Kulisy produkcji Sagi
#46
Z tym kluczem do karczmy w GD, o którym dziś wspomniano w innym temacie, to była ciekawa historia.
W czasie testów do pierwszej wersji Przeznaczenia nikt jakoś na brak tego klucza nie zwrócił uwagi. Zamknięte to zamknięte.
Gracze w nawale drzwi i skrzyń też jakoś chyba o tym nie wspominali. Potem w kolejnych wersjach Przeznaczenia nie zajmowaliśmy się tym problemem. Sprawa wypłynęła. gdy robione były poprawki zena (itemy, skrzynie, rośliny - już zebrane i do usunięcia) GD w czasie prac nad Przebudzeniem. Ktoś tak z testerów czy level designerów wszedł na kodach i okazało się, że jest tam zgrabnie urządzone pomieszczenie, które można fabularnie wykorzystać. Powiązane zostało to z wątkiem Gildii Araxos i klucz się w końcu pojawił.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#47
Fajna ciekawostka, naprawdę szkoda, że nie można tam się dostać już w Przeznaczeniu
Odpowiedz
#48
Mam krótkie i konkretne pytanie do byłych/aktualnych członków DT oraz innych niezrzeszonych, chętnych moderów: czy bylibyście zainteresowani pomocą przy tworzeniu krótkiej stosunkowo modyfikacji (10-15h) ściśle dotyczącej sagi Przeznaczenie?
Modyfikacji nieskomplikowanej skryptowo, z akcją w nowym, skromnym zenie (WOG - więc wymagającym tu trochę pracy - vobowanie, siatka, wp, itp)?
Projekt ruszałby jesień/zima 2021 więc może jeszcze za wcześnie na takie dywagacje, ale tak dla orientacji tylko - czy ktoś byłby chętny?
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
#49
Jesień / zima tego roku to byłby dla mnie potencjalnie dobry termin, ale ciężko mi cokolwiek teraz powiedzieć i deklarować. 
Długość moda też jest akceptowalna. Gorzej, że modyfikacja ma dotyczyć Przeznaczenia, bo wolałbym podziałać przy jakiejś osobnej, już niezwiązanej z tym uniwersum historii.
Zależy też jak liczną ekipę udałoby się zmontować.
Powiedzmy, że wstępnie jestem zainteresowany, ale ostateczną decyzję podejmę, jak będzie bliżej sugerowanego terminu i coś się zacznie dziać w temacie.
Odpowiedz
#50
(06.06.2021, 18:50:42)Erwin napisał(a): Gorzej, że modyfikacja ma dotyczyć Przeznaczenia

Przeznaczenie "Prequel" otwiera naprawdę ogromne możliwości...
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
#51
wrócimy jeszcze do tego tematu, być może...

tymczasem w shoucie była dyskusja o Buzdyganie z Przebudzenia i jego specyficznym efekcie działania.
Jest to rezultat eksperymentów skryptowych Chickena z roku bodajże 2014 lub 2015 dotyczących pewnego miecza. Wtedy Taliasan to odrzucił jako "zbugowane" i mimo że nastawałem by to zostawić użyte nie zostało w bardzo pierwotnej wersji Przeznaczenia. Skrypt jednak zachowałem i wykorzystałem go dla Buzdygana ku, jak się okazało, uciesze graczy. Fajna rzecz.
Warto przy tej okazji wspomnieć także Młot Adanosa, autorski całkowicie item Chickena, który z wrodzonego lenistwa robił go chyba ze dwa miesiące xD .
Oczywiście, z tym lenistwem to tak nieco przesadzam, bo Chicken, jeden z niedocenionych polskich geniuszy skryptowych, robił poprawki do Global Mod PL w piorunującym tempie i z niesamowitą skutecznością. Znaczna część niedoróbek z oryginalnego Global Moda w tym Stara Kopalnia i zadanie Kusza Sengratha w obecnej formie z Przeznaczenia są jego autorstwa.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości