Wersja 1.5.1 - uwagi
#16
UWAGA
jest odnotowany taki błąd,  że gdy zginiemy lub zostaniemy pokonani w pojedynku, używając aktualnie broni dystansowej dającej % dodatkowy do umiejętności Łucznictwo/Kusznictwo to bonusowy procent nie znika ze statystyk a po ponownym założeniu tejże broni bonus jest dodawany ponownie
przykład - giniemy z łukiem +5 do łuków mając wraz nim 25 , to pozostaje 25 a nie 20 i przy ponownym założeniu wzrasta do 30


jest odnotowany błąd, w rezultacie którego gracz mający poziom Zielony w Broniach białych gdy korzysta z broni z bonusem , podnoszacej mu poziom do Wojownik to po zdjeciu broni bonusowej i obniżeniu poziomu do Zielony , animacja walki pozostaje na poziomie Wojownik
taka sytuacja nie ma miejsca w przedziale Wojownik Mistrz - w tym układzie wracamy do animacji walki Wojownika
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

#17
Niestety, siedziałem pół dnia nad tym zagadnieniem i doszedłem do wniosku, że powrót z animacji walki zaawansowanej (>30%) do animacji walki nowicjusza (< 30%) nie jest przewidziany w silniku gry. Cokolwiek bym nie robił, niżej niż animacja zaawansowana już NPC nie zejdzie. Można nawet zresetować Beziego do zera za pomocą Character Helpera a animacja i tak pozostanie. Twórcy gry tworząc ten szkielet nie przewidzieli, że w Nocy Kruka dodają bronie z %, przez co potem nasze punkty mogą spaść poniżej 30%. Poziom walki Nowicjusza mamy jedynie na początku gry, a jak nauczymy się nowego trybu walki, to już finito. Zmieniłem nawet, by przy 60% zaawansowania zamiast animacji Mistrza wystąpiła animacja Nowicjusza, ale skrypt uznał, że w tym przypadku zmieni napis na 'Nowicjusz', ale animacji nie zmieni, bo do takiej nawet chyba nie ma odwołania w komendzie. Niby 0 - Nowicjusz, 1 - Zaawansowany, 2 - Mistrz, ale 0 nigdy nie reaguje.

Przy okazji gdzieś przeczytałem, że zwoje przemiany po odmienieniu nakładają nam najlepszą możliwą broń, a gdy ta dodaje % walki, to statystyki również się bugują i po zdjęciu broni mamy mniejsze staty niż przed przemianą a z inną bronią.

Na eliminację błędu z łukami i kuszami również nie ma, co liczyć, bo w tym przypadku gra nie uznaje broni miotanej leżącej na ziemi jako zdjętej w sensie duchowym. Można jedynie usunąć bonusy dla kusz/łuków.

Co więcej mogę powiedzieć. Musicie się pilnować i uważać na te zagwozdki.
#18
Podczas instalacji mam masę zapytań czy zamienić istniejące pliki, głównie z rozszerzeniem sgt.
Gra odpala bez blędów.

Róznica do moich wcześniejszych gier jest taka, że teraz instalowałem Przeznaczenie na Złotej Edycji, a wcześniej osobno Gothic 2 plus dodatek i mam teraz systempacka 1.7 i playerkita 2.8, wcześniej odpowiednio 1.6 i 2.6f.

Drugi komputer, instalacja od zera, ten sam zestaw Gothica i wspomagaczy i mam tak samo jak wcześniej.
#19
Zainstalowałem i u mnie wszystko OK.
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
#20
To są po prostu pliki muzyczne z folderu Music/NewWorld. Nie dodawałem ich do deinstalatora, żeby okienko mieściło się na ekranie. Większość z nich pochodzi z podstawki, więc stąd pytania o nadpisanie.
Koniec kariery ~ emerytowany Arcymag Ognia
#21
wersja 1.5 została poprawiona do wersji 1.5.1 - wykaz zmian i poprawek został podany w innym temacie

Ten temat zamykam, ponieważ nie przyjmujemy już żadnych uwag i propozycji zmian lub poprawek
być może będą one wersji Przeznaczenie RU, ale w wersji PL się nie pojawią.

Wersja 1.5.1 jest definitywnie ostateczna i tylko sytuacja wykrycia błędu krytycznego może spowodować, że trzeba będzie zareagować.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

#22
@Tylko nie za bardzo rozumiem dlaczego niektóre elementy się nie "stackują" kilofy zajmują ze 30 kratek i maksymalnie trzy są w grupce na raz. :DJęzyk


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości