Rozwój postaci - balans
Ale ten mod tylko popsuje balans w tym modzie. Już nie raz było udowadniane że siłę/zręczność wystarczy podnieść max do 60 punktów bazowych a potem do końca gry korzystać z bonusów i kończymy grę z siłą/zręcznością na około 200. Nie trzeba żadnego zaawansowanego powergamingu.

Edit
Po przemyśleniu stwierdzam, że nawet wystarczy na początku podbić atrybut do 40 bazowych a potem na spokojnie cieszyć się bonusami
Odpowiedz
Ale co ma tu popsuć ten mod, bo nie bardzo rozumiem?
Odpowiedz
Tak jak napisałem, ta wtyczka moim zdaniem zapewnia większą płynność w rozwoju postaci - skraca męczenie się postacią na niższych poziomach ponieważ nie musimy się wstrzymać z bonusami, ale koniec końców postać ma i tak zbliżonego statystyki na pod koniec rozwoju. Sam teraz uważam że o jakieś 20 pkt siły za dużo już zainwestowałem z PN ale cóż, bywa i tak xD

Reasumując rozwój dzięki niej jest liniowy, zamiast hmm ledwo co się rozwija, a potem wywala w kosmos siła postaci.
Odpowiedz
A powoduje jakieś problemy techniczne?
Odpowiedz
(05.04.2024, 10:43:32)BeziJuve napisał(a): Jest tylko jedno ale, dla modów które grzebią coś w sposobie nauki czasem pojawiają się jakieś dziwne rzeczy - w Przeznaczeniu też niestety jest coś ( akurat na korzyść gracza xD )
- Nie wiem czemu pierwsza nauka jakiejkolwiek nauki ma 1pkt za 1pkt, ale jak już drugi raz będziesz się uczył wchodzi normalny sposób dla przeznaczenia 1punk umiejętności za 2PN.
- Na przykład w Odyseji - na start masz 5% umiejętności, ale plugin uznaje że masz 10% więc jakoś dziwnie liczy i po nauce jesteśmy tam kilka PN do tyłu Smutny 

Nie powoduje problemów technicznych, jednak działa poprawnie tylko z modami które nie ingerują w system nauki. Na przykład dla Przeznaczenia i Odeyseii działa choć na ze względu że zmieniają one trochę w nauce na początku mogą wystąpił małe zamieszania ( co masz opisane wyżej w jednym z moich postów ).
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości