Bonusy i Drogocenne przedmioty
#16
Normalne. Szukałem go Język
Odpowiedz
#17
- księga +3 PN w skrzyni w chacie pustelnika ( kopalnia z pełzaczami w DP trzeba wchodzić po drabinach do góry)
- 2 piwa coragona w skrzyni w kuchni z samem tylko trzeba wejść do pomieszczenia wyżej + 1 piwo sprzedaje ten handlarz obok domku z Torwinem
- piec w obozie myśliwych trzeba użyć dźwigni by wyłączyć ogień ( dźwignia na dachu domu Midlasa ) w piecu znajduje się 2 bryłki magicznej rudy i czarna perła
- 2 kamienne tabliczki jedna na dachu małego domu obok obozu myśliwych ( uwaga w tym domku jest szkielet) , druga leży obok w trawie
- dodatkowy gulasz tekli za zadanie z drewnem na farmie Onara
- kamienna tabliczka w kamiennym kręgu w DP (krąg na jaskinią z dwoma szkieletami cieniostworów)
Odpowiedz
#18
Chyba to jest bonus, bo jeśli przyjdziemy do Farima (koło magazynu paladynów w Khorinis) zagada do nas i dostaniemy za to, aż 500 doświadczenia :>.
chciałem dodać, że na 100% dostaniemy ten bonus o 7:00.
Odpowiedz
#19
-Jak przyjdziemy do Wulfgara z samego rana to zwiększy nam się walka bronią jednoręczną- dwuręczną o 2 ( w zależności chyba w czym jesteśmy lepsi)
- Jak złożymy ofiarę Inosowi (500 gold) to zwiększy nam się siła o 1
- Jak zjemy 25 jabłek to zwiększy nam się siła o 1
-Jak zjemy ileś tam kawałków sera ( nie pamiętam już ile Język) to zwiększy się nam zręczność o 1
Odpowiedz
#20
- pieczeń od myśliwego Niclasa (ten niedaleko latarni Jacka) +1 siła
- polecam oddać 1 piwo Coragona gościowi w karczmie Orlana to da nam 2 stare tabliczki które i tak potem na mane wymienimy u Vatrasa, chyba jak mu oddamy 10 to za każdą jest pkt many o ile się nic nie zmieniło w modzie :)
- ognisty łuk na wieży w obozie bandytów Dextera (ale to chyba oklepane ;d)
- 2x szczawie królewskie przy kręgu gdzie mamy iść z Laresem po ornament
Odpowiedz
#21
Cześć wszystkim! To mój debiut tutaj na forum (: Zacząłem grać niedawno, póki co mam 5 lvl, ale z racji tego, że na początku przydają się zwoje to polecam zbierać ciemne grzyby. Dlaczego? Ano dlatego, że jak zje się ich 50 to mamy stały bonus do many bodajże +5. Życie też się przyda prawda? Zwłaszcza na początku rozgrywki, polecam wyuczyć sie skradania i otwierania zamków (pierwszy 1k w Gothic trzeba ukraść) i idziemy z kasą do Darona i wykonujemy datek na kościół 20x50 szt. złota dostaniemy ogromy bonus do życia, mniejszy do many i 1 pkt. umiejętności. Polecam też rozejrzeć się niedaleko Niclasa, przy pniu lekko poniżej płaskowyżu koło 2 scierwojadów znajdziemy lekką kuszę, mieszek ze złotem i kilka bełtow, a powyżej na wzniesieniu pierścień +10 do many i zwoje na nieumarłych. Nad jaskinią w której mieszka ork z wilkami zaraz za miastem od strony wejścia pilnowanego przez Mikę znajdziemy pierścień siły +3 i pierścień obrony przed atakami bronią białą oraz krótki miecz straży. Pozdrawiam!
Odpowiedz
#22
Jak sie zje (chyba 50 albo mniej) miąs kopacza to mamy +1 do ochrony przed ogniem i magią
Odpowiedz
#23
kolejne 2 ciekawostki z mojej strony:

-Jak idziecie od chaty ze szkieletem w DP do chaty w której jest PIt to po drodze natraficie na takie dwie połączone chaty które w połowie są pod ziemią , znajduje się tak księga 3PN , normalnie nie idzie się tam dostać więc polecam kupić zwoje przemiany w owce u Hiepolita najlepiej wszytskie bