Przebieg prac nad Imperium Popiołów
Ok, dzieki!

Dobrze wiedziec, ze tak to rozwiazaliscie, ale w sumie pewnie i tak za jakis czas przejde KZ i moze tez Przebudzenie, żeby ogarnąć pozostałe zakończenia.

A wam życzę motywacji i wytrwałości oraz wyśmienitych pomysłów zarówno skryptowych jak i fabularnych.
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
(05.07.2019, 14:31:37)SparrowJacek napisał(a): życzę motywacji i wytrwałości oraz wyśmienitych pomysłów zarówno skryptowych jak i fabularnych.

Całość ruszy do przodu, gdy pojawi się kilku chętnych do pomocy.
Musimy mieć ze 2-3 aktywne osoby, które będą testowały i czynnie brały udział w tworzeniu - zgłaszały poprawki, analizowały i podpowiadały z pozycji gracza. Inaczej się nie da. A może się i da, ale obecnie nie ma po co. Świeże spojrzenie i świeża krew mogą być impulsem.
„Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika.”
                                                                   'Przeznaczenie-Epilog'
                                  [Obrazek: 91YEuWK.gif]
Odpowiedz
Dokładnie  OK
Odpowiedz
Mój wcześniejszy post w tym temacie to oczywiście taki fake news.
Oczywiście, że projekt ruszy nie wtedy, gdy pojawi się jeszcze jakaś pomoc, ale w momencie, który sami sobie wybierzemy.
Już dawno nie ma co liczyć na nowych ludzi gotowych coś wartościowego wnosić do moddingu Gothic. Ale zbyt wiele zostało już zrobione w tym projekcie (a oceniam, że nawet 50-60%) by go tak zostawić.
Pewne rzeczy należy doprowadzić do samego końca, chociażby dla własnej satysfakcji.
Mam nadzieję, że DT w dogodnej chwili się spręży i w przyszłym roku zamknie sagę modyfikacją IP.
A tymczasem - ekranik ładowania gry:

[Obrazek: CJ2Xcz6.jpg]
„Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika.”
                                                                   'Przeznaczenie-Epilog'
                                  [Obrazek: 91YEuWK.gif]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości