Gothic-modyfikacje-polecam//nie polecam
#61
Wrzucę to tutaj, bo to też swego rodzaju modyfikacja, a nie chcę zakładać nowego wątku.
Coś dla graczy chcących coś zmienić w wizualu swojego Gothica.

https://forum.worldofplayers.de/forum/th...9-Pflanzen

Jak ktoś nie ma konta, to trzeba się zarejestrować żeby ściągnąć i obejrzeć screeny.

Pliki instaluje się wrzucając je do folderu Data.
Zaznaczam, że nie sprawdzałem wszystkiego co jest w tej paczce tekstur.
Sprawdziłem tak:
Spells.vdf - to daje taki efekt
https://www.worldofgothic.de/?go=moddb&a...=0&order=0
Gothic2_PflanzenTexturen_Riisis_Returning_Atariar_Easecon.vdf
To zmienia wygląd grzybków, roślin leczniczych, roślin many, smoczych, rdestów itd. - są screeny na stronie i w paczce obrazujące o co chodzi.
Zainstalowałem, ale nie byłem zadowolony. Raz większość roślin może i jest ładniejsza, ale ma kształt badyla i trudniej je zauważyć, a dwa to nie wszystkie rośliny są zmienione, bo np. rzepa jest zwykła.
To moje odczucia, może komu innemu spasuje.
Nur_Arcania_Paladin.vdf - tyle co sprawdziłem, to Lotharowi zmienił się pancerz, wyglądał ciekawie.
Odpowiedz
#62
Historia zaczyna się tak

[Obrazek: reeGNwz.jpg]

Zastanawia to niemoralne zachowanie :D

A tu, może dla niektórych znajomy budyneczek i poletka.

[Obrazek: h36rtYM.jpg]
Odpowiedz
#63
Jeszcze wrzucam wiersz miłosny :> , który mamy ocenić w ramach jednego z zadań 

[Obrazek: Qsr9eYd.jpg]

Mod to oczywiście Wyspa Wygnania. Tak po kilkunastu minutach rozgrywki wydaje się, że zadania będą ciekawe. Sporo jest też poukrywanych fantów w różnych zakamarkach. Dialogi raz w porządku - proste, ale poprawne, a niekiedy niestety kiszka.
Trochę to razi, ale jakoś przeżyję.
Odpowiedz
#64
Wyspę Wygnania skończyłem w niecałe 4 godziny z tym, że wyzbierałem wszystko co było i powybijałem zrespione potwory w miejscach gdzie już nie musiałem włazić.

[Obrazek: 1NdzLro.jpg]

Grałem tak nietypowo pod magię i polecam naukę 1 kręgu magii, gdy tylko to będzie możliwe, bo jest sporo run na ten krąg do znalezienia. Jak widać pn'ów zostało sporo i mogłem jeszcze spokojnie podpakować siłe, albo umiejętność posługiwania się bronią, ale już mi to nie było potrzebne.
Priorytetem w tym modzie jest szybka nauka otwierania zamków i dokładna eksploracja - dachy, jaskinie i inne wszelakie zakamarki.

Kilka zadań jak mi się wydaję może mieć różne zakończenia, ale nie sprawdzałem wszystkich wariantów.
Całościowo wrażenia mam pozytywne, choć w niektórych momentach szwankuje tłumaczenie, a czasem nawet go nie ma.
Odpowiedz
#65
[G2NK] Mag - mini recenzja

Modyfikacja na mniej więcej pół godziny. Dobra jak ktoś długo nie grał w G2 i chce sobie przypomnieć mechanikę walki z "potforkami", bo jest tu sporo odmian nawrzucanych i głównie tak akurat po jednej sztuce. O fabule nie będę wspominał :) . Mod typowo bitewny, gdzie rozwój postaci postępuje wraz zabiciem kolejnego przeciwnika. Trzeba też się dobrze rozglądać, bo jest sporo mikstur poukrywanych w różnych zakamarkach.
Teraz jest też wersja z nieprofesjonalnym, polskim dubbingiem i nawet brzmi to nieźle jak na amatorkę, choć ten dubbing z Grzeszników jakoś lepiej mi się podobał.
Odpowiedz
#66
(10.09.2018, 11:18:42)Erwin napisał(a): A tak Korzenie Zła - najmłodszy i niedoceniony braciszek Sagi Przeznaczenie.
Poświęcę mu tutaj osobny wywód.

Pamiętam o tym, ale muszę zebrać się do kupy i mieć odpowiedni nastrój :>
Odpowiedz
#67
[G2NK] Fabryka Klonów

Ciężko było znaleźć instalkę tego moda, bo sporo linków powygasało, ale jakoś się udało. Potem zastanawiałem się co jest nie tak, bo po odpaleniu widziałem ekran z Nocy Kruka. Okazało się, że mod nie ma swojej czołówki i ekranu startowego. Przeszedłem w godzinę, z czego większość tego czasu poświęciłem na szukanie miecza. Brawa za innowacyjną fabułę i dialogi. Sporo szukania i trochę walki, z czego polecam w końcówce wybrać walkę z hybrydą. Jak ktoś się zdecyduje zagrać, to jest gamepaly na YT, gdzie można podpatrzyć jak się utknie, co dalej robić.
Bug w zadaniu z goblinami, bo wystarczy ubić jednego i dialog kończący zadanie zaskakuje.
Modyfikacja ciekawa, ale raczej jednorazowa.
Odpowiedz
#68
Die Klonfarik wymiata! XD
Grałem w to z 4 albo 5 razy. Zawsze mnie tak samo śmieszy. ^^
Jestem w szoku, że dokopałeś się do tak starego moda. Pierwszy raz w to grałem jeszcze chyba w ubiegłym dziesięcioleciu. Dalej czekam na kontynuację. xD
Odpowiedz
#69
Fakt. Dialogi o poprawności języka są przednie :)
Odpowiedz
#70
Pamiętałem i zagrałem z Twojego polecenia Dota ileś tam postów wcześniej.
Odpowiedz
#71
Uwaga: Kryptoreklama Przeznaczenie, albowiem testowane na  Przeznaczenie i nie ponoszę odpowiedzialności za prawidłowe działanie na innym fajnym modzie  :D

Pewnie niewiele osób z tego skorzysta, bo teraz to prawie każdy ma teraz wypasionego "komputera".

 
Start - okolice wieży Xardasa i tym razem Sharky i Imperanon schodzą na drugi plan, ustępując miejsca roślinności.

Oryginał u mnie wygląda tak

[Obrazek: Qx5HaVD.jpg]

Teksturpack L'hiver Edition od Nefario

[Obrazek: ZIejG59.jpg]

Zmienia to jak widać teksturę skały i podłoże, ale też mury, ekwipunek itd. Nie wszystko widać na tym ujęciu, ale o tym później. Roślinność chyba bez zmian w stosunku do oryginału.

Teraz przywracamy oryginalne tekstury z G2 - inna średnia i niska roślinność i drzewa już nie mają tak wyraźnych igiełek.

[Obrazek: 2m8E5mT.jpg]

Teraz Teksturpack L'hiver z wgranym "nograssem" najniższego stopnia usuwającego niską roślinność.

[Obrazek: gygVlS4.jpg]


I Teksturpack L'hiver z "nograssem" najwyższego stopnia usuwającego już naprawdę sporo z roślinności.

[Obrazek: 3Pchar0.jpg]

Spostrzeżenia: Tekstury z oryginału i "nograssy" po 60 klatek. L'hiver i oryginał po 55-56.
Niewiele, ale zawsze coś. Chyba, że ktoś nie lubi krzaków tylko pustynię.

Część II -miasto Khorinis

Oryginał - widać inne miksturki i rośliny na straganach niż są w zwykłym G2.

[Obrazek: u2h7Azs.jpg]

Teraz przywracamy tekstury z G2


[Obrazek: H0x6vVO.jpg]

Na koniec Teksturpack L'hiver - mury i podłoże są inne

[Obrazek: BnVlryw.jpg]

Spostrzeżenia: Najlepiej wypada u mnie Teksturpack L'hiver , aż 4 klatki więcej w tym ujęciu od oryginału i normalnego G2.
Odpowiedz
#72
Część III -Dolina Przodków

Oryginał

[Obrazek: yy8C8GV.jpg]

Zwykły G2

[Obrazek: HmINaxA.jpg]


Teksturpack L'hiver Edition

[Obrazek: u3E6YJn.jpg]


Oryginał  z wgranym "nograssem" najniższego stopnia

[Obrazek: wVUsbzZ.jpg]


Oryginał  z wgranym "nograssem" najwyższego stopnia ( ale pustynia :)  )

[Obrazek: jV4ToUw.jpg]

Spostrzeżenia: Dziwne, bo ostatnio sprawdzałem Teksturpack L'hiver Edition i w DP miałem najlepszy wynik, a teraz najgorszy -tylko 26 klatek. Najlepiej wypada "nograss" usuwający prawie wszystko z roślin - 40 klatek, "nograss" najniższego stopnia - 36 klatek, zwykły G2 - 35 klatek, oryginał - 29 klatek.

Proszę nie sugerować się zasięgami widzenia powłączanymi na screenach.
Odpowiedz
#73
Takie porównanie: oryginal  Przeznaczenie z oryginal Przeznaczenie z wgranym "nograssem" full. Obszar: las w Dolinie Przodków

[Obrazek: hRvj7IY.jpg]    


[Obrazek: nHNLmJu.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości