„Imperium Popiołów” - wrażenia
#61
Cytat:Niektóre z tych rzeczy można było zrobić na innej zasadzie

Nie, takie samobiczowanie jest zbędne. Gra była zrobiona pod SP1.8, pod tym kątem testowana i nie było problemów.
Jak wszyscy, którzy byli w ekipie wiedzą zawsze optowałem za maksymalnie prostymi skryptami, byłem przeciw implementowaniu nowinek skryptowych mogących wywoływać błędy w rozgrywce przy zastosowaniu tychże ulepszeń. Ponadto strategia polegała na bazowaniu w kolejnych częściach Sagi na tym zestawie skryptowym, który został użyty w Przeznaczeniu dla maksymalnej kompatybilności wszystkich części.
Zawsze podkreślaliśmy i informowaliśmy jakie są wymagania do prawidłowego funkcjonowania gry bez problemów i błędów. Wszystkie dodatki, wtyczki itd nie autoryzowane w aktualnych wersjach gry są zawsze instalowane na ryzyko gracza i nie supportujemy  technicznie niczego, co wynika z niedostosowania się gracza do wymogów technicznych podawanych przy downoladzie.
Przypomnę jeszcze, że pierwszych zmian dokonał Kurczak, jeszcze w polskiej wersji Global Mod i w Przeznaczeniu one pozostały, choć nie wszystkie, bo część z nich po prostu nie działała jak należy.
WSZYSTKIE akcje skryptowe w Sadze był dokładnie testowane, ale na różnych zestawach sprzętowych a nie na różnych pakietach dodatkowych ulepszeń.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#62
To by wyjaśniało, dlaczego tak dużo graczy zgłasza problem z mięsem ognistego warga. Mi to działało, bo grałem bez wtyczek. Czyli znamy już przyczynę.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości