"Druid" - nowy mod od DESTINY TEAM
(17.07.2024, 21:05:52)Dota napisał(a): A dałoby się to tak fajnie obrobić, żeby nie było słychać, że jest wycięty tylko fragment? Nie znam się na tym i myślałem, że to nie jest takie łatwe zadanie.

Jakby był już dobrany fragment, to by się wtedy myślało, czy jest potrzeba coś z nim robić i dodawać np. jakieś stopniowe pogłaśnianie, czy coś podobnego.

(17.07.2024, 21:20:06)Dota napisał(a):
(29.05.2024, 21:59:58)Memorius napisał(a): Erwin mocno posunął do przodu sprawy zena. Jest z tym sporo roboty, bo tego świata jeszcze nie widzieliście w żadnej grze.

A można się dowiedzieć jaki ZEN był planowany?

Zen jest do znalezienia na necie, ale z tego co mi wiadomo, nigdy nie był użyty w żadnym modzie.
Musiałem tam trochę rzeczy popoprawiać w samej siatce świata, żeby był używalny i na razie nie chcę tego pokazywać, bo może się jeszcze zdarzyć, że coś na nim zrobimy.
Odpowiedz
(17.07.2024, 21:28:52)Erwin napisał(a): i na razie nie chcę tego pokazywać, bo może się jeszcze zdarzyć, że coś na nim zrobimy.

Podoba mi się to zdanie, nawet pomimo tego, że zawiera słowo 'może'. :> Dobra, to nie drążę w takim wypadku.
Odpowiedz
Mam też jeszcze swój świat ( mała wyspa z kopalnią ), który zrobiłem od początku do końca sam na potrzeby własnej modyfikacji, którą tam kiedyś zacząłem i w razie potrzeby, jakby się zdarzyła taka sytuacja, że powstałby jakiś team tutaj, to mógłbym go też udostępnić na potrzeby moda.
Odpowiedz
Ja się już poważnie zastanawiałem, czy wam nie pomóc przy Klasztorze 2, ale moje wrodzone lenistwo zwyciężyło. Teraz trochę żałuję. Jakby się kiedyś coś skleiło, to będę obserwował sytuację. No tylko ja też żadnych modderskich umiejętności, poza tym co mogłem zrobić teraz przy Korzeniach, to nie posiadam. xd Moim największym atutem jest za duża ilość wolnego czasu. XD
Odpowiedz