Magia i Runy
KOSZT NAUKI KRĘGÓW MAGII
1 - 5 PN
2 - 5 PN
3- 10 PN
4 -10 PN
5 - 15 PN
6 - 15 PN

Magia Ognia -

KRĄG 1

OGNISTA STRZAŁA 
KRĄG - 1 
MANA - 10
Obrażenia - 50

KRĄG 2

KULA OGNIA
KRĄG - 2 
MANA - 20
Obrażenia - 100

KRĄG 3

MAŁA BURZA OGNISTA
KRĄG - 3
MANA - 35
Obrażenia - 150

KRĄG 4

DUŻA KULA OGNIA
KRĄG - 4
MANA - 40 do 160
Obrażenia - 75-300

DUŻA BURZA OGNISTA
KRĄG - 4 
MANA - 50 do 200
Obrażenia - 100 do 400

KRĄG 5

PRZYZWANIE OGNISTEGO DEMONA
KRĄG - 5 
MANA - 110

OGNISTA FALA
KRĄG - 5
MANA - 150
Obrażenia - 250

KRĄG 6

ŚWIĘTY POCISK
KRĄG - 6
MANA - 60
Obrażenia - 300

DESZCZ OGNIA
KRĄG - 6 
MANA - 150
Obrażenia - 500
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Dzięki, pozwoliłem sobie również zebrać koszty nauki czarów dostępnych dla MO, włącznie z tymi neutralnymi:

[Obrazek: 7to2ZoX]

Grając magiem ognia u Netbeka pojawiła mi się opcja zdobycia runy korzenia z dialogu, czy ona jest za runę szponu Beliara?
Odpowiedz
Dokładnie tak, Mag Ognia i Wody dostaje tę runę ze Szponu.
A jeśli go zniszczysz, dostaniesz przyzwanie kamiennego strażnika od Saturasa.
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
Cytat:przyzywasz sobie 20-30 lodowych wilków, cofasz się i popijasz sobie na spokojnie miksturki many obserwując dzieło zniszczenia. :D Więc to też jest na swój sposób łatwe i wygodne. Co prawda przyzwane lodowe wilki są bardzo znerfione względem tych "naturalnych" bo zazwyczaj zadają max 5 dmg ale ich siła leży w ilości a mając runę nie ma z tym żadnego problemu.


napisał Klimek

Nie pamiętam w której to było wersji Przeznaczenia, może już w pierwszej, uwzględniającej doświadczenia Global Mod PL, dmg tych Lodowych Wilków zostało właśnie osłabione - były zbyt silne gdy atakowały w stadzie i zdecydowaliśmy, że to ilość ma tu mieć decydujące znaczenie. Mag z runy czy wojownik ze zwoju na niskim poziomie może sobie z tego korzystać także dla obrony, zyskania czasu, zrobienia zamieszania. Mag Wody na wyższym Kręgu dysponując duża ilością many - jw "obserwuje dzieło zniszczenia" gdy przyzwie większą liczbę Stad od razu.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Również uważam, że to bardzo dobry balans. Zresztą te wilki nawet nie muszą mocno gryżć, bo jak w kilkanaście sztuk zaatakują takiego orka elitę to nieszczęśnik nawet nie jest w stanie żadnego ciosu wyprowadzić. A nawet na całą grupę orków lodowe wilki są świetne bo tak jak napisałeś, robią zamieszanie i łatwiej jest zrobić porządek.  Faja
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości