08.07.2019, 14:59:37
func void DIA_Roscoe_sojusz_info()
{
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_00"); //Hej, chwila!
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_sojusz_15_01"); //Co się dzieje?
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_02"); //Nasz Obóz rośnie w siłę. Siłę, która w końcu będzie mogła przejąć zamek w Górniczej Dolinie.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_03"); //Wraz z Arto zdecydowaliśmy się zdobyć kolejnych sprzymierzeńców.
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_sojusz_15_04"); //O kim mowa?
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_05"); //O Łowcach Smoków. Mówi się, że to banda rzezimieszków gotowa zrobić wszystko dla kilku sztuk złota.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_06"); //Chcemy skorzystać z ich usług, aby pozbyć się Garonda i Paladynów.
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_sojusz_15_07"); //Niech zgadnę. Mam ich przekonać do naszej sprawy?
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_08"); //W rzeczy samej. Wysłałem już Klina do jaskini, gdzie teraz przebywają. To przy rzece, nieopodal wodospadu.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_09"); //Miał z nimi negocjować.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_10"); //Powinieneś zbadać sytuację i przekonać Łowców Smoków do udzielenia nam wsparcia.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_11"); //Co ty na to?
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_sojusz_15_12"); //Wchodzę w to.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_13"); //Świetnie. Odszukaj Klina i dowiedz się, co i jak.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_14"); //Czeka cię za to nagroda.
Npc_ExchangeRoutine (BDT_7541_Klin, "WATERFALL");
AI_Teleport(BDT_7541_Klin,"OW_MOVEMENT_LURKER_NEARBGOBBO02");
MIS_SojuszLS = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (TOPIC_SojuszLS, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_SojuszLS, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_SojuszLS,"Ludzie Arto chcą pozyskać sprzymierzeńców wśród Łowców Smoków. Muszę odnaleźć Klina w pobliżu ich siedziby.");
};
INSTANCE DIA_Roscoe_zloto (C_INFO)
{
npc = BDT_7535_Roscoe;
nr = 10;
condition = DIA_Roscoe_zloto_condition;
information = DIA_Roscoe_zloto_info;
permanent = FALSE;
description = "Co do Łowców Smoków...";
};
func int DIA_Roscoe_zloto_condition()
{
if (Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Cipher_sojusz))
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Roscoe_zloto_info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_zloto_15_00"); //Co do Łowców Smoków...
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_01"); //Tak?
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_zloto_15_02"); //Przekonałem dwóch z nich – Ciphera i Roda.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_03"); //Cipher? Przecież to mój dawny kumpel z Nowego Obozu.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_04"); //Razem napadaliśmy na niejeden konwój Gomeza.
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_zloto_15_05"); //Tak, tak... Pamiętam.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_06"); //Co się z nim działo?
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_zloto_15_07"); //Był Najemnikiem pod wodzą Lee, a potem przybył do Górniczej Doliny polować na smoki.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_08"); //A ten drugi?
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_zloto_15_09"); //Także był Najemnikiem. Jednak to był jeden z ludzi Sylvio.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_10"); //Dobra, nie wnikam.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_11"); //To kiedy do nas przybędą?
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_zloto_15_12"); //Jeśli zapłacimy im 5000 sztuk złota.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_13"); //Że co? To góra złota! Tak się traktuje kumpli z Kolonii?
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_zloto_15_14"); //Pilnuje swoich interesów, w końcu też był skazańcem.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_15"); //Dobra, mogę wyłożyć ze skarbca Arto 2000 sztuk złota.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_16"); //Więcej nie dam, sam zdobądź resztę.
CreateInvItems(self,ItMi_Gold,2000);
B_GiveInvItems(self,other,ItMi_Gold,2000);
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_zloto_15_17"); //Jakoś sobie poradzę...
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_18"); //Niech no tylko ten wyzyskiwacz się zjawi w Obozie. Już ja mu dam popalić.
B_LogEntry (TOPIC_SojuszLS,"Roscoe dał mi 2000 sztuk złota. Resztę będę musiał jakoś zdobyć sam.");
};
INSTANCE DIA_Roscoe_sojusz_koniec (C_INFO)
{
npc = BDT_7535_Roscoe;
nr = 10;
condition = DIA_Roscoe_sojusz_koniec_condition;
information = DIA_Roscoe_sojusz_koniec_info;
permanent = FALSE;
description = "Cipher i Rod dołączyli do Obozu.";
};
func int DIA_Roscoe_sojusz_koniec_condition()
{
if (Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Cipher_zaplata))
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Roscoe_sojusz_koniec_info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_sojusz_koniec_15_00"); //Cipher i Rod dołączyli do Obozu.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_koniec_03_01"); //Tak, widziałem. Nieźle!
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_koniec_03_02"); //Weź nagrodę i zajmij się swoimi sprawami.
CreateInvItems(self,ItPo_Perm_Health,1);
B_GiveInvItems(self,other,ItPo_Perm_Health,1);
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_koniec_03_03"); //Mam zaległości do nadrobienia ze starym znajomym.
B_LogEntry (TOPIC_SojuszLS,"Łowcy Smoków Cipher i Rod dołączyli do Zjednoczonego Obozu.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_SojuszLS, LOG_SUCCESS);
MIS_SojuszLS = LOG_SUCCESS;
B_GivePlayerXP (500);
};
{
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_00"); //Hej, chwila!
