KLASZTOR 2 - postęp prac - Wersja do druku +- Drużyna Spolszczenia (http://druzynaspolszczenia.pl) +-- Dział: [G2NK] KLASZTOR (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=123) +--- Dział: KLASZTOR 2 - Po drugiej stronie Mroku (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=264) +--- Wątek: KLASZTOR 2 - postęp prac (/showthread.php?tid=4197) |
KLASZTOR 2 - postęp prac - Tituf - 06.01.2024 Rozpoczęliśmy wstępne prace nad modyfikacją, która kontynuuje przygody bohatera z Klasztoru. Modyfikacja powstaje pod szyldem Magical Inquisition Team i niebawem więcej informacji... RE: KLASZTOR - część druga - Klimek - 09.01.2024 Toż to naprawdę dobra wiadomość, świetnie będzie was widzieć znowu przy pracy RE: KLASZTOR - część druga - Memorius - 09.01.2024 Coś tam już jest. Jest wstępnie obrobiony zen, jest muzyka, są pierwsze postacie, pierwsze dialogi, handel i nauka. Przymierzamy się do ustalenia balansu i takich mam rzeczy. RE: KLASZTOR - część druga - Klimek - 09.01.2024 Czyli już coś konkretnego jest zaczęte a znając wasze tempo pracy i sumienność to chyba można spodziewać się moda już wkrótce Czy formuła rozgrywki będzie podobna jak w pierwszej części? Mam na myśli między innymi podejście do rozwoju postaci, gdzie klasyczna sila i zręczność przechodzą na dalszy plan na rzecz magii co było tym ciekawsze, że protagonista nie był nawet czarodziejem. RE: KLASZTOR - część druga - Memorius - 09.01.2024 Cytat:można spodziewać się moda już wkrótce wkrótce może nie, ale pracujemy nad tym w miarę regularnie, choć są i inne rzeczy do zrobienia, nie tylko na forum Cytat:Czy formuła rozgrywki będzie podobna jak w pierwszej części? Mam na myśli między innymi podejście do rozwoju postaci, gdzie klasyczna sila i zręczność przechodzą na dalszy plan na rzecz magii co było tym ciekawsze, że protagonista nie był nawet czarodziejem. opieramy się o doświadczenia z części pierwszej w zasadzie we wszystkich obszarach, choć sam rozwój postaci będzie nieco uproszczony - zresztą nie zapadły jeszcze w tym zakresie ostateczne decyzje. Część nauki jest już gotowa, wielu lubi alchemię więc to będzie w tradycyjnej postaci, nie będzie też już walki patelnią... W sferze planów jest natomiast łuk lub kusza. RE: KLASZTOR - część druga - HansKloss** - 10.01.2024 Bardzo wierzę w efekty Waszej pracy po całej serii Przeznaczenia i Klasztorze jestem przekonany, że będzie ciekawie :D RE: KLASZTOR - część druga - Dota - 10.01.2024 Imo totalnie świetną opcją z pierwszej części (jeszcze nie skończyłem, ale chyba już bliżej końca jestem niż początku ) jest ta wyprawa na tą wyspę gdzie trzeba się obkupić w zwoje i kminić jak te zwoje dobrze wykorzystać, żeby tą wyspę wyczyścić, bo żadna broń poza jakimiś kijami nie jest dostępna. Mega mi się podobało jak musiałem tam kombinować co na kogo rzucić i cały czas się cykałem, że mi się te zwoje skończą, więc starałęm się rozsądnie nimi dysponować. RE: KLASZTOR - część druga - Memorius - 21.01.2024 Ogrywany jest aktualnie trzeci wariant pierwszej wersji testowej pod kątem ustawień postaci i rozmieszczenia interaktywnych elementów gry. Erwin wstawił już też część muzyki, która ponownie jest autorstwa Mistrza von Zieglera. Cover art stworzył włoski metalowy gitarzysta, inżynier dźwięku i grafik Massimiliano Flak. RE: KLASZTOR - część druga - Tituf - 21.01.2024 W grupie nastąpiły zmiany... Rolę Michała przejął Memorius i Erwin, dołączył Wiwir. Czekamy na Lewkooo oraz wszystkich chętnych, którzy gotowi są zaangażować się w projekt. RE: KLASZTOR - część druga - Klimek - 21.01.2024 Bardzo jestem ciekaw jak brak Michała wpłynie na klimat dwójki, bo to on był duchowym przewodnikiem w oryginale. RE: KLASZTOR - część druga - Memorius - 21.01.2024 Będzie to trochę inna gra niż Klasztor 1, ale wielu czeka na to co zdarzyło się z Inkwizytorem po tym jak przeszedł przez ostatnie Drzwi. Klimat będzie inny, bez zdradzania szczegółów, bo i lokacja jest zupełnie inna. RE: KLASZTOR - część druga - Damianut - 23.01.2024 (21.01.2024, 17:53:33)Tituf napisał(a): W grupie nastąpiły zmiany... Cześć, tu Damianut. Współtwórca Gladiatora - modyfikacji do G2NK. Szczęśliwie trafiłem na zrzut ekranu pewnej osoby, która miała zalajkowany Wasz profil na Facebooku i w ten sposób dowiedziałem się, że zaczęliście pracować. Mogę pomóc dzieląc się informacjami o narzędziach, które mogą Wam przyspieszyć pracę; możliwe też, że znam kogoś, kto mógłby pracować z Wami. Zacznę od konkretu. Co do pisania dialogu, to polecam Scripts Creator autorstwa Sentariona z teamu Złote Wrota, do automatycznego tworzenia skryptów Daedalusa na podstawie dialogów napisanych przez scenarzystę. Jeśli scenarzysta napisze dialog w ten sposób: Cytat:Dialogue: Olsa-Bandits To po wpisu kodu zadania w programie np. TasteOfRevenge, program stworzy następujący kod: Kod: /////////////////////////////////////////////////////////////////////// Dzięki temu oszczędza się czas, a część pracy skryptera jest przesunięta do scenarzysty. RE: KLASZTOR - część druga - Erwin - 23.01.2024 Cześć Damian. Dzięki. Przyjrzymy się temu creatorowi. A sam nie chciałbyś coś podziałać z nami? RE: KLASZTOR - część druga - Damianut - 23.01.2024 (23.01.2024, 19:41:56)Erwin napisał(a): A sam nie chciałbyś coś podziałać z nami? Jestem zaangażowany w różne projekty, więc nie mam czasu, by po prostu dołączyć; ale mogę znać rozwiązania problemów technicznych, jakie się mogą pojawić w trakcie prac, szczególnie skryptowych i doradzić/podać rozwiązanie. I tak jak pisałem, mogę znać narzędzia, albo chętne osoby. Jestem obecnie w większym lub mniejszym stopniu zaangażowany w:
I tak wygląda na przykład moje zaangażowane przy Arkonie. Co jakiś czas koordynator zadaje mi pytania - już tak od czerwca. Czasem piszę mu gotowy kod. RE: KLASZTOR - część druga - Erwin - 23.01.2024 Rozumiem. Jak znasz jeszcze jakieś ciekawe narzędzia, to wrzuć gdzieś tutaj do działu technicznego. Jak miałbyś kogoś chętnego, to przysłałbyś go tutaj, albo niech napisze do mnie na discordzie, a ja go pokieruje. Myślę, że w kwestii ewentualnych problemów technicznych, które na pewno się pojawią będę do Ciebie pisał na priv też na Discordzie. Powodzenia przy tych wszystkich projektach |