacji.

Mam też opracowaną część questów, tylko nie wiem jak wysłać.


RE: Kwestia potencjalnych ochotników na nowy mod - Dota - 05.10.2024

Hahahahahah XDDD


RE: Kwestia potencjalnych ochotników na nowy mod - DawidT96/24 - 05.10.2024

Przesyłam raz jeszcze scenariusz, bo nie wiem czemu nie dotarł: https://docs.google.com/document/d/1cD-oCRyMU7iGKRGnT63JFRa-kK80rX4UQz75U52zayw/edit?pli=1

(05.10.2024, 00:20:55)Dota napisał(a): Hahahahahah XDDD

Możesz wyjaśnić co takiego zabawnego?


RE: Kwestia potencjalnych ochotników na nowy mod - Tituf - 05.10.2024

Ogłoszenie wisi prawie 1,5 roku - ilu się zgłosiło?


RE: Kwestia potencjalnych ochotników na nowy mod - DawidT96/24 - 05.10.2024

Na razie nikt tutaj przynajmniej.


RE: Kwestia potencjalnych ochotników na nowy mod - Wiwir - 05.10.2024

Akurat gram w "Gothic edycja rozszerzona +" i po przeczytaniu scenariusza który załączyłeś to myślę że ekipa która 
tworzyła ER była by właściwym adresatem.  O ile jeszcze ktoś chciałby dalej to ciągnąć.


RE: Kwestia potencjalnych ochotników na nowy mod - Erwin - 05.10.2024

Moim zdaniem musiałbyś znać, choć podstawy moddingu, żeby już coś zaimplementować i pokazać.
Może jakieś logo, dialog, jakieś zmiany w świecie.
Mając tylko ten szkic, raczej nikogo nie znajdziesz.


RE: Kwestia potencjalnych ochotników na nowy mod - DawidT96/24 - 05.10.2024

(05.10.2024, 13:12:57)Erwin napisał(a): Moim zdaniem musiałbyś znać, choć podstawy moddingu, żeby już coś zaimplementować i pokazać.
Może jakieś logo, dialog, jakieś zmiany w świecie.
Mając tylko ten szkic, raczej nikogo nie znajdziesz.

Ja mam też sporo questów, ale nie mam jak tutaj wysłać.


RE: Kwestia potencjalnych ochotników na nowy mod - Silver_Legion - 18.10.2024

(05.10.2024, 11:37:52)Wiwir napisał(a): Akurat gram w "Gothic edycja rozszerzona +" i po przeczytaniu scenariusza który załączyłeś to myślę że ekipa która 
tworzyła ER była by właściwym adresatem.  O ile jeszcze ktoś chciałby dalej to ciągnąć.

Sorki kumplu, ale roboty mamy aż nadto przy ER2 więc nasza pomoc odpada, chociaż możemy służyć radą jeśli dalej twórca posta bawi się w modding. I osobiście to "dobrze się znamy" z DawidemT, nawet za dobrze