Kulisy produkcji Sagi
#46
Z tym kluczem do karczmy w GD, o którym dziś wspomniano w innym temacie, to była ciekawa historia.
W czasie testów do pierwszej wersji Przeznaczenia nikt jakoś na brak tego klucza nie zwrócił uwagi. Zamknięte to zamknięte.
Gracze w nawale drzwi i skrzyń też jakoś chyba o tym nie wspominali. Potem w kolejnych wersjach Przeznaczenia nie zajmowaliśmy się tym problemem. Sprawa wypłynęła. gdy robione były poprawki zena (itemy, skrzynie, rośliny - już zebrane i do usunięcia) GD w czasie prac nad Przebudzeniem. Ktoś tak z testerów czy level designerów wszedł na kodach i okazało się, że jest tam zgrabnie urządzone pomieszczenie, które można fabularnie wykorzystać. Powiązane zostało to z wątkiem Gildii Araxos i klucz się w końcu pojawił.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#47
Fajna ciekawostka, naprawdę szkoda, że nie można tam się dostać już w Przeznaczeniu
Odpowiedz
#48
Mam krótkie i konkretne pytanie do byłych/aktualnych członków DT oraz innych niezrzeszonych, chętnych moderów: czy bylibyście zainteresowani pomocą przy tworzeniu krótkiej stosunkowo modyfikacji (10-15h) ściśle dotyczącej sagi Przeznaczenie?
Modyfikacji nieskomplikowanej skryptowo, z akcją w nowym, skromnym zenie (WOG - więc wymagającym tu trochę pracy - vobowanie, siatka, wp, itp)?
Projekt ruszałby jesień/zima 2021 więc może jeszcze za wcześnie na takie dywagacje, ale tak dla orientacji tylko - czy ktoś byłby chętny?
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
#49
Jesień / zima tego roku to byłby dla mnie potencjalnie dobry termin, ale ciężko mi cokolwiek teraz powiedzieć i deklarować. 
Długość moda też jest akceptowalna. Gorzej, że modyfikacja ma dotyczyć Przeznaczenia, bo wolałbym podziałać przy jakiejś osobnej, już niezwiązanej z tym uniwersum historii.
Zależy też jak liczną ekipę udałoby się zmontować.
Powiedzmy, że wstępnie jestem zainteresowany, ale ostateczną decyzję podejmę, jak będzie bliżej sugerowanego terminu i coś się zacznie dziać w temacie.
Odpowiedz
#50
(06.06.2021, 18:50:42)Erwin napisał(a): Gorzej, że modyfikacja ma dotyczyć Przeznaczenia

Przeznaczenie "Prequel" otwiera naprawdę ogromne możliwości...
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
#51
wrócimy jeszcze do tego tematu, być może...

tymczasem w shoucie była dyskusja o Buzdyganie z Przebudzenia i jego specyficznym efekcie działania.
Jest to rezultat eksperymentów skryptowych Chickena z roku bodajże 2014 lub 2015 dotyczących pewnego miecza. Wtedy Taliasan to odrzucił jako "zbugowane" i mimo że nastawałem by to zostawić użyte nie zostało w bardzo pierwotnej wersji Przeznaczenia. Skrypt jednak zachowałem i wykorzystałem go dla Buzdygana ku, jak się okazało, uciesze graczy. Fajna rzecz.
Warto przy tej okazji wspomnieć także Młot Adanosa, autorski całkowicie item Chickena, który z wrodzonego lenistwa robił go chyba ze dwa miesiące xD .
Oczywiście, z tym lenistwem to tak nieco przesadzam, bo Chicken, jeden z niedocenionych polskich geniuszy skryptowych, robił poprawki do Global Mod PL w piorunującym tempie i z niesamowitą skutecznością. Znaczna część niedoróbek z oryginalnego Global Moda w tym Stara Kopalnia i zadanie Kusza Sengratha w obecnej formie z Przeznaczenia są jego autorstwa.

W innym temacie wywiązała się dyskusja na temat picia alkoholu przez Beziego.
Na samym początku prac na Przeznaczeniem testowaliśmy animację pijanego bohatera po wypiciu określonej ilości piw, wina czy mocniejszych trunków. Ostatecznie zrezygnowaliśmy z tego.
Przeważył argument, że piwo jest artykułem spożywczym pierwszej potrzeby xD
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#52
(19.10.2021, 08:17:41)Memorius napisał(a): W innym temacie wywiązała się dyskusja na temat picia alkoholu przez Beziego.
Na samym początku prac na Przeznaczeniem testowaliśmy animację pijanego bohatera po wypiciu określonej ilości piw, wina czy mocniejszych trunków. Ostatecznie zrezygnowaliśmy z tego.
Przeważył argument, że piwo jest artykułem spożywczym pierwszej potrzeby xD

No nie w temacie ,ale w modzie  
Готика 2: Гильдии 1.5  można się opić z bodajże Hokurnem  -skutki opłakane .
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości