Gothic-modyfikacje-polecam//nie polecam
#31
A tam, najlepsze arcydzieło to Die Klonfabrik. ^^
Grałem w to chyba ze 3 albo 4 razy. XD
Odpowiedz
#32
Piratenleben, Valeya i Dark Saga to faktycznie dobre mody, jednak już mam je w swojej kolekcji.
Fabryka klonów - jest do rozważenia.

Dziękuję wszystkim, którzy zabrali głos. Szukałem modyfikacji na teraz, a znalazłem mody na teraz, na jutro i na później.
Przy okazji zostało odkopanych kilka ( jak myślę dobrych ), zapomnianych produkcji.

Oczywiście jeśli ktoś ma jeszcze swoje propozycje to niech pisze i dzieli się swoimi spostrzeżeniami :>
Odpowiedz
#33
Sekta Szaleńców
Jesteśmy szpiegiem króla, który ma zbadać sektę która ma swoje obozowisko w starej fortecy w Górniczej Dolinie. Bardzo ciekawy mod z ładnie przerobioną fortecą, gdzie możemy spotkać starych znajomych.
Odpowiedz
#34
Próbowałem dzisiaj zagrać w Podróżnika - ten mod do G2 NK.
Myślałem, że Laer Gjoll jest "porysowanym" modem, ale Podróżnik bije pod tym względem go na głowę.
Jednak bieganie po gothicowej Rosji, zbieranie odchodów to nie dla mnie. Wymiękłem przy spotkaniu z Piz.....ujewem :> 
Spróbuję kiedy indziej, na razie to dla mnie zbyt wielki "hardcor" .
Odpowiedz
#35
1. Khorana prolog (G2NK) - Ładny świat, ciekawa historia. Kilka nowinek skryptowych. Wracałem do niego kilkukrotnie. Szkoda, że Prolog.
2. Czas decyzji (G1) Mod średniej długości. Stawia na fabułę. " W modyfikacji istnieje jedno zakończenie, ale istnieją 3 różne drogi dojścia do niego i w każdej wykonacie inne zadania, zachęcam aby poszukać tych dróg. Czas akcji to ostatnie godziny przed wygnaniem Śniącego. Jednak nie jesteśmy Bezimiennym, tylko nowym więźniem wrzuconym do kolonii. Każdy będzie chciał go wykorzystać do własnych celów, bo jak wiecie, trwa wojna między Nowym i Starym Obozem." Dla mnie ciekawy. Ograłem parę razy.
3. Exodus (G2NK)
"W grze wcielamy się w syna jednego z chłopów, który nie jest zadowolony ze swojego pracowitego życia na farmie swego ojca. Bohater umie sobie radzić w życiu i posiada liczne talenty. Zanim jednak opuści gospodarstwo i będzie mógł udać się do swojego stryja w mieście, czeka go długa i ciężka droga, którą będziemy mogli pokonać w tym demie.
Ogrywałem dawno i w języlu Goethego, lecz pamiętam, że zrobił na mnie dobre wrażenie.
Podłączam się jeszcze pod reklamę Caduona. Ładny ZEN i historia na plus. Bardzo przyjemny modzik.
Odpowiedz
#36
Moje podsumowanie modyfikacji  Laer Gjoll - Horror na cmentarzu PL do przeczytania w temacie modyfikacji.
Postaram się przysiąść do opisania kolejnych ukończonych produkcji.
Odpowiedz
#37
19.       Piratenleben
Niejaki Rhen z Khorinis chce zostać piratem, więc kiedy wpada mu w łapki akuratny zwój teleportacyjny, bez wahania go używa i ląduje na plaży, na której rezydują piraci i  tu zaczyna się nasza rola, bo musimy pomóc Rhenowi udowodnić swoją wartość przed korsarzami i  spełnić jego marzenie. Główny świat – wycinek Jarkendaru. Fajny modzik – przypominał mi piracki wątek z G2NK, choć nie spasowała mi ostatnia lokacja ( przerobiony kawałek GD z plażą i wieżą mgieł -  dziwne, jak nie lubię Jarkendaru to w tym modzie mi pasował )  i zakończenie było jakieś takie mało satysfakcjonujące. Na plus fajne zadanie ze zjawami, więcej nie napiszę, bo nie pamiętam. Wart ponownego zagrania.
20.       Z życia złodzieja
Nasz bohater chce zostać przyjęty do jakiejś potężnej i tajnej organizacji i musi teraz przejść ostateczną próbę – ukraść unikatowy szlachetny kamień. Wyrzucają nas ze statku w docelowym miejscu, a my musimy pokierować losami bohatera, tak aby on ów kamień z domu miejscowego notabla wykradł. Modyfikacja na 10-12 godzin, bardzo sympatyczna, fajne zadania. Z ciekawostek powiem, że ma dwa zakończenia. Podobno miała być kontynuacja, ale nic na razie o niej nie słyszałem. Kolejny raz nie za bardzo podszedł mi sam zen, ale produkcja godna polecenia.
21.       Złote wrota
Tą modyfikację to chyba każdy zna to nie będę się rozpisywał „o co kaman” – Bezimienny wraca i znów ma ratować świat. Z tego co mi wiadomo powstaje kontynuacja, więc zaznaczam jakby ktoś nie grał, że nie znajdziemy odpowiedzi na wszystkie pytania podczas naszej rozgrywki. Mimo jakiś tam bugów i błędów mod mi się podobał, ale nie ciągnie mnie żeby do niego wrócić chyba dlatego, że nie przepadam za Jarkendarem. Fajnie zrobione nowe potwory, walki na arenie, reputacja, przyjaźni orkowie.
