ŁOPATOLOGIA SPOLSZCZEŃ
#16
(09.04.2019, 11:02:02)Tituf napisał(a):
Cytat:O czym Ty mówisz????????????
Czyżby Majes coś spolszczył lub napisał jakiś poradnik!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????

Mówię o spolszczeniu Alternatywnego Balansu - najpopularniejszej gry w historii moddingu Gothic. Majes wespół z Ventrue są jego autorami. Jeśli poszukujesz narzędzi, rad i wskazówek - to chyba dobry kierunek. Bo u nas tłumacze wykorzystywali do tej pory tylko i wyłącznie swoje umiejętności lingwistyczne.

Nie czujesz blusa - Sam tytuł ŁOPATOLOGIA wskazuje że jestem w tym temacie WIELKIM laikiem i potrzebuje
nauczyć się od podstaw z prowadzeniem za rączke.
Pozdrawiam.
Odpowiedz
#17
Następnie zdekompiluj mod za pomocą gothic sourcer 3.15. Błędy występujące podczas dekompilacji są prawdopodobnie błędami ze względu na konstrukcję if-else, kompilator jest zdezorientowany i czasami przesuwa skrypt trochę, łatwo je naprawić.
(Ну тогда декомпилируй мод с помощью gothic sourcer 3.15. Ошибки, которые возникают при декомпиляции, это наверно ошибки из-за конструкции if-else , в них компилятор путается и бывает что немного сдвигает или рушит скрипт, поправить их не составляет большого труда.)
Odpowiedz
#18
(09.04.2019, 11:23:28)N1kX napisał(a): Następnie zdekompiluj mod za pomocą gothic sourcer 3.15. Błędy występujące podczas dekompilacji są prawdopodobnie błędami ze względu na konstrukcję if-else, kompilator jest zdezorientowany i czasami przesuwa skrypt trochę, łatwo je naprawić.
(Ну тогда декомпилируй мод с помощью gothic sourcer 3.15. Ошибки, которые возникают при декомпиляции, это наверно ошибки из-за конструкции if-else , в них компилятор путается и бывает что немного сдвигает или рушит скрипт, поправить их не составляет большого труда.)

W przypadku moda INSEL już to wczoraj zrobiłem .Boli mnie to że nie potrafię wyciągnąć właściwego pliku GOTHIC dat
z tego drugiego moda czyli KHORANA . Już po użyciu GothicVDFS  mój plik "GOTHIC dat" waży 7.5 MB i zawiera dialogi z gothica a nie z moda.
Odpowiedz
#19
Nie do końca. Wcześniej nie wiedzieli, jak robić modę i dlatego zawsze używano dekompilowanych skryptów z oryginału. W modach INSEL są one również używane, można je bezpiecznie usunąć, aby zmniejszyć wagę modów, najważniejsze jest, aby nie usuwać tego, co jest używane w mod. To samo dotyczy KHORANY
(Не совсем. Раньше делать моды не умели, и поэтому всегда использовались декомпилированные скрипты от оригинала. В моде INSEL тоже они используются, их можно смело удалить, чтобы облегчить вес мода, главное не удалять то, что используется в моде. Тоже самое и в KHORANA )
Odpowiedz
#20
(09.04.2019, 12:05:28)N1kX napisał(a):
(09.04.2019, 11:54:07)Wiwir napisał(a):
(09.04.2019, 11:23:28)N1kX napisał(a): Następnie zdekompiluj mod za pomocą gothic sourcer 3.15. Błędy występujące podczas dekompilacji są prawdopodobnie błędami ze względu na konstrukcję if-else, kompilator jest zdezorientowany i czasami przesuwa skrypt trochę, łatwo je naprawić.
(Ну тогда декомпилируй мод с помощью gothic sourcer 3.15. Ошибки, которые возникают при декомпиляции, это наверно ошибки из-за конструкции if-else , в них компилятор путается и бывает что немного сдвигает или рушит скрипт, поправить их не составляет большого труда.)

W przypadku moda INSEL już to wczoraj zrobiłem .Boli mnie to że nie potrafię wyciągnąć właściwego pliku GOTHIC dat
z tego drugiego moda czyli KHORANA . Już po użyciu GothicVDFS  mój plik "GOTHIC dat" waży 7.5 MB i zawiera dialogi z gothica a nie z moda.
Nie do końca. Wcześniej nie wiedzieli, jak robić modę i dlatego zawsze używano dekompilowanych skryptów z oryginału. W modach INSEL są one również używane, można je bezpiecznie usunąć, aby zmniejszyć wagę modów, najważniejsze jest, aby nie usuwać tego, co jest używane w mod. To samo dotyczy KHORANY
(Не совсем. Раньше делать моды не умели, и поэтому всегда использовались декомпилированные скрипты от оригинала. В моде INSEL тоже они используются, их можно смело удалить, чтобы облегчить вес мода, главное не удалять то, что используется в моде. Тоже самое и в KHORANA )

Zgodnie z sugestią przekopałem wszystko co się zdekompilowało i nie mogę znaleźć postaci z moda.
Odpowiedz
#21
Spojrzałem na mod. Musisz przetłumaczyć:
(Посмотрел я состав мода. Тебе надо перевести: )
_misk\ITMW_1H_GUNTHERWANTEDSWORD.d
\Story\Dialoge\DIA_jg_13371_enzo.d
\Story\Dialoge\DIA_jg_13372_henry.d
\Story\Dialoge\DIA_jg_13373_loga.d
\Story\Dialoge\DIA_jg_13374_rofty.d
\Story\Dialoge\DIA_jg_13375_bokhar.d
\Story\Dialoge\DIA_none_999_gunther.d
\Story\NPC\jg_13371_enzo.d
\Story\NPC\jg_13372_henry.d
\Story\NPC\jg_13373_loga.d
\Story\NPC\jg_13374_rofty.d
\Story\NPC\jg_13375_bokhar.d
\Story\NPC\none_999_gunther.d
Odpowiedz
#22
(09.04.2019, 14:58:38)N1kX napisał(a): Spojrzałem na mod. Musisz przetłumaczyć:
(Посмотрел я состав мода. Тебе надо перевести: )
_misk\ITMW_1H_GUNTHERWANTEDSWORD.d
\Story\Dialoge\DIA_jg_13371_enzo.d
\Story\Dialoge\DIA_jg_13372_henry.d
\Story\Dialoge\DIA_jg_13373_loga.d
\Story\Dialoge\DIA_jg_13374_rofty.d
\Story\Dialoge\DIA_jg_13375_bokhar.d
\Story\Dialoge\DIA_none_999_gunther.d
\Story\NPC\jg_13371_enzo.d
\Story\NPC\jg_13372_henry.d
\Story\NPC\jg_13373_loga.d
\Story\NPC\jg_13374_rofty.d
\Story\NPC\jg_13375_bokhar.d
\Story\NPC\none_999_gunther.d

Stokrotne dzięki  kolego ale właśnie  u mnie nie ma takich pozycji . Próbowałem z następnym Готика 2: НВ - Revolt of Scrapers i też nie mam plików z moda . Spróbuje przeinstalować GothicVDFS
Odpowiedz
#23
Skrypty są w gothic.dat, gothicvdfs są potrzebne do rozpakowania i spakowania modów, nie więcej. Potrzebujesz skryptów, dekompiluj mod gothic.dat.
(скрипты лежат в gothic.dat, gothicvdfs нужен чтобы распаковывать и запаковывать моды, не более. Нужны скрипты, декомпилируй gothic.dat мода.)
https://www.mediafire.com/file/3mlss778n...a.rar/file
Odpowiedz
#24
(09.04.2019, 17:13:08)N1kX napisał(a):
(09.04.2019, 17:01:08)Wiwir napisał(a):
(09.04.2019, 14:58:38)N1kX napisał(a): Spojrzałem na mod. Musisz przetłumaczyć:
(Посмотрел я состав мода. Тебе надо перевести: )
_misk\ITMW_1H_GUNTHERWANTEDSWORD.d
\Story\Dialoge\DIA_jg_13371_enzo.d
\Story\Dialoge\DIA_jg_13372_henry.d
\Story\Dialoge\DIA_jg_13373_loga.d
\Story\Dialoge\DIA_jg_13374_rofty.d
\Story\Dialoge\DIA_jg_13375_bokhar.d
\Story\Dialoge\DIA_none_999_gunther.d
\Story\NPC\jg_13371_enzo.d
\Story\NPC\jg_13372_henry.d
\Story\NPC\jg_13373_loga.d
\Story\NPC\jg_13374_rofty.d
\Story\NPC\jg_13375_bokhar.d
\Story\NPC\none_999_gunther.d

Stokrotne dzięki  kolego ale właśnie  u mnie nie ma takich pozycji . Próbowałem z następnym Готика 2: НВ - Revolt of Scrapers i też nie mam plików z moda . Spróbuje przeinstalować GothicVDFS

Skrypty są w gothic.dat, gothicvdfs są potrzebne do rozpakowania i spakowania modów, nie więcej. Potrzebujesz skryptów, dekompiluj mod gothic.dat.
(скрипты лежат в gothic.dat, gothicvdfs нужен чтобы распаковывать и запаковывать моды, не более. Нужны скрипты, декомпилируй gothic.dat мода.)
https://www.mediafire.com/file/3mlss778n...a.rar/file

Chyba coś się pieprzyło z GothicVDFS bo po dograniu "gothic2_vdfs-patch' jest w porządku.
Mam te pozycje .
DZIĘKI ZA CIERPLIWOŚĆ -ale to nie koniec bo jutro lekcja 3 - usuwanie błędów  po dekompilacji
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości