Strona: World of Gothic.ru
Kraj dewelopera: Rosja
Platforma: Gothic1, Gothic Sequel, Gothic2, Gothic 2 NK
Typ aktualizacji: online
Nazwa: Union
Wersja: 1.0a, 1.0b, 1.0c, 1.0d, 1.0e, 1.0f, 1.0g, 1.0h, 1.0i, 1.0j, 1.0k
Język: angielski, rosyjski, niemiecki, polski, rumuński, włoski, czeski, hiszpański
Waga: <4 MB
Status: Wydane
Data Wydania: 02.06.2019 | 02.06.2019 | 21.09.2019 | 05.10.2019 | 12.10.2019 | 18.11.2019 | 31.12.2019 | 10.06.2020 | 08.01.2021 | 03.05.2021 |
Autorzy:
Gratt - opracowanie pakietu Union i Gothic SDK
killer-m - naprawianie błędów silnika gry, bibliotek systemowych i sterowników
Jr13San - testowanie i debugowanie pakietu Union, Union SDK
neromont - opracowanie pomocy online - Gothic Library
LikerGothic - lokalizacja i moderacja
MaGoth - testowanie i moderacja
KuDeSnik - projektant klasycznego pakietu Systempack
Slavemaster - projektant klasycznego pakietu Systempack
Saturas - projektant AST
Union to kontynuacja Systempack. Systempack jest przestarzały i nie jest obecnie zalecany do instalacji w najnowszych wersjach gry oraz modyfikacji.
Najważniejsze cechy Union:
- Język do tworzenia plików PATCH
Pliki PATCH umożliwiają szybkie zarządzanie pamięcią procesu. Używane są w UNION do tworzenia fixów silnika i jego modułów.
- Nowy wirtualny system plików
System do odczytu woluminów VDF. Nie wymaga plików DUMP. Charakteryzuje się wyższą wydajnością i częściowo uczestniczy w pracy Union.
- Przyjazność dla ekspanderów
Zapewnia najlepszą kompatybilność ze wszystkimi popularnymi pakietami, takimi jak: Ikarus + Lego, Ninja, DirectX11 itp.
- Obsługa dźwięków w formacie OGG
Dźwięki w formacie OGG mogą być kompresowane. Przydatne przy dubbingu dialogów.
- Mysz z systemem DirectX8
Poprawia szybkość reakcji myszy i ma wiele konfigurowalnych opcji.
- Obsługa różnych sterowników dźwięku
Sterowniki dźwięku wyraźnie wpływają na brzmienie otoczenia, a także na jego jakość. Naprawiono również błąd sterownika DirectSound3D, który powodował utratę niektórych dźwięków.
- Automatyczna regulacja parametrów dla kart graficznych
System określa, które parametry będą optymalne w zależności od systemu i modelu karty graficznej.
- Obsługa łatki 4GB (Laa hack)
Łatka pozwala na wykorzystanie większej ilości pamięci RAM. Szczególnie przydatne w dużych modach.
- Wieloplatformowość
UNION nie jest podzielony na warianty dla określonych wersji gry. Obsługiwana jest dowolna część
gry GOTHIC.
- Odtwarzanie filmów z gry na pełnym ekranie
Naprawiono problem, w którym filmy były odtwarzane w małym formacie. Fix rozciąga obraz na cały ekran.
- Port BINK z G2 do G1
GOTHIC 2 ma nowszą wersję biblioteki BINK, która obsługuje więcej formatów wideo. Port dostosowuje tę bibliotekę do pracy z GOTHIC 1.
- Czytanie BINK z VDF
Pozwala czytać filmy bezpośrednio z woluminów.
- Aktywowana Nakładka Steam
Nakładkę można wywołać za pomocą klawisza skrótu ustawionego w Steam. Zaleca się używanie jej w parze z włączonym rozszerzeniem myszy DirectX8 dla wygodnej pracy z nakładką.
- Alternatywne okno Splash
Umożliwia użycie dowolnego obrazu o dowolnym rozmiarze z kanałem alfa jako okna startowego.
- System wtyczek DLL, D i SRC
System umożliwia podłączenie do procesu dowolnych bibliotek DLL i wykonywanie skryptów D (Skrypty wymagają zParserExtender). Wtyczki można umieścić w woluminach VDF.
- Autoodtwarzanie wtyczek
Wtyczki i skrypty umieszczone w folderze AUTORUN będą uruchamiane automatycznie, nawet jeśli znajdują się w archiwum VDF.
- Wyłączenie funkcji DEP i skalowania interfejsu
Wyłączenie DEP jest wymagane w przypadku modów korzystających z pakietu skryptowego Ikarus. Wyłączenie skalowania pozwala zignorować preferencje systemowe systemu operacyjnego, aby poprawnie uruchomić grę w trybie z oknem.
- Foldery niestandardowe SYSTEM
Ta funkcja pozwoli Ci użyć folderu SYSTEM o dowolnej innej nazwie. Jest to przydatne, kiedy zachodzi potrzeba użycia różnych konfiguracji gry z tego samego katalogu głównego.
- Fixy silnika
Przeniesiono wszystkie łatki SYSTEMPACK 1.8, dodano nowe, Naprawiono stare.
Pliki PATCH umożliwiają szybkie zarządzanie pamięcią procesu. Używane są w UNION do tworzenia fixów silnika i jego modułów.
- Nowy wirtualny system plików
System do odczytu woluminów VDF. Nie wymaga plików DUMP. Charakteryzuje się wyższą wydajnością i częściowo uczestniczy w pracy Union.
- Przyjazność dla ekspanderów
Zapewnia najlepszą kompatybilność ze wszystkimi popularnymi pakietami, takimi jak: Ikarus + Lego, Ninja, DirectX11 itp.
- Obsługa dźwięków w formacie OGG
Dźwięki w formacie OGG mogą być kompresowane. Przydatne przy dubbingu dialogów.
- Mysz z systemem DirectX8
Poprawia szybkość reakcji myszy i ma wiele konfigurowalnych opcji.
- Obsługa różnych sterowników dźwięku
Sterowniki dźwięku wyraźnie wpływają na brzmienie otoczenia, a także na jego jakość. Naprawiono również błąd sterownika DirectSound3D, który powodował utratę niektórych dźwięków.
- Automatyczna regulacja parametrów dla kart graficznych
System określa, które parametry będą optymalne w zależności od systemu i modelu karty graficznej.
- Obsługa łatki 4GB (Laa hack)
Łatka pozwala na wykorzystanie większej ilości pamięci RAM. Szczególnie przydatne w dużych modach.
- Wieloplatformowość
UNION nie jest podzielony na warianty dla określonych wersji gry. Obsługiwana jest dowolna część
gry GOTHIC.
- Odtwarzanie filmów z gry na pełnym ekranie
Naprawiono problem, w którym filmy były odtwarzane w małym formacie. Fix rozciąga obraz na cały ekran.
- Port BINK z G2 do G1
GOTHIC 2 ma nowszą wersję biblioteki BINK, która obsługuje więcej formatów wideo. Port dostosowuje tę bibliotekę do pracy z GOTHIC 1.
- Czytanie BINK z VDF
Pozwala czytać filmy bezpośrednio z woluminów.
- Aktywowana Nakładka Steam
Nakładkę można wywołać za pomocą klawisza skrótu ustawionego w Steam. Zaleca się używanie jej w parze z włączonym rozszerzeniem myszy DirectX8 dla wygodnej pracy z nakładką.
- Alternatywne okno Splash
Umożliwia użycie dowolnego obrazu o dowolnym rozmiarze z kanałem alfa jako okna startowego.
- System wtyczek DLL, D i SRC
System umożliwia podłączenie do procesu dowolnych bibliotek DLL i wykonywanie skryptów D (Skrypty wymagają zParserExtender). Wtyczki można umieścić w woluminach VDF.
- Autoodtwarzanie wtyczek
Wtyczki i skrypty umieszczone w folderze AUTORUN będą uruchamiane automatycznie, nawet jeśli znajdują się w archiwum VDF.
- Wyłączenie funkcji DEP i skalowania interfejsu
Wyłączenie DEP jest wymagane w przypadku modów korzystających z pakietu skryptowego Ikarus. Wyłączenie skalowania pozwala zignorować preferencje systemowe systemu operacyjnego, aby poprawnie uruchomić grę w trybie z oknem.
- Foldery niestandardowe SYSTEM
Ta funkcja pozwoli Ci użyć folderu SYSTEM o dowolnej innej nazwie. Jest to przydatne, kiedy zachodzi potrzeba użycia różnych konfiguracji gry z tego samego katalogu głównego.
- Fixy silnika
Przeniesiono wszystkie łatki SYSTEMPACK 1.8, dodano nowe, Naprawiono stare.
Najważniejsze cechy Union: (krótko)
Union - zaktualizowany Systempack oferujący użytkownikowi:
* Union współpracuje z każdym modem (z wyjątkiem Returning 2.0), patchem Ninja
* Stabilną pracę na nowych systemach operacyjnych
* Poprawki błędów silnika.
* Poprawki zasobów gry.
* Zwiększenie stabilności.
* Zwiększenie wydajności.
* Optymalizację sterowników wideo.
* Pracę na dowolnej wersji gry Gothic.
* Wtyczki rozszerzeń.
* Jeśli gra się zawiesiła, możesz zamknąć grę za pomocą skrótu klawiaturowego CTRL + ALT + Q
Aby uzyskać stabilną pracę na nowych systemach operacyjnych, niektóre biblioteki i sterowniki, które zmieniły się od czasów Windows XP zostały zaadaptowane i zmienione.
Naprawiono i przerobiono wiele elementów silnika gry, które powodowały błędy techniczne podczas rozgrywki.
Zmieniono nieprawidłowe zasoby gry, których używanie powodowało błędy.
Zmniejszono liczbę "zamrożeń" gry i prawdopodobieństwa pojawienia się błędu "Out of memory".
Teraz Gothic może używać dwa razy więcej pamięci RAM.
Zwiększona prędkość ładowania plików gry.
Naprawiono błędy kompatybilności kart graficznych przy użyciu ustawień automatycznych przez sterownik graficzny.
Wtyczki można instalować i uruchamiać w dowolnej wersji gry.
* Union współpracuje z każdym modem (z wyjątkiem Returning 2.0), patchem Ninja
* Stabilną pracę na nowych systemach operacyjnych
* Poprawki błędów silnika.
* Poprawki zasobów gry.
* Zwiększenie stabilności.
* Zwiększenie wydajności.
* Optymalizację sterowników wideo.
* Pracę na dowolnej wersji gry Gothic.
* Wtyczki rozszerzeń.
* Jeśli gra się zawiesiła, możesz zamknąć grę za pomocą skrótu klawiaturowego CTRL + ALT + Q
Aby uzyskać stabilną pracę na nowych systemach operacyjnych, niektóre biblioteki i sterowniki, które zmieniły się od czasów Windows XP zostały zaadaptowane i zmienione.
Naprawiono i przerobiono wiele elementów silnika gry, które powodowały błędy techniczne podczas rozgrywki.
Zmieniono nieprawidłowe zasoby gry, których używanie powodowało błędy.
Zmniejszono liczbę "zamrożeń" gry i prawdopodobieństwa pojawienia się błędu "Out of memory".
Teraz Gothic może używać dwa razy więcej pamięci RAM.
Zwiększona prędkość ładowania plików gry.
Naprawiono błędy kompatybilności kart graficznych przy użyciu ustawień automatycznych przez sterownik graficzny.
Wtyczki można instalować i uruchamiać w dowolnej wersji gry.
Instalacja Union:
Pobierz i uruchom Menedżera zasobów
Przejdź do zakładki Union, pobierz "Player Kit 2.8 + patch dla systemow 64-bitowych" albo Player Kit 2.8 + patch dla systemow 32-bitowych" w zależności od wersji posiadanego systemu operacyjnego (okno powinno zaświecić się na zielono).
Teraz kliknij jeszcze raz na okienko "Player Kit 2.8 + patch dla systemów" i wybierz ścieżkę do folderu z grą oraz kliknij "Kontynuuj".
W tej samej zakładce przewiń okno w dół i pobierz aktualną wersję Union 1.0k i powtórz instalację.
Instalatory offline są instalowane z dysku jak poprzednie wersje Systempack'a.
Pobieramy instalatory, a podczas instalacji określamy ścieżkę do folderu z grą.
Najpierw Union_Primary, potem sam Union.
Ważne:
Nie ma potrzeby instalowania niczego więcej do poprawnego uruchomienia gry lub modyfikacji.
Patch oraz pakiet Union zawierają w sobie najnowszego systempacka, fix, oraz Playerkit.
Przejdź do zakładki Union, pobierz "Player Kit 2.8 + patch dla systemow 64-bitowych" albo Player Kit 2.8 + patch dla systemow 32-bitowych" w zależności od wersji posiadanego systemu operacyjnego (okno powinno zaświecić się na zielono).
Teraz kliknij jeszcze raz na okienko "Player Kit 2.8 + patch dla systemów" i wybierz ścieżkę do folderu z grą oraz kliknij "Kontynuuj".
W tej samej zakładce przewiń okno w dół i pobierz aktualną wersję Union 1.0k i powtórz instalację.
Instalatory offline są instalowane z dysku jak poprzednie wersje Systempack'a.
Pobieramy instalatory, a podczas instalacji określamy ścieżkę do folderu z grą.
Najpierw Union_Primary, potem sam Union.
Ważne:
Nie ma potrzeby instalowania niczego więcej do poprawnego uruchomienia gry lub modyfikacji.
Patch oraz pakiet Union zawierają w sobie najnowszego systempacka, fix, oraz Playerkit.
Łączenie bibliotek i wtyczek:
Sposób I - poprzez plik INI
Sposób II - poprzez folder AUTORUN (najprostszy dla użytkownika)
Znajdź parametr PluginList i podaj nazwę wtyczki po znaku =
Nazwy wtyczek oddzielamy przecinkami.
Przykład
PluginList=Ninja**
* - wtyczka zostanie uruchomiona przed uruchomieniem silnika.
** - wtyczka zostanie uruchomiona przed uruchomieniem silnika, łatek i wirtualnego systemu plików.
Nazwy wtyczek oddzielamy przecinkami.
Przykład
PluginList=Ninja**
* - wtyczka zostanie uruchomiona przed uruchomieniem silnika.
** - wtyczka zostanie uruchomiona przed uruchomieniem silnika, łatek i wirtualnego systemu plików.
Wtyczkę z rozszerzeniem .dll skopiuj do folderu \system\Autorun
Wtyczka uruchami się automatycznie wraz z grą.
Wtyczka uruchami się automatycznie wraz z grą.
Zawartość SystemPack.ini
; GOTHIC ½ — SYSTEMPACK
; Ważne: Zmiana ustawień sekcji [DEBUG] nie jest zalecana, ale jeśli masz problemy z
; wprowadzonymi innowacjami, możesz wyłączyć tę lub inną poprawkę.
; Uwaga: Plik SystemPack.ini będzie dostępny dopiero po pierwszym uruchomieniu gry!
[DEBUG]
Disable_D3DVBCAPS_WRITEONLY=1
; ... poprawka, usuwa flagę WRITEONLY podczas tworzenia bufora wierzchołków, aby rozwiązać problemy z radialną mgłą i teksturami.
;- włączone (1) lub wyłączone (0), wartość domyślna: 1, dla wszystkich kart graficznych. Możliwy spadek wydajności o 10-15%.
SimpleWindow=1
; ... wyłącza ramkę okna, ale nie włącza trybu okna, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
BorderlessWindow=0
; ... włącza tryb okna bez ramki, - włączony (1) lub wyłączony (0), Domyślnie: 0.
; zaleca się włączenie tylko wtedy, gdy występują problemy z działaniem gry w trybie pełnoekranowym.
WindowPosX=0
; ... pozycja okna w poziomie, - Domyślnie: 0.
; zmiana pozycji okna jest dostępna tylko przy BorderlessWindow = 1.
WindowPosY=0
; ... pozycja okna w pionie, - Domyślnie: 0.
; zmiana pozycji okna jest dostępna tylko przy BorderlessWindow = 1.
ZNORESTHREAD=1
; ... wyłącza oddzielny wątek dla Menedżera zasobów (ResourceManager) gry, - włączony (1) lub wyłączony (0), domyślnie: 1.
MoverBugfix=1
; ...poprawka dla przełącznika w Świątyni Śniącego, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
; działa nawet przy 1000 FPS, korekta wydaje się nie mieć wpływu na resztę przełączników.
NumLockDisable=1
; ... poprawka, Zapobiega wyłączeniu aktywnego Numlocka podczas uruchamiania gry "Gothic 1", - włączone (1) wyłączone (0), domyślnie: 1.
DisableCacheOut=1
; ... wyłącza rozładowywanie pamięci podręcznej podczas minimalizacji gry, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
QuickSaveEnable=1
; ... poprawka, przywraca funkcjonalność funkcji szybkiego zapisywania / ładowania dla gry "Gothic 1", - włączone (1)
; lub wyłączone (0), domyślnie: 1. Funkcja szybkiego zapisywania w grze wykorzystuje 15 miejsce zapisu.
; klawisze sterujące: [F5] - Szybkie zapisywanie, [F9] - szybkie ładowanie.
USInternationalKeyboardLayout=1
; ... częściowo zmienia układ klawiatury, klawisze Z I Y są zamienione, klawisz minus (podkreślenie dolne)
; teraz działa poprawnie w konsoli, domyślnie: 1.
Polish_version=0
; ... zawiera zmiany wprowadzone przez polski lokalizator dla klawiatury w grze, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
PFXfix=1
; ... poprawka dla prawidłowego działania efektów PFX ognisk w "Gothic 1", - włączona (1) wyłączona (0), domyślnie: 1.
StrafeBug=0
; ... możliwość korzystania ze STRAFE w skoku / upadku-włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
Show_FPS_Counter=0
; ... Pokaż wewnętrzny licznik FPS, - włączony (1) lub wyłączony (0), Domyślnie: 0.
; Uwaga: wbudowany licznik FPS w grze nie wyświetla wartości większych niż 256 FPS.
Cache_Timeout=400
; ... limit czasu pamięci podręcznej z informacjami o półce, zakres wartości od 100 do 1500. Zwiększ tę wartość, gdy wystąpią problemy ze wspinaniem, domyślnie: 100.
BUGFIX_already_deleted_zCObject=1
; ... wyłącza wyjście błędu z Komunikatem "D: OBJ :deleting an already deleted zCObject ?!"- włączone (1) lub wyłączone (0),
; domyślnie: 1.
Disable_HUMANS_SWIM.MDS=0
; ... wyłącza animację pływania w trybie walk, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
Game_InitEngIntl=1
; ... poprawka, zmienia odpytywanie skryptu Game_InitEnglish na Game_InitEngIntl, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
; w oryginalnym Gothic2.exe 1.30 (fix) jest początkowo odpytywany tylko przez Game_InitGerman i Game_InitEnglish,
; a w rosyjskiej wersji gry w skrypcie Startup.d przepisany-Game_InitEngIntl, z tego powodu exe-Schnick nie działał z rosyjską wersją.
; dla tych wersji gry, gdzie w skrypcie Startup.d zapisana jest wartość Game_InitEnglish, parametr ten należy ustawić na 0.
FixBink=1
; ... poprawki do odtwarzania wideo na wszystkich systemach operacyjnych-włączone (1) lub wyłączone (0).
FixMss=1
; ... poprawki dla systemu dźwięku przestrzennego, - włączone (1) lub wyłączone (0).
UnknExeCrc=0x64796DB9
; ... w przypadku awarii gry jest tu zapisywana suma kontrolna nieznanego lub uszkodzonego pliku wykonywalnego gry,
; do którego nie można zastosować poprawek SystemPack.
LineCacheSize=16384
; ... zwiększa liczbę linii, które mogą być rysowane na ekranie
Win10AmdFix=1
; ... wymusza uruchomienie gry w trybie okna na Windows 10 z kartą graficzną AMD
BorderFix = 1
; ... naprawia limit 30 klatek i usuwa ramkę w trybie pełnoekranowym w nowoczesnych systemach operacyjnych
OptimizeVB=0
; ... wyłącza nakładkę Steam
SlidingSize=0.05
; ... Określa stałą wartość, przy której postać będzie się ślizgać po wielokątach bez podsuwania się do góry, wartość domyślna: 0.05.
ReadBinkWithVDFS
; ... pozwala na odczyt BINK wideo bezpośrednio z woluminu VDF, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
UseErrorVisuals
; ... wymusza na VDFS użycie zamiast brakujących modeli i tekstur czerwonych obiektów, które będą
; wyświetlane zamiast przezroczystych obiektów i tekstur, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
dwNumVertices
; ... określa, ile wierzchołków może być przydzielonych przez dynamiczny bufor wierzchołków do wyświetlania modelu,, domyślnie: 8192.
[PARAMETERS]
Gothic2_Control=0
; ... schemat sterowania z Gothic 2, Jeden Klawisz (LPM lub CTRL) do wykonywania dowolnych akcji, zamiast kombinacji klawiszy (LPM+W lub CTRL+W), - włączony (1) lub wyłączony (0), Domyślnie: 0.
FPS_Limit=0
; ... ograniczenie FPS po naciśnięciu dowolnego klawisza, - włączone (25-100) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
AnisotropicFiltering=16
; ... poziom anizotropowego filtrowania tekstur, - włączony (2-16) lub wyłączony (0), domyślnie: 16.
VerticalFOV=67.5
; ... opcja zmiany pionowego FOV, wartość domyślna to 67.5.
; wartość parametru zmiany vFOV według starej formuły: dla monitorów 16:10 - (56.25), dla monitorów 16:9 - (50.625).
NewFOVformula=0
; ... zawiera alternatywną formułę obliczania FOV, która sprawia, że modele w grze nie wyglądają już na wydłużone - włączone (1)
; lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
DisableLOD=0
; ...wyłącza progresywny LOD dla modeli 3ds, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
; możliwy spadek wydajności o 10-15%.
DisableIndoorClipping=1
; ... wyłącza przycinanie obiektów w lokalizacjach wewnętrznych, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie:: 1.
SPAWN_INSERTRANGE=4500.0
; ... odległość, na której NPC jest wstawiany do świata gry, wynosi domyślnie: 4500.
SPAWN_REMOVERANGE=5000.0
; ... odległość, na której NPC jest usuwany ze świata gry, wynosi domyślnie 5000.
SPAWN_INSERTTIME_MAX=1000.0
; ...Przedział czasu, w którym nowy NPC zostanie zrodzony / wstawiony na określonym WP / FP
; Wartość domyślna: 1000, jednostki: milisekundy.
SmoothAniDistance=5000
; ... odległość płynnej animacji NPC, - minimum (2000), domyślnie w grze: 2000.
DrawDistanceMultiplier=1
; ... mnożnik odległości widoczności / rysowania świata gry, domyślnie: 1.
; ograniczenia dla mnożnika przy odległości widoczności równej - 300% w opcjach gry: dla Gothic.exe - 10, dla wszystkich innych-26.
OutDoorPortalDistanceMultiplier=1
InDoorPortalDistanceMultiplier=1
WoodPortalDistanceMultiplier=1
; ... mnożnik odległości usuwania portali, domyślnie: 1
; OutDoor - gdy bohater znajduje się na zewnątrz
; InDoor - gdy bohater znajduje się w pomieszczeniach / jaskiniach, w domu.
; zaleca się zwiększenie wartości OutDoor/InDoor-synchronicznie.
; Wood - zasięg widoczności leśnych portali, ten typ portali dotyczy tylko "Gothic 1".
zMouseRotationScale=0.1
; ... prędkość obrotu modelu bohatera przy użyciu myszy w "Gothic 1";, domyślnie: 0.1.
; zalecane wartości: zakres od 0.1 do 0.3, krok 0.01.
; dla myszy o wysokiej DPI (4000 i więcej), nie więcej niż - 0.2.
EnableShields=0
; ... poprawka obejmuje obsługę działania klasy tarcz, tylko dla plików: Gothic2.exe i GothicMod.exe, -włączone (1)
; lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
No_Take_Anim=0
; ... wyłącza animację wyboru dla dowolnych przypisanych klawiszy, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
RMB_No_Take_Anim=0
; ... wymusza przypisanie klawiszy LPM i PPM (żadne inne klawisze nie będą działać), wyłącza animację podnoszenia dla PPM,
;- włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
; Uwaga: silnik obsługuje przypisywanie tylko 2 przycisków do jednej akcji. Te opcje wykluczają się wzajemnie,
; tylko jeden z nich może działać jednocześnie!
; jeśli oba są włączone, tylko RBM_No_Take_Anim będzie działać, ponieważ RBM_No_Take_Anim ma pierwszeństwo przed No_Take_Anim (!)
; jeśli rbm_no_take_ani = 1 jest włączone, wówczas lewy i prawy przycisk myszy jest przypisany do akcji GAME_ACTION, odpowiednio żadne
; inne przypisane przyciski (w tym z klawiatury) nie będą działać w tym przypadku (!)
; jeśli potrzebujesz Ctrl, ale nie potrzebujesz animacji, Ustaw: No_Take_Anim=1, RMB_No_Take_Anim=0.
; jeśli nie potrzebujesz animacji na RMB, Ustaw: No_Take_Anim=0, RMB_No_Take_Anim=1.
; jeśli potrzebujesz animacji, Ustaw: No_Take_Anim=0, RMB_No_Take_Anim=0.
TRADE_VALUE_MULTIPLIER=0.5
; ... współczynnik handlu, - minimum (0.01), maksimum (100.0), domyślnie: 0.5.
Animated_Inventory=1
; ... obrót przedmiotów w ekwipunku,, - włączony (1) lub wyłączony (0), domyślnie: 1.
HideFocus=1
; ... Ukrywa podświetlanie nazwy martwych NPC z pustym ekwipunkiem, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
ThrowFlag=1
; ... sprawdza flagę ITEM_THROW, aby uzyskać możliwość rzucenia danym przedmiotem, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
InteractionCollision=0
; ... błędne obliczanie kolizji dla używanych obiektów interaktywnych, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
keyDelayRate=150
; ... opóźnienie przed automatycznym powtórzeniem klawisza w Gothic 1, wartość domyślna: 70. Zalecane wartości: zakres od 10 do 300.
keyDelayFirst=150
; ... opóźnienie przed rozpoczęciem automatycznego powtarzania klawisza W Gothic 1, domyślnie: 140. Zalecane wartości: zakres od 100 do 1000.
HighlightMeleeFocus=1
; ... podświetlenie NPC znajdujących się w centrum uwagi, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
HighlightInteractFocus=1
; ... podświetlanie obiektów znajdujących się w centrum uwagi, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
HighlightInteractNoFocus=1
; ... migotanie obiektów poza centrum uwagi, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
Fight_ANI_Interrupt=0
; ... przerwanie animacji walki, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
Monsters_Block_Damage=0
; ... Zezwala potworom na blokowanie ciosów, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
ReverbVolume=3.0
; ... mnożnik głośności pogłosu, im wyższa wartość, tym głośniejsze odbicia efektów dźwiękowych,domyślnie: 3.0.
; głośność pogłosu jako mnożnik dla wszystkich-względny pogłos różnych dźwięków powinien być jakw oryginale gry.
; opcja jest dostępna tylko wtedy, gdy sterownik dźwięku SP jest włączony w ustawieniach gry- "DirectSound3D HW".
RainVobCollision=1
; ... krople deszczu nie przenikają przez obiekty stałe, voby
AbortMenuSound=1
; ... sprawia, że muzyka w menu G2 jest przerywana
ShowArmor=0
; ... pokazuje ubrania / pancerze w ekwipunku innego NPC
[BARRIER]
AlwaysON=0
; ... wyświetlanie efektu wizualnego bariery na stałe, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
AlwaysOFF=0
; ... Wyłączenie efekt wizualny bariery, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
DisableSound=0
; ... wyłącz dźwięk bariery, - włączony (1) lub wyłączony (0), Domyślnie: 0.
DisableDamage=0
; ... wyłącz obrażenia od bariery, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
[INTERFACE]
Scale=1
; ... mnożnik automatycznego skalowania interfejsu gry, oparty na rozdzielczości 1024x768 pikseli;
; włączone (1) lub (1.1 ... i wyżej), skalowanie interfejsu n-razy według uznania użytkownika.
; maksymalna wartość zależy od pionowej rozdzielczości ekranu. To znaczy:
; dla Rozdzielczości 1920x1080, maksymalna wartość będzie 1080/512 = 2.10
; dla rozdzielczości 3840x2160, maksymalna wartość będzie 2160/512 = 4.21
; wyższe wartości będą odczytywane jako maksymalne.
; wyłączone (0), bez powiększania. Domyślnie: 1.
ScaleInventory=1
; ... określa, czy inwentarz ma być skalowany, - włączony (1) czy wyłączony( 0), Domyślnie: 0.
ForceMenuScale=0
; ... wymusza powiększanie menu, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
ScaleMenusX=640
; ... rozmiar Menu X do powiększania, domyślnie: 640, jednostki pomiaru pikseli.
ScaleMenusY=480
; ... Rozmiar Menu Y do powiększania, domyślnie: 480, jednostki pomiaru pikseli.
DialogBoxX=800
DialogBoxY=600
SubtitlesBoxX=600
; ... konfigurowalne opcje zmiany rozmiaru okien napisów i dialogów, jednostek, wymiarów pikseli.
ShowManaBar=1
; ... Wyświetlanie wskaźnika many: Ukryty - (0) wyświetlany tylko z aktywnym zaklęciem w rękach GG - (1) wyświetlany na stałe - (2),
; domyślnie w grze: 1.
ShowSwimBar=1
; ... wskaźnik powietrza: Ukryty - (0) jest wyświetlany tylko wtedy, gdy bohater jest pod wodą - (1) jest wyświetlany na stałe - (2),
; domyślnie w grze: 1.
HideHealthBar=0
; ... Wyświetlanie wskaźnika życia: wyświetlane na stałe - (0) Ukryj - (1), domyślnie w grze: 0.
NewChapterSizeX=640
NewChapterSizeY=480
SaveGameImageSizeX=320
SaveGameImageSizeY=200
InventoryItemNoteSizeX=450
; ... wymiary elementów interfejsu w grze: początek nowego rozdziału, zapis gry, opis przedmiotów, jednostki. wymiary pikseli.
InventoryCellSize=70
; ... zmiana rozmiaru komórki ekwipunku, minimum (10), domyślnie w grze: 70, jednostki wymiaru piksele.
Color_DialogChoice_Active=-1
; ... kolor wybranego wiersza okna dialogowego, - domyślnie: -1 (Biały).
Color_DialogChoice_Inactive=-6316129
; ... kolor nie wybranej linii dialogowej, - domyślnie: -6316129 (Szary).
Color_Talk_Hero=-1
; ... kolor czcionki dla napisów bohatera, - domyślnie: -1 (Biały).
Color_Talk_NPC=-256
; ... kolor czcionki dla napisów NPC, - domyślnie: -256 (Żółty).
Color_Noise=-49408
; ... kolor czcionki dla rozmów otaczających NPC, - domyślnie: -49408 (pomarańczowy).
; Ważne: używane tylko w "Gothic 1".
Hide_STR_DEX=1
; ... Ukryj wyświetlanie drugiej wartości siły / zwinności w oknie statystyk postaci, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
ForceDocScale = 0
ScaleDocX = 8192
ScaleDocY = 8192
; ... opcje zmiany rozmiaru dokumentów, książek itp.
[SUBTITLES]
Control=0
; ...włącza zarządzanie czasem wyświetlania napisów, - włączone (1) lub wyłączone (0), - Domyślnie: 0.
; musi być włączony do zarządzania napisami.
TimeMultiplier=2.0
; ... mnożnik czasu dla fraz okna dialogowego z plikiem dźwiękowym. Oznacza to, że istnieje jedna wypowiedziana fraza trwająca
; w ciągu 10 sekund, przy ustawionym mnożniku 2.0, Napisy do gier będą wyświetlane przez 20 sekund.
MaxTimePerPhrase=30.0
; ... maksymalny czas w sekundach, aby wyświetlić napisy bez pliku dźwiękowego.
TimePerChar=100.0
; ... czas w milisekundach, aby wyświetlić pojedynczy znak napisów okna dialogowego bez pliku dźwiękowego. Na przykład przy wartości
; TimePerChar = 200.0, fraza: "Czy możesz mnie nauczyć walczyć?" zawiera 32 znaki,
; oznacza to, że będzie wyświetlany 32 * 200/1000=6.4 sekund.
[MOUSE]
EnableWrapper = 1
; ... włącza sterowanie myszką DirectX8
OnlyAxisMode = 1
; ... mysz DirectX8 zastępuje tylko operacje na osi
SpeedMultiplierX = 1.0
; ... mnożnik prędkości myszy na osi X
SpeedMultiplierY = 1.0
; ... mnożnik prędkości myszy na osi Y
PrecisionMultiplier = 1.0
; ... mnożnik dokładności stosowany do myszy w zależności od prędkości jej ruchu, domyślnie: 1.0.
ForceMouseControl = 0
; ... zmusza mysz do pracy wymuszonej,
; nawet jeśli fokus okna docelowego nie zostanie znaleziony
FixTargetDelay = 1.0
; ... określa z jakim przedziałem czasu (w sekundach)
; kontrolując G2, musisz namierzyć cel
GameOverlayTakeControl = 1
; ... pozwala nakładce Steam zablokować sterowanie
[CORE]
ShowDebugWindow = 0
; ... otwiera dodatkowe okno konsoli, w którym wyświetlane są podstawowe informacje Union - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
ShowHiddenFiles = 0
; ... uwidacznia tymczasowe miejsce przechowywania danych w folderze Gothic\Data - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
RTDynamicCastExtension = 1
; ...aktywuje rozszerzenie, które pozwala silnikowi natywnie kojarzyć klasy wtyczek z własnymi.
; Nie zaleca się zmiany tego ustawienia-Włączone (1) lub wyłączone( 0), domyślnie: 1.
CustomDebugWindowPos = 0
; ... określa, czy dodatkowe okno konsoli będzie tworzone w niestandardowej lokalizacji okna - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
DebugWindowPosX = 0
; ... ustawia pozycję dodatkowego okna konsoli na osi X - Domyślnie: 0.
DebugWindowPosY = 0
; ... ustawia pozycję dodatkowego okna konsoli na osi Y: Domyślnie: 0.
CustomRaiseHardError
; ... określa, czy zostanie utworzone alternatywne okno błędu ładowania biblioteki dla łatwiejszego zrozumienia przez użytkownika końcowego - włączone (1) lub wyłączone (0), ; domyślnie: 1.
[PLUGINS]
PluginList =
; ... określa, które wtyczki powinny być uruchamiane podczas uruchamiania gry. Lista oddzielona przecinkami.
UseVDFS = true
; ... określa, czy wtyczki będą odczytywane z woluminów VDF
AutorunFilter = dll, m3d, src, d
; ... określa, które wtyczki rozszerzeń można uruchomić z folderu Autorun
IgnoreList =
; ... określa, które wtyczki nie powinny być uruchamiane podczas uruchamiania gry. Lista oddzielona przecinkami.
; Parametrem jest filtr, w którym symbol * ignoruje zakres znaków.
UnIgnoreList =
; ... określa, które wtyczki nie powinny być ignorowane, pomimo nakazu parametru IgnoreList. Lista oddzielona przecinkami.
; Parametr jest filtrem, w którym znak * jest ignorowany przez zakres znaków.
UseAdaptiveHooks = 0
; ... określa, czy wszystkie hooki Detours Union zostaną zastąpione alternatywnymi hookami. Parametr powinien być używany tylko
; jeśli są problemy z kompatybilnością w jakichś modyfikacjach, bo tego typu hooki mogą nie działać ze 100% prawdopodobieństwem.
; ze względu na specyfikę kodu bajtowego gry, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
IgnoredAdaptiveList =
; ... lista adresów (rozdzielanych przecinkami), które nie powinny być dostosowane, jeśli UseAdaptiveHooks = 1.
ShowAdaptiveReport = 0
; ... wyświetla w konsoli raport o dokonanych adaptacjach, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
AutorunDependenciesSortion
; ... określa, czy wtyczki w folderze Autorun powinny być sortowane według zależności od siebie - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
[GAME]
SaveGameToANSI = 0
; ... zmusza grę do tworzenia zapisów w postaci tekstu zrozumiałego dla człowieka - włączony (1) lub wyłączony (0), Domyślnie: 0.
SaveDATinASCII = 1
; ... wymusza na grze zapisywanie części save'ów ze skryptami jako tekst - włączona (1) lub wyłączona (0), domyślnie: 1.
[SPLASH]
FileName =
; ... określa, który plik DIB (24 bit without a color-space data) zostanie użyty jako obraz Splash okna.
; Jeśli nic nie zostanie ustawione, Union spróbuje znaleźć plik o nazwie Splash.bmp.
HideTitle = 0
; ... określa, czy ukryć aktualną wersję Union i SystemPack nad oknem Splash-włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
AlphaColor =
; ... określa, który kolor (RGB: "255 100 50") powinien być używany jako całkowicie przezroczysty obszar na obrazie.
; Ważne: Zmiana ustawień sekcji [DEBUG] nie jest zalecana, ale jeśli masz problemy z
; wprowadzonymi innowacjami, możesz wyłączyć tę lub inną poprawkę.
; Uwaga: Plik SystemPack.ini będzie dostępny dopiero po pierwszym uruchomieniu gry!
[DEBUG]
Disable_D3DVBCAPS_WRITEONLY=1
; ... poprawka, usuwa flagę WRITEONLY podczas tworzenia bufora wierzchołków, aby rozwiązać problemy z radialną mgłą i teksturami.
;- włączone (1) lub wyłączone (0), wartość domyślna: 1, dla wszystkich kart graficznych. Możliwy spadek wydajności o 10-15%.
SimpleWindow=1
; ... wyłącza ramkę okna, ale nie włącza trybu okna, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
BorderlessWindow=0
; ... włącza tryb okna bez ramki, - włączony (1) lub wyłączony (0), Domyślnie: 0.
; zaleca się włączenie tylko wtedy, gdy występują problemy z działaniem gry w trybie pełnoekranowym.
WindowPosX=0
; ... pozycja okna w poziomie, - Domyślnie: 0.
; zmiana pozycji okna jest dostępna tylko przy BorderlessWindow = 1.
WindowPosY=0
; ... pozycja okna w pionie, - Domyślnie: 0.
; zmiana pozycji okna jest dostępna tylko przy BorderlessWindow = 1.
ZNORESTHREAD=1
; ... wyłącza oddzielny wątek dla Menedżera zasobów (ResourceManager) gry, - włączony (1) lub wyłączony (0), domyślnie: 1.
MoverBugfix=1
; ...poprawka dla przełącznika w Świątyni Śniącego, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
; działa nawet przy 1000 FPS, korekta wydaje się nie mieć wpływu na resztę przełączników.
NumLockDisable=1
; ... poprawka, Zapobiega wyłączeniu aktywnego Numlocka podczas uruchamiania gry "Gothic 1", - włączone (1) wyłączone (0), domyślnie: 1.
DisableCacheOut=1
; ... wyłącza rozładowywanie pamięci podręcznej podczas minimalizacji gry, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
QuickSaveEnable=1
; ... poprawka, przywraca funkcjonalność funkcji szybkiego zapisywania / ładowania dla gry "Gothic 1", - włączone (1)
; lub wyłączone (0), domyślnie: 1. Funkcja szybkiego zapisywania w grze wykorzystuje 15 miejsce zapisu.
; klawisze sterujące: [F5] - Szybkie zapisywanie, [F9] - szybkie ładowanie.
USInternationalKeyboardLayout=1
; ... częściowo zmienia układ klawiatury, klawisze Z I Y są zamienione, klawisz minus (podkreślenie dolne)
; teraz działa poprawnie w konsoli, domyślnie: 1.
Polish_version=0
; ... zawiera zmiany wprowadzone przez polski lokalizator dla klawiatury w grze, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
PFXfix=1
; ... poprawka dla prawidłowego działania efektów PFX ognisk w "Gothic 1", - włączona (1) wyłączona (0), domyślnie: 1.
StrafeBug=0
; ... możliwość korzystania ze STRAFE w skoku / upadku-włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
Show_FPS_Counter=0
; ... Pokaż wewnętrzny licznik FPS, - włączony (1) lub wyłączony (0), Domyślnie: 0.
; Uwaga: wbudowany licznik FPS w grze nie wyświetla wartości większych niż 256 FPS.
Cache_Timeout=400
; ... limit czasu pamięci podręcznej z informacjami o półce, zakres wartości od 100 do 1500. Zwiększ tę wartość, gdy wystąpią problemy ze wspinaniem, domyślnie: 100.
BUGFIX_already_deleted_zCObject=1
; ... wyłącza wyjście błędu z Komunikatem "D: OBJ :deleting an already deleted zCObject ?!"- włączone (1) lub wyłączone (0),
; domyślnie: 1.
Disable_HUMANS_SWIM.MDS=0
; ... wyłącza animację pływania w trybie walk, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
Game_InitEngIntl=1
; ... poprawka, zmienia odpytywanie skryptu Game_InitEnglish na Game_InitEngIntl, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
; w oryginalnym Gothic2.exe 1.30 (fix) jest początkowo odpytywany tylko przez Game_InitGerman i Game_InitEnglish,
; a w rosyjskiej wersji gry w skrypcie Startup.d przepisany-Game_InitEngIntl, z tego powodu exe-Schnick nie działał z rosyjską wersją.
; dla tych wersji gry, gdzie w skrypcie Startup.d zapisana jest wartość Game_InitEnglish, parametr ten należy ustawić na 0.
FixBink=1
; ... poprawki do odtwarzania wideo na wszystkich systemach operacyjnych-włączone (1) lub wyłączone (0).
FixMss=1
; ... poprawki dla systemu dźwięku przestrzennego, - włączone (1) lub wyłączone (0).
UnknExeCrc=0x64796DB9
; ... w przypadku awarii gry jest tu zapisywana suma kontrolna nieznanego lub uszkodzonego pliku wykonywalnego gry,
; do którego nie można zastosować poprawek SystemPack.
LineCacheSize=16384
; ... zwiększa liczbę linii, które mogą być rysowane na ekranie
Win10AmdFix=1
; ... wymusza uruchomienie gry w trybie okna na Windows 10 z kartą graficzną AMD
BorderFix = 1
; ... naprawia limit 30 klatek i usuwa ramkę w trybie pełnoekranowym w nowoczesnych systemach operacyjnych
OptimizeVB=0
; ... wyłącza nakładkę Steam
SlidingSize=0.05
; ... Określa stałą wartość, przy której postać będzie się ślizgać po wielokątach bez podsuwania się do góry, wartość domyślna: 0.05.
ReadBinkWithVDFS
; ... pozwala na odczyt BINK wideo bezpośrednio z woluminu VDF, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
UseErrorVisuals
; ... wymusza na VDFS użycie zamiast brakujących modeli i tekstur czerwonych obiektów, które będą
; wyświetlane zamiast przezroczystych obiektów i tekstur, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
dwNumVertices
; ... określa, ile wierzchołków może być przydzielonych przez dynamiczny bufor wierzchołków do wyświetlania modelu,, domyślnie: 8192.
[PARAMETERS]
Gothic2_Control=0
; ... schemat sterowania z Gothic 2, Jeden Klawisz (LPM lub CTRL) do wykonywania dowolnych akcji, zamiast kombinacji klawiszy (LPM+W lub CTRL+W), - włączony (1) lub wyłączony (0), Domyślnie: 0.
FPS_Limit=0
; ... ograniczenie FPS po naciśnięciu dowolnego klawisza, - włączone (25-100) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
AnisotropicFiltering=16
; ... poziom anizotropowego filtrowania tekstur, - włączony (2-16) lub wyłączony (0), domyślnie: 16.
VerticalFOV=67.5
; ... opcja zmiany pionowego FOV, wartość domyślna to 67.5.
; wartość parametru zmiany vFOV według starej formuły: dla monitorów 16:10 - (56.25), dla monitorów 16:9 - (50.625).
NewFOVformula=0
; ... zawiera alternatywną formułę obliczania FOV, która sprawia, że modele w grze nie wyglądają już na wydłużone - włączone (1)
; lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
DisableLOD=0
; ...wyłącza progresywny LOD dla modeli 3ds, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
; możliwy spadek wydajności o 10-15%.
DisableIndoorClipping=1
; ... wyłącza przycinanie obiektów w lokalizacjach wewnętrznych, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie:: 1.
SPAWN_INSERTRANGE=4500.0
; ... odległość, na której NPC jest wstawiany do świata gry, wynosi domyślnie: 4500.
SPAWN_REMOVERANGE=5000.0
; ... odległość, na której NPC jest usuwany ze świata gry, wynosi domyślnie 5000.
SPAWN_INSERTTIME_MAX=1000.0
; ...Przedział czasu, w którym nowy NPC zostanie zrodzony / wstawiony na określonym WP / FP
; Wartość domyślna: 1000, jednostki: milisekundy.
SmoothAniDistance=5000
; ... odległość płynnej animacji NPC, - minimum (2000), domyślnie w grze: 2000.
DrawDistanceMultiplier=1
; ... mnożnik odległości widoczności / rysowania świata gry, domyślnie: 1.
; ograniczenia dla mnożnika przy odległości widoczności równej - 300% w opcjach gry: dla Gothic.exe - 10, dla wszystkich innych-26.
OutDoorPortalDistanceMultiplier=1
InDoorPortalDistanceMultiplier=1
WoodPortalDistanceMultiplier=1
; ... mnożnik odległości usuwania portali, domyślnie: 1
; OutDoor - gdy bohater znajduje się na zewnątrz
; InDoor - gdy bohater znajduje się w pomieszczeniach / jaskiniach, w domu.
; zaleca się zwiększenie wartości OutDoor/InDoor-synchronicznie.
; Wood - zasięg widoczności leśnych portali, ten typ portali dotyczy tylko "Gothic 1".
zMouseRotationScale=0.1
; ... prędkość obrotu modelu bohatera przy użyciu myszy w "Gothic 1";, domyślnie: 0.1.
; zalecane wartości: zakres od 0.1 do 0.3, krok 0.01.
; dla myszy o wysokiej DPI (4000 i więcej), nie więcej niż - 0.2.
EnableShields=0
; ... poprawka obejmuje obsługę działania klasy tarcz, tylko dla plików: Gothic2.exe i GothicMod.exe, -włączone (1)
; lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
No_Take_Anim=0
; ... wyłącza animację wyboru dla dowolnych przypisanych klawiszy, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
RMB_No_Take_Anim=0
; ... wymusza przypisanie klawiszy LPM i PPM (żadne inne klawisze nie będą działać), wyłącza animację podnoszenia dla PPM,
;- włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
; Uwaga: silnik obsługuje przypisywanie tylko 2 przycisków do jednej akcji. Te opcje wykluczają się wzajemnie,
; tylko jeden z nich może działać jednocześnie!
; jeśli oba są włączone, tylko RBM_No_Take_Anim będzie działać, ponieważ RBM_No_Take_Anim ma pierwszeństwo przed No_Take_Anim (!)
; jeśli rbm_no_take_ani = 1 jest włączone, wówczas lewy i prawy przycisk myszy jest przypisany do akcji GAME_ACTION, odpowiednio żadne
; inne przypisane przyciski (w tym z klawiatury) nie będą działać w tym przypadku (!)
; jeśli potrzebujesz Ctrl, ale nie potrzebujesz animacji, Ustaw: No_Take_Anim=1, RMB_No_Take_Anim=0.
; jeśli nie potrzebujesz animacji na RMB, Ustaw: No_Take_Anim=0, RMB_No_Take_Anim=1.
; jeśli potrzebujesz animacji, Ustaw: No_Take_Anim=0, RMB_No_Take_Anim=0.
TRADE_VALUE_MULTIPLIER=0.5
; ... współczynnik handlu, - minimum (0.01), maksimum (100.0), domyślnie: 0.5.
Animated_Inventory=1
; ... obrót przedmiotów w ekwipunku,, - włączony (1) lub wyłączony (0), domyślnie: 1.
HideFocus=1
; ... Ukrywa podświetlanie nazwy martwych NPC z pustym ekwipunkiem, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
ThrowFlag=1
; ... sprawdza flagę ITEM_THROW, aby uzyskać możliwość rzucenia danym przedmiotem, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
InteractionCollision=0
; ... błędne obliczanie kolizji dla używanych obiektów interaktywnych, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
keyDelayRate=150
; ... opóźnienie przed automatycznym powtórzeniem klawisza w Gothic 1, wartość domyślna: 70. Zalecane wartości: zakres od 10 do 300.
keyDelayFirst=150
; ... opóźnienie przed rozpoczęciem automatycznego powtarzania klawisza W Gothic 1, domyślnie: 140. Zalecane wartości: zakres od 100 do 1000.
HighlightMeleeFocus=1
; ... podświetlenie NPC znajdujących się w centrum uwagi, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
HighlightInteractFocus=1
; ... podświetlanie obiektów znajdujących się w centrum uwagi, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
HighlightInteractNoFocus=1
; ... migotanie obiektów poza centrum uwagi, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
Fight_ANI_Interrupt=0
; ... przerwanie animacji walki, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
Monsters_Block_Damage=0
; ... Zezwala potworom na blokowanie ciosów, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
ReverbVolume=3.0
; ... mnożnik głośności pogłosu, im wyższa wartość, tym głośniejsze odbicia efektów dźwiękowych,domyślnie: 3.0.
; głośność pogłosu jako mnożnik dla wszystkich-względny pogłos różnych dźwięków powinien być jakw oryginale gry.
; opcja jest dostępna tylko wtedy, gdy sterownik dźwięku SP jest włączony w ustawieniach gry- "DirectSound3D HW".
RainVobCollision=1
; ... krople deszczu nie przenikają przez obiekty stałe, voby
AbortMenuSound=1
; ... sprawia, że muzyka w menu G2 jest przerywana
ShowArmor=0
; ... pokazuje ubrania / pancerze w ekwipunku innego NPC
[BARRIER]
AlwaysON=0
; ... wyświetlanie efektu wizualnego bariery na stałe, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
AlwaysOFF=0
; ... Wyłączenie efekt wizualny bariery, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
DisableSound=0
; ... wyłącz dźwięk bariery, - włączony (1) lub wyłączony (0), Domyślnie: 0.
DisableDamage=0
; ... wyłącz obrażenia od bariery, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
[INTERFACE]
Scale=1
; ... mnożnik automatycznego skalowania interfejsu gry, oparty na rozdzielczości 1024x768 pikseli;
; włączone (1) lub (1.1 ... i wyżej), skalowanie interfejsu n-razy według uznania użytkownika.
; maksymalna wartość zależy od pionowej rozdzielczości ekranu. To znaczy:
; dla Rozdzielczości 1920x1080, maksymalna wartość będzie 1080/512 = 2.10
; dla rozdzielczości 3840x2160, maksymalna wartość będzie 2160/512 = 4.21
; wyższe wartości będą odczytywane jako maksymalne.
; wyłączone (0), bez powiększania. Domyślnie: 1.
ScaleInventory=1
; ... określa, czy inwentarz ma być skalowany, - włączony (1) czy wyłączony( 0), Domyślnie: 0.
ForceMenuScale=0
; ... wymusza powiększanie menu, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
ScaleMenusX=640
; ... rozmiar Menu X do powiększania, domyślnie: 640, jednostki pomiaru pikseli.
ScaleMenusY=480
; ... Rozmiar Menu Y do powiększania, domyślnie: 480, jednostki pomiaru pikseli.
DialogBoxX=800
DialogBoxY=600
SubtitlesBoxX=600
; ... konfigurowalne opcje zmiany rozmiaru okien napisów i dialogów, jednostek, wymiarów pikseli.
ShowManaBar=1
; ... Wyświetlanie wskaźnika many: Ukryty - (0) wyświetlany tylko z aktywnym zaklęciem w rękach GG - (1) wyświetlany na stałe - (2),
; domyślnie w grze: 1.
ShowSwimBar=1
; ... wskaźnik powietrza: Ukryty - (0) jest wyświetlany tylko wtedy, gdy bohater jest pod wodą - (1) jest wyświetlany na stałe - (2),
; domyślnie w grze: 1.
HideHealthBar=0
; ... Wyświetlanie wskaźnika życia: wyświetlane na stałe - (0) Ukryj - (1), domyślnie w grze: 0.
NewChapterSizeX=640
NewChapterSizeY=480
SaveGameImageSizeX=320
SaveGameImageSizeY=200
InventoryItemNoteSizeX=450
; ... wymiary elementów interfejsu w grze: początek nowego rozdziału, zapis gry, opis przedmiotów, jednostki. wymiary pikseli.
InventoryCellSize=70
; ... zmiana rozmiaru komórki ekwipunku, minimum (10), domyślnie w grze: 70, jednostki wymiaru piksele.
Color_DialogChoice_Active=-1
; ... kolor wybranego wiersza okna dialogowego, - domyślnie: -1 (Biały).
Color_DialogChoice_Inactive=-6316129
; ... kolor nie wybranej linii dialogowej, - domyślnie: -6316129 (Szary).
Color_Talk_Hero=-1
; ... kolor czcionki dla napisów bohatera, - domyślnie: -1 (Biały).
Color_Talk_NPC=-256
; ... kolor czcionki dla napisów NPC, - domyślnie: -256 (Żółty).
Color_Noise=-49408
; ... kolor czcionki dla rozmów otaczających NPC, - domyślnie: -49408 (pomarańczowy).
; Ważne: używane tylko w "Gothic 1".
Hide_STR_DEX=1
; ... Ukryj wyświetlanie drugiej wartości siły / zwinności w oknie statystyk postaci, - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
ForceDocScale = 0
ScaleDocX = 8192
ScaleDocY = 8192
; ... opcje zmiany rozmiaru dokumentów, książek itp.
[SUBTITLES]
Control=0
; ...włącza zarządzanie czasem wyświetlania napisów, - włączone (1) lub wyłączone (0), - Domyślnie: 0.
; musi być włączony do zarządzania napisami.
TimeMultiplier=2.0
; ... mnożnik czasu dla fraz okna dialogowego z plikiem dźwiękowym. Oznacza to, że istnieje jedna wypowiedziana fraza trwająca
; w ciągu 10 sekund, przy ustawionym mnożniku 2.0, Napisy do gier będą wyświetlane przez 20 sekund.
MaxTimePerPhrase=30.0
; ... maksymalny czas w sekundach, aby wyświetlić napisy bez pliku dźwiękowego.
TimePerChar=100.0
; ... czas w milisekundach, aby wyświetlić pojedynczy znak napisów okna dialogowego bez pliku dźwiękowego. Na przykład przy wartości
; TimePerChar = 200.0, fraza: "Czy możesz mnie nauczyć walczyć?" zawiera 32 znaki,
; oznacza to, że będzie wyświetlany 32 * 200/1000=6.4 sekund.
[MOUSE]
EnableWrapper = 1
; ... włącza sterowanie myszką DirectX8
OnlyAxisMode = 1
; ... mysz DirectX8 zastępuje tylko operacje na osi
SpeedMultiplierX = 1.0
; ... mnożnik prędkości myszy na osi X
SpeedMultiplierY = 1.0
; ... mnożnik prędkości myszy na osi Y
PrecisionMultiplier = 1.0
; ... mnożnik dokładności stosowany do myszy w zależności od prędkości jej ruchu, domyślnie: 1.0.
ForceMouseControl = 0
; ... zmusza mysz do pracy wymuszonej,
; nawet jeśli fokus okna docelowego nie zostanie znaleziony
FixTargetDelay = 1.0
; ... określa z jakim przedziałem czasu (w sekundach)
; kontrolując G2, musisz namierzyć cel
GameOverlayTakeControl = 1
; ... pozwala nakładce Steam zablokować sterowanie
[CORE]
ShowDebugWindow = 0
; ... otwiera dodatkowe okno konsoli, w którym wyświetlane są podstawowe informacje Union - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
ShowHiddenFiles = 0
; ... uwidacznia tymczasowe miejsce przechowywania danych w folderze Gothic\Data - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
RTDynamicCastExtension = 1
; ...aktywuje rozszerzenie, które pozwala silnikowi natywnie kojarzyć klasy wtyczek z własnymi.
; Nie zaleca się zmiany tego ustawienia-Włączone (1) lub wyłączone( 0), domyślnie: 1.
CustomDebugWindowPos = 0
; ... określa, czy dodatkowe okno konsoli będzie tworzone w niestandardowej lokalizacji okna - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
DebugWindowPosX = 0
; ... ustawia pozycję dodatkowego okna konsoli na osi X - Domyślnie: 0.
DebugWindowPosY = 0
; ... ustawia pozycję dodatkowego okna konsoli na osi Y: Domyślnie: 0.
CustomRaiseHardError
; ... określa, czy zostanie utworzone alternatywne okno błędu ładowania biblioteki dla łatwiejszego zrozumienia przez użytkownika końcowego - włączone (1) lub wyłączone (0), ; domyślnie: 1.
[PLUGINS]
PluginList =
; ... określa, które wtyczki powinny być uruchamiane podczas uruchamiania gry. Lista oddzielona przecinkami.
UseVDFS = true
; ... określa, czy wtyczki będą odczytywane z woluminów VDF
AutorunFilter = dll, m3d, src, d
; ... określa, które wtyczki rozszerzeń można uruchomić z folderu Autorun
IgnoreList =
; ... określa, które wtyczki nie powinny być uruchamiane podczas uruchamiania gry. Lista oddzielona przecinkami.
; Parametrem jest filtr, w którym symbol * ignoruje zakres znaków.
UnIgnoreList =
; ... określa, które wtyczki nie powinny być ignorowane, pomimo nakazu parametru IgnoreList. Lista oddzielona przecinkami.
; Parametr jest filtrem, w którym znak * jest ignorowany przez zakres znaków.
UseAdaptiveHooks = 0
; ... określa, czy wszystkie hooki Detours Union zostaną zastąpione alternatywnymi hookami. Parametr powinien być używany tylko
; jeśli są problemy z kompatybilnością w jakichś modyfikacjach, bo tego typu hooki mogą nie działać ze 100% prawdopodobieństwem.
; ze względu na specyfikę kodu bajtowego gry, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
IgnoredAdaptiveList =
; ... lista adresów (rozdzielanych przecinkami), które nie powinny być dostosowane, jeśli UseAdaptiveHooks = 1.
ShowAdaptiveReport = 0
; ... wyświetla w konsoli raport o dokonanych adaptacjach, - włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
AutorunDependenciesSortion
; ... określa, czy wtyczki w folderze Autorun powinny być sortowane według zależności od siebie - włączone (1) lub wyłączone (0), domyślnie: 1.
[GAME]
SaveGameToANSI = 0
; ... zmusza grę do tworzenia zapisów w postaci tekstu zrozumiałego dla człowieka - włączony (1) lub wyłączony (0), Domyślnie: 0.
SaveDATinASCII = 1
; ... wymusza na grze zapisywanie części save'ów ze skryptami jako tekst - włączona (1) lub wyłączona (0), domyślnie: 1.
[SPLASH]
FileName =
; ... określa, który plik DIB (24 bit without a color-space data) zostanie użyty jako obraz Splash okna.
; Jeśli nic nie zostanie ustawione, Union spróbuje znaleźć plik o nazwie Splash.bmp.
HideTitle = 0
; ... określa, czy ukryć aktualną wersję Union i SystemPack nad oknem Splash-włączone (1) lub wyłączone (0), Domyślnie: 0.
AlphaColor =
; ... określa, który kolor (RGB: "255 100 50") powinien być używany jako całkowicie przezroczysty obszar na obrazie.
Instalatory offline