Sarkeras - Artefakt Pradawnych PL - Wersja do druku +- Drużyna Spolszczenia (http://druzynaspolszczenia.pl) +-- Dział: Gothic - modyfikacje (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=11) +--- Dział: Modyfikacje Spolszczone (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=18) +--- Wątek: Sarkeras - Artefakt Pradawnych PL (/showthread.php?tid=54) |
Sarkeras - Artefakt Pradawnych PL - Tituf - 06.02.2016 ''Wojna jest nieunikniona, więc królestwo potrzebuje magicznej rudy. Wiele ekspedycji zostało wysłanych do kopalń w celach jej wydobycia. Jesteś jednym z najlepszych sług króla i dostajesz rozkaz, by sporządzić raport o sytuacji w kopalni. Gdy docierasz na miejsce okaże się, że to nie będzie twoje jedyne zadanie...'' Autor: Golden Age Data wydania: 11.08.2014 Mod oferuje: - całkowicie nowy świat z nową historią - około 20 nowych misji - 15 nowych NPC - około 3 godziny rozgrywki - nowe ekrany statystyk, ekwipunku, dziennika - nowa ścieżka dźwiękowa - nowe obiekty interaktywne - nowe potwory Screeny: RE: Sarkeras - Artefakt Pradawnych PL - Opos - 06.02.2016 Brak creditsów, tak samo w temacie "Czarne Serce", ja tam zawsze lubię wiedzieć kto tłumaczył, testował itd :D RE: Sarkeras - Artefakt Pradawnych PL - Memorius - 06.02.2016 Tłumaczył Quasch a skryty przygotował Taliasan. RE: Sarkeras - Artefakt Pradawnych PL - Bruno889 - 07.02.2016 Nie ma to jak z zwykłego zwiadowcy zostać poskromicielem besti :D RE: Sarkeras - Artefakt Pradawnych PL - Kajtek1992 - 17.02.2016 Animacje w tym modzie wymiatają ^^ RE: Sarkeras - Artefakt Pradawnych PL - Majes - 22.02.2016 Animacje na plus , bardzo fajny modzik RE: Sarkeras - Artefakt Pradawnych PL - siewka181 - 22.02.2016 mini mod można pograć z braku laku szkoda że nie ma już więcej dużych modów tylko same knypki :D. w oczekiwaniu na returna 2.0 i destiny RE: Sarkeras - Artefakt Pradawnych PL - Gepsiu - 03.03.2016 Ty sie ciesz, że wychodzą te małe " knypki ". Jestem właśnie na etapie "braku modów" i chyba nie chcesz wiedzieć jakie to uczucie RE: Sarkeras - Artefakt Pradawnych PL - Danyloss - 03.03.2016 Lepiej niech wychodzą małe mody mające ciekawą i wciągającą fabułę niż wielkie giganty,w których można się pogubić w wątkach skacząc z jednego po drugim. RE: Sarkeras - Artefakt Pradawnych PL - Memorius - 03.03.2016 Cytat:Lepiej niech wychodzą małe mody mające ciekawą i wciągającą fabułę niż wielkie giganty,w których można się pogubić w wątkach skacząc z jednego po drugim. tak się dzieje zazwyczaj gdy gracz ma problemy z czytaniem i rozumieniem tekstu pisanego to się ostatnio w Polsce nasiliło jak wskazują badania naukowe to wina systemu edukacji ale także gier FPP typu mega wypas grafa plus "podążaj za wskaźnikiem oraz produkcji typu Metin zaburzających myślenie przyczynowo -skutkowe gdy RPG zawsze wymagały pewnych zdolności intelektualnych ;) RE: Sarkeras - Artefakt Pradawnych PL - Danyloss - 03.03.2016 Potwierdze że gry teraz mają w większości Zaznacz wskaźnik na mapie, biegnij za nim i wykonaj zadanie coś typu Risen 3 (brak myślenia po prostu bieganie za znacznikiem) ale nie o to mi chodziło,chodzi o nasilenie wątków skakanie z jednego na drugi,tu ratujesz tu,potem nagle znowu kolejne zagrożenie i ratujesz tamto.Lekki brak rozsądnego myślenia zamiast poczekać trochę to skakania z miejsca na miejsce i ratowanie "świata" 8 razy w ciągu jednej gry.. RE: Sarkeras - Artefakt Pradawnych PL - Memorius - 03.03.2016 Cytat:ale nie o to mi chodziło,chodzi o nasilenie wątków skakanie z jednego na drugi,tu ratujesz tu,potem nagle znowu kolejne zagrożenie i ratujesz tamto.Lekki brak rozsądnego myślenia zamiast poczekać trochę to skakania z miejsca na miejsce i ratowanie "świata" 8 razy w ciągu jednej gry.. dlatego w Przeznaczeniu ratowanie świata odbywa się we wszyskich wątkach równolegle :D niemniej nieco odbiegliśmy od tematu aby być bardziej w temacie dopiszę że nie grałem RE: Sarkeras - Artefakt Pradawnych PL - Tituf - 10.08.2017 Trzy lata... Może warto odświeżyć moda? Wiele nowinek skryptowych godnych polecenia (chociażby pokonanie przeszkody poprzez złapanie za łańcuch - chyba dobrze pamiętam...). RE: Sarkeras - Artefakt Pradawnych PL - Erwin - 10.07.2018 Sarkeras - Artefakt Pradawnych - recenzja Król wysyła nas po raport do swojej kopalni rudy. Jak docieramy na miejsce to przejście, którym przyszliśmy się zawala, a my zostajemy uwięzieni w dolinie z kopalnią - tak zaczyna się nasza rozgrywka. W temacie ogólnym pisałem o tym modzie, że zapamiętałem z niego tylko finałowego bossa i teraz wiem czemu tak napisałem, bo pierwsza część rozgrywki jest nudna jak przysłowiowe "flaki z olejem" - przynieść, zanieść, znaleźć. Do tego postacie są "płaskie", a dialogi mało ciekawe. Zabawa zaczyna się kiedy wchodzimy do dolinki za kratą. Pojawia się kilka naprawdę fajnych zagadek do rozwikłania, nowy rodzaj potwora, parę ciekawych nowinek skryptowych jak przeszukiwanie regałów i sarkofagów, przemiana w potwora inicjowana przejściem przez „niby-teleport”, czy zabawa w Tarzana. Króciutka modyfikacja - powtórne jej przejście zajęło mi około 2 godzin. Można niby zagrać pod zręczność i łuki, ale odniosłem wrażenie, że gra sugeruje mi bardziej wybór siły i broni jednoręcznej. Walki raczej proste, no może poza ostatnią, bo faktycznie finałowy boss jest dość osobliwym tworem. Jak ktoś nie chce się z nim cackać, to polecam sobie zostawić na niego dwa zwoje bryły lodu, co szybko załatwia temat. Dwóch wojowników cienia na raz też może niektórym sprawić problem, ale w ostateczności można ich zaciągnąć pod maga ( nie ma co żałować straconego expa na tym etapie ). Moda mogę polecić tylko ze względu na zagadki i kilka ciekawych mechanik skryptowych. Ktoś kto szuka ciekawej fabuły i dialogów będzie raczej niezadowolony. Mimo wszystko grało mi się przyjemnie. |