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_sojusz_15_01"); //Co się dzieje?
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_02"); //Nasz Obóz rośnie w siłę. Siłę, która w końcu będzie mogła przejąć zamek w Górniczej Dolinie.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_03"); //Wraz z Arto zdecydowaliśmy się zdobyć kolejnych sprzymierzeńców.
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_sojusz_15_04"); //O kim mowa?
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_05"); //O Łowcach Smoków. Mówi się, że to banda rzezimieszków gotowa zrobić wszystko dla kilku sztuk złota.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_06"); //Chcemy skorzystać z ich usług, aby pozbyć się Garonda i Paladynów.
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_sojusz_15_07"); //Niech zgadnę. Mam ich przekonać do naszej sprawy?
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_08"); //W rzeczy samej. Wysłałem już Klina do jaskini, gdzie teraz przebywają. To przy rzece, nieopodal wodospadu.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_09"); //Miał z nimi negocjować.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_10"); //Powinieneś zbadać sytuację i przekonać Łowców Smoków do udzielenia nam wsparcia.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_11"); //Co ty na to?
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_sojusz_15_12"); //Wchodzę w to.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_13"); //Świetnie. Odszukaj Klina i dowiedz się, co i jak.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_03_14"); //Czeka cię za to nagroda.
Npc_ExchangeRoutine (BDT_7541_Klin, "WATERFALL");
AI_Teleport(BDT_7541_Klin,"OW_MOVEMENT_LURKER_NEARBGOBBO02");
MIS_SojuszLS = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (TOPIC_SojuszLS, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_SojuszLS, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_SojuszLS,"Ludzie Arto chcą pozyskać sprzymierzeńców wśród Łowców Smoków. Muszę odnaleźć Klina w pobliżu ich siedziby.");
};
INSTANCE DIA_Roscoe_zloto (C_INFO)
{
npc = BDT_7535_Roscoe;
nr = 10;
condition = DIA_Roscoe_zloto_condition;
information = DIA_Roscoe_zloto_info;
permanent = FALSE;
description = "Co do Łowców Smoków...";
};
func int DIA_Roscoe_zloto_condition()
{
if (Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Cipher_sojusz))
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Roscoe_zloto_info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_zloto_15_00"); //Co do Łowców Smoków...
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_01"); //Tak?
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_zloto_15_02"); //Przekonałem dwóch z nich – Ciphera i Roda.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_03"); //Cipher? Przecież to mój dawny kumpel z Nowego Obozu.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_04"); //Razem napadaliśmy na niejeden konwój Gomeza.
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_zloto_15_05"); //Tak, tak... Pamiętam.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_06"); //Co się z nim działo?
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_zloto_15_07"); //Był Najemnikiem pod wodzą Lee, a potem przybył do Górniczej Doliny polować na smoki.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_08"); //A ten drugi?
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_zloto_15_09"); //Także był Najemnikiem. Jednak to był jeden z ludzi Sylvio.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_10"); //Dobra, nie wnikam.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_11"); //To kiedy do nas przybędą?
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_zloto_15_12"); //Jeśli zapłacimy im 5000 sztuk złota.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_13"); //Że co? To góra złota! Tak się traktuje kumpli z Kolonii?
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_zloto_15_14"); //Pilnuje swoich interesów, w końcu też był skazańcem.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_15"); //Dobra, mogę wyłożyć ze skarbca Arto 2000 sztuk złota.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_16"); //Więcej nie dam, sam zdobądź resztę.
CreateInvItems(self,ItMi_Gold,2000);
B_GiveInvItems(self,other,ItMi_Gold,2000);
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_zloto_15_17"); //Jakoś sobie poradzę...
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_zloto_03_18"); //Niech no tylko ten wyzyskiwacz się zjawi w Obozie. Już ja mu dam popalić.
B_LogEntry (TOPIC_SojuszLS,"Roscoe dał mi 2000 sztuk złota. Resztę będę musiał jakoś zdobyć sam.");
};
INSTANCE DIA_Roscoe_sojusz_koniec (C_INFO)
{
npc = BDT_7535_Roscoe;
nr = 10;
condition = DIA_Roscoe_sojusz_koniec_condition;
information = DIA_Roscoe_sojusz_koniec_info;
permanent = FALSE;
description = "Cipher i Rod dołączyli do Obozu.";
};
func int DIA_Roscoe_sojusz_koniec_condition()
{
if (Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Cipher_zaplata))
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Roscoe_sojusz_koniec_info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Roscoe_sojusz_koniec_15_00"); //Cipher i Rod dołączyli do Obozu.
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_koniec_03_01"); //Tak, widziałem. Nieźle!
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_koniec_03_02"); //Weź nagrodę i zajmij się swoimi sprawami.
CreateInvItems(self,ItPo_Perm_Health,1);
B_GiveInvItems(self,other,ItPo_Perm_Health,1);
AI_Output(self,other,"DIA_Roscoe_sojusz_koniec_03_03"); //Mam zaległości do nadrobienia ze starym znajomym.
B_LogEntry (TOPIC_SojuszLS,"Łowcy Smoków Cipher i Rod dołączyli do Zjednoczonego Obozu.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_SojuszLS, LOG_SUCCESS);
MIS_SojuszLS = LOG_SUCCESS;
B_GivePlayerXP (500);
};