22.       Karaiby
Kolejny mieszkaniec Khorinis chce opuścić miasto, więc zabiera się z piratami, ale zamiast na kontynent trafia na wyspę, gdzie korsarze mają obozowisko, czyli kolejna modyfikacja w piracko-wyspiarskim klimacie. Produkcja z tego co pamiętam tak na 10h, sporo zadań, spotkanie w grze z twórcą modyfikacji :>, hełmy ( w tym hełm z kokosa ), ciekawe zakończenie. Na pewno wrócę do tego moda.
23.       The Vulcano Quest
Bardzo krótka modyfikacja opowiadająca o gościu, który wypływa ze swojej wyspy żeby szukać pomocy, bo grozi jej wybuch wulkanu i trafia na inną wyspę z najemnikami i magami. Ogólnie nic ciekawego i porywającego, jak ktoś szuka czegoś na jeden raz, to sobie tą modyfikację ograć. Ja raczej do niej nie wrócę.
24.       Kyrus
Kolejna króciutka produkcja o chłopaku, którego matka została skazana na śmierć za kradzież przez miejscowego władcę. Nie przypadła mi ta modyfikacja do gustu – jakiś dziwny ten świat ( szczególnie taka jedna wąska ścieżka ), coś tam trzeba było pozbierać, coś gdzieś zanieść – nic specjalnego. Do zagrania i zapomnienia.
25.       Khorana
Kolejna modyfikacja będąca prologiem. Bohater chce dopłynąć do wyspy Khoron, ale po ataku orków na okręt, którym podróżuje trafia na Khoranę, by kontynuować podróż musi poznać mieszkańców i wkupić się w ich łaski. Mod bez fajerwerków, fabuła jakoś ujdzie w tłumie, nie da się wysoko levelować, czy zdobyć jakiś ciekawych broni czy pancerzy. W sumie produkcja sympatyczna, bez bugów, ale słabo zapadająca w pamięć i to tylko prolog. Mimo wszystko zagrałbym jeszcze kiedyś w tego moda.
26.       Sekta szaleńców
Jakiś koleś sprzeciwia się królowi i zakłada swoją sektę w górskiej fortecy w GD. Gramy szpiegiem, który dostał się kwatery odszczepieńców i musi ją zinfiltrować i zniszczyć od środka. Modyfikacja na kilka godzin rozgrywki, niegłupia, ale sprawiła na mnie wrażenie chaotycznej. Raczej nie podejmę próby przechodzenia tej produkcji ponownie.
27.       Tajemnice Jumangi
Jesteśmy skazańcem, zaczynamy swoją przygodę na wyspie będącej więzieniem i wraz kumplem postanawiamy się z niej wydostać. Gdy jesteśmy na łodzi dopada nas burza i wyrzuca nas na jakąś wyspę, przy czym nasz kolega ginie, a my chcemy go wskrzesić. Modyfikacja na kilka godzin grania. Pamiętam, że pojawia się tutaj obok zdrowia i many – wytrzymałość, oraz parę innych nowinek – mniej lub bardziej potrzebnych. Trochę bugów m.in. z wędrującym po ekranie paskiem zdrowia. Pomimo tego to przyjemna modyfikacja, choć można by dopracować niektóre aspekty fabularne. Mimo wszystko mod warty zagrania.
28.   Valendor
Gramy posłem, którego król wysyła do Valendoru, którego władca nagle zerwał kontakty dyplomatyczne z naszym królestwem. Produkcja na około 10 godzin rozgrywki. Fajna fabuła ze zwrotami akcji; świat ciekawy, choć czasem kanciasty i nie do końca przypasowały mi te gęste lasy. Są zagadki, są pułapki i możemy sobie grać dalej po skończeniu fabuły. Modyfikacja godna polecenia, sam na pewno jeszcze w nią zagram.
29.   W poszukiwaniu skarbów
Gramy jegomościem, który opuszcza swoje domostwo, aby odszukać skarb na pewnej małej wyspie. Produkcja na kilka godzin, dość przyjemna, chociaż nie przepadam tym za zenem, a szczególnie za tą kanciastą osadą ( większość pewnie go zna z Returninga – jest tam fort Azgan ). Pamiętam, że głowiłem się przy wykopywaniu skarbu i odmierzaniu kroków. Fabuła skłaniająca do głębszych przemyśleń. Wart ponownego zagrania.
Odpowiedz
#38
Wczoraj po klęsce Argentyny wymyśliłem sobie, że odpalę na swoim wysłużonym lapku G1 i tak sobie będę pykał wieczorami. Potem doszła koncepcja rozszerzenia podstawki o modyfikację Ludzie z Górniczej Doliny. Pograłem trochę, ale jakoś chyba jeszcze za wcześnie dla mnie na G1 nawet z addonem. Nie mogę się przyzwyczaić do sterowania. Pochodziłem trochę po GD, spotkałem zarośniętego i zabiedzonego Teofila, który wyglądał mi na starszego niż w G2NK Przeznaczenie ( chyba, że to inny Teofil :)  ).
Chyba jeszcze za dobrze wszystko pamiętam, bo zacząłem przewijać dialogi z podstawki i dałem sobie spokój.  Poczekam i spróbuję za jakiś czas drugiego podejścia.

Może ktoś zna jakiś patent, żeby w G1 zrobić sterowanie z G2??
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości