Korzenie Zła - problemy techniczne
#1
Zakładam wątek, ponieważ brak jeszcze takiego dla Korzeni...

Tym razem ja mam problem... Z jakiegoś powodu instalator Korzeni mi nie działa. Po odpaleniu dzieją się następujące rzeczy.

2 błędy:

[Obrazek: Error1.png]
[Obrazek: Error2.png]

I oprócz tego pulpit przestaje działać poprawnie (znika) i muszę zakończyć proces Explorer.exe oraz ponownie go włączyć by zaczął ponownie działać.

Co zrobiłem do tej pory, odpalałem z uprawnieniami admina, kombinowałem z kompatybilnościami, ponownie ściągnąłem samą instalkę, wyłączyłem wszystkie procesy poza systemowymi, wyłączyłem overclocka cpu i gpu oraz zresetowałem komputer, jednak żadna z tych rzeczy nie pomogła. Trochę jestem w kropce, nie wiem co jest nie tak, bo pierwszy raz spotkałem się z takim błędem, tym bardziej, że innym działa.

Windows 7 x64. Miejsca na dysku dużo, ram 8gb prawie cały wolny. Ledwie parę dni skanowałem dysk Malwarebytes, więc jakieś szkodniki też raczej odpadają. :/

@Edycja

Teraz dopiero dokładnie przeczytałem:

(11.02.2018, 17:57:50)Memorius napisał(a): Każdy download będzie miał ukryty kod-serial indywidualny dla każdego Zawodnika, po którym może zostać zidentyfikowany w sieci.

Może przy pakowaniu mojej instalki coś poszło nie tak?
Even if the morrow is barren of promises...
Nothing shall forestall... my return.
Odpowiedz
#2
Ikony znikają z Pulpitu na czas instalacji, więc to dobry objaw. Spróbuj może zmienić nazwę instalki na coś bez polskich znaków.
Koniec kariery ~ emerytowany Arcymag Ognia
Odpowiedz
#3
Dzięki, po zmianie nazwy instalka odpaliła się bez problemu.

Niestety wyskoczył kolejny błąd. :/

[Obrazek: Error3.png]

Musiałem coś zamazać, ale nie było tam polskich liter. ;p

Dobra, udało mi się jakoś odpalić grę, wszystko chyba działa poprawnie.

Generalnie winna jest zapewne nie polska lokalizacja systemu (ta która jest obecnie, jest mi niestety potrzebna do kilku innych gier) Najprościej pewnie mogłem zmienić lokalizację, reset, zainstalować, zmienić tak jak było i znowu reset. I powinno śmigać.

Zrobiłem teraz trochę na około bo nie mam zbyt dużo czasu, m.in wypakowałem samemu pliki moda 7zipem i mod odpalił, ale dla pewności, że wszystko jest ok spróbuję jeszcze zainstalować wszystko instalatorem używając sposobu jw. jak będę miał trochę więcej czasu przy tym usiąść.

Zrobiłem dzisiaj to co mówiłem, po zmianie lokalizacji wszystko działa bezproblemowo, więc niedługo będę mógł zacząć rozgrywkę. :)
Even if the morrow is barren of promises...
Nothing shall forestall... my return.
Odpowiedz
#4
Jaka może być przyczyna tego, że nie mam w ustawieniach opcji zwiększenia zanikania obiektów?
Hail the apocalypse...
Odpowiedz
#5
Miałem to samo - dla mnie to nie problem był, ale...
W /system/gothic.ini ustaw:
* sightValue np na 14
* zVobFarClipZScale też na 14
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
#6
Postacie z oddziałów Jarkendarczyków znikają, każdy z osobna, gdy się jest w odpowiedniej odległości od nich, a się od nich odejdzie na konkretną odległość. Problematyczne na tyle, że mając zasięg widoczności defaultowo, czyli jakieś
"sightValue" = 3
"zVobFarClipZScale" = 3
możemy nie zauważyć postaci Jarkendarczyków i po prostu ich minąć, a ci wówczas znikną i nie wrócą.
Więc żeby się nikt nie zdziwił, polecam zwiększyć te wartości na pewno podczas tego zadania. Teleportacje też jest niewskazana.
Odpowiedz
#7
Było to sygnalizowane w testach w niektórych wariantach.
Jest to chyba jedna z rzeczy Gothic Zadziwia i u podstaw jest to praktycznie nierozwiązywalny problem skryptowy.
Niemniej popracujemy nad tym, bo i tak ukaże się nieco poprawiona wersja , gdyż ta pomyłkowo nie zawiera outro/credits.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#8
Może ktoś poradzi. Próbowałem ruszyć wczoraj z modem, ale stoczyłem nierówną walkę na jego ustawieniach.
Mam dość słabego kompa, a w opcjach moda nie ma zasięgu widzenia. Jest tylko coś takiego jak widok - zasięg generowania obrazu.
Ta opcja niewiele u mnie pomaga w płynności gry. Wszedłem sobie w normalnego G2NK i tam sobie ten zasięg ustawiłem.
Tyle, że raz tego zasięgu potrzebuję więcej ( np. lasy ), a raz mnie ( obóz mysliwych - gdzie strasznie mi szarpie grę ). Wcześniej mogłem to regulować klawiszami od F1 do F4. Teraz te klawisze obsługują ten widok, co mnie niestety nie ratuje. Musiałbym wchodząc do obozu wychodzić z gry i przestawiać w gotic.ini albo G2NK itd.
Odpowiedz
#9
(10.04.2018, 11:05:10)Erwin napisał(a): Tyle, że raz tego zasięgu potrzebuję więcej
trzy posty wyżej - próbowałeś tego?
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
#10
Tak Tituf próbowałem, ale wtedy ustawia mi oba parametry na 300%.
Nie chodzi mi tak jak pisałem wcześniej, żeby mieć maks obu parametrów.
Chodzi mi o możliwość sterowania zasięgiem ( jak we wcześniejszych modach ) - z poziomu gry, klawiszami.
Zasięg mogę zmieniać w gothic.ini albo z poziomu czystego G2NK, ale żeby to zrobić muszę wychodzić z gry.
Dla mnie kluczowym elementem jest zasięg, którego nie ma w menu.
Wcześniej klawiszami od F1 do F4 mogłem sterować zasięgiem. Wchodząc np do miasta zmniejszałem go F1, a wychodząc zwiększałem np. F3. Teraz chyba dlatego, ze nie ma zasięgu w menu te klawisze zmieniaja widok, a on nie poprawia u mnie płynności.
Odpowiedz
#11
(10.04.2018, 11:45:37)Erwin napisał(a): żeby to zrobić muszę wychodzić z gry.
jest też możliwość bez wychodzenia -
odpalasz konsolę (bmarvinb F2) i wpisujesz 'set clippingfactor X', gdzie za X podstawiasz wartość 1-10 (1 to chyba 100%)
pewnie są jeszcze prostsze metody, ale ja nie znam...
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
#12
A czy jest opcja podmiany jakiegoś pliku, tak żeby Menu miało i zasięg i widok ?
Nieważne
Odpowiedz
#13
@Edit Nieważne, miałem problemy z fps'ami w podziemiach wież mgieł, ale po zniknięciu ciał ognistych szkieletów problem znikł razem z nimi. :>
Even if the morrow is barren of promises...
Nothing shall forestall... my return.
Odpowiedz
#14
No FPS we wieżach to była katastrofa, istny pokaz slajdów. Wygląda to naprawdę widowiskowo ale niestety grywalność spada do zera w tym momencie. Zoptymalizować się tego raczej już nie da, ale ja bym zamienił ogniste szkielety na zwykłe. No chyba, że to problem tylko u niektórych graczy i może da się to jakoś rozwiązać. U mnie nie pomagało nawet zmniejszenie rozdzielczości i ustawień graficznych do minimum.
Odpowiedz
#15
Ja tam już w Przeznaczeniu miałem istny pokaz slaydów. Jak w Korzeniach są tam wrzucone jeszcze płonące szkielety to domyślam się, że mój komp to już w ogóle by mi explodował. xD
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości