Przebieg prac nad Imperium Popiołów
#76
Raczej wątpie..
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
#77
Prace posuwają się do przodu. Dodani zostali kolejni NPC, w toku jest wstępne rozmieszczenie postaci w terenie, po części gotowy układ potworków.
Jest też gotowy szkic zadaniowy pierwszych 22 zadań przewidzianych w grze, czyli mniej więcej połowa. Jest też gotowy ogólny układ wynikania logicznego zadań.
Powoli się kształtuje content, ale jest tu ogrom pracy, sam nie wiem czemu tak duży... Pewnie dlatego, że trzeba bardzo dużo dodawać i usuwać z wersji , którą wstępnie kiedyś przygotowałem. Na razie słabo ruszone zostały takie elementy jak nauka i handel, ale to wymaga przygotowania pierwszych plików dialogowych do content.
Gotowy jest natomiast praktycznie zestaw frakcji jakie pojawią się w grze.
Doktor aktualnie nadal pracuje nad zenem, w którym zajdą pewne zmiany, choć nie rewolucyjne.
Z kwestii zadaniowych możemy tylko zdradzić, że kluczowym zadaniem jest zadanie "Inwazja", które w znacznej mierze będzie składało się z bitew, potyczek, zwiadów i taktycznego przemieszczania oddziałów.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#78
Super widzieć, ze kolejna część powoli się tworzy :) Ja bardzo wstępnie byłbym skłonny do zmierzenia się z innymi graczami na Arenie, to dodaje kolejny wymiar rozgrywce i zmusza do bycia znacznie bardziej uważnym(mam porównanie między Przebudzeniem a Korzeniami, dwie zupełnie inne rozgrywki dla mnie). Widzę, że część starych graczy jest wciąż aktywna, mimo braku choćby tak rozpoznawalnej postaci jak Jonxx, ale skoro Arena Korzeni została przerwana(nie było mnie tu wtedy, nie wiem jak to się zaczęło, skończyło ani co było przyczyną i nie wiem czy można o tym gdzieś poczytać jeszcze), to nie jestem pewien, czy zawodnicy mieliby jeszcze chęci podjąć się tego wyzwania.

A jeśli chodzi o moje pytanka do Imperium Popiołów:
W jaki sposób będzie prowadzona rozgrywka? Czy planujecie znów taką piramidę skryptową jak w Epilogu, czy może będzie więcej luźno rozlokowanych pobocznych zadań nie mających większego wpływu na główną fabułę? I czy tak jak w poprzednich 2 częściach myślicie dodać jakieś alternatywne zakończenie?
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
#79
Układ zasadniczy logiki będzie zbliżony do tego z Przebudzenia. Piramida z Epilogu była raz i nie ma sensu tego powielać, tym bardziej, że od początku planowaliśmy Imperium Popiołow jako mod bitewny. Oczywiście w kwestii układu zadań łatwo nie będzie...

Co do Areny. Nasze "community" tak się skompromitowało przy arenie Korzeni Zła, że chyba szkoda sobie tym głowę zwracać.
To "community" jest martwe i już go chyba nic nie obudzi. Zresztą za wcześnie o tym mówić, bo ja się nie będę tu przy tym urabiał po łokcie jak poprzednio. Nie ma dla kogo. Mod zapewne ujrzy światło dzienne za rok i być może będzie takim gwiazdkowym prezentem pożegnalnym od Destiny Team. Tym razem to już naprawdę ostatnia produkcja.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#80
Planujecie mnogą ilość zakończeń/ścieżek fabularnych?
Odpowiedz
#81
Zbyt złożony mod może być za trudny dla dzieci, które nadal są w pierwszym rozdziale Przeznaczenia, mimo,że zaczynały po trzy razy, jak to wynika z analizy forum
Zakończenie głowne będzie jedno, oczywiście jedynie słuszne.
Co do poszczególnych zadań to będzie umiarkowana liczba możliwych rozwiązań niektórych z nich, pewne zakończenia będą też determinowały inne akcje niż założone w podstawowym scenariuszu.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#82
kto wie, może pomyślimy nad trzema zakończeniami?  Troll
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
#83
(25.12.2018, 00:15:27)Tituf napisał(a): kto wie, może pomyślimy nad trzema zakończeniami?
ta?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#84
A może po raz pierwszy Bezi przegra?
Odpowiedz
#85
Gra to nie film ani książka. Grę się rozgrywa,żeby ją wygrać.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#86
Wszystko wskazuje na to, że i ten projekt nie wypali, albo wypali nieprędko. Przynajmniej z moim udziałem...
Zainteresowanie nim graczy jest żadne, ale to w sumie akurat nie nowina.
A satysfakcji z wykonanej roboty to ja już mam dosyć. Brałem udział przy tworzeniu kilku perełek gothicowych i chyba mi styka. Możliwe że to wypalenie. Chyba pora zawiesić klawiaturę na kołku. Przynajmniej na jakiś czas.
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
#87
Mam podobnie jak i Tituf.

Tymczasem rozpoczęły się testy pierwszej wersji testowej IPVisual1 na którą składa się Prolog oraz podstawowy zen - Jarkendar, ze wstępnymi zmianami oraz nowym układem NPC i itemów i zwierzyny
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#88
Kolejna dobra wiadomość. Małymi kroczkami ale do przodu i z każdym kroczkiem coraz bliżej bardzo wyczekiwanej premiery. OK
Odpowiedz
#89
Dokładnie tak jak kolega wyżej napisał nie ma się co śpieszyć, nawet jeśli mod miałby wyjść pod koniec roku to i tak lepiej niżby projekt został porzucony.
Odpowiedz
#90
Nie sądzę by Imperium Popiołów pojawiło się w roku bieżącym. Najprawdopodobniej dopiero w 2020 i zapewne nie w styczniu.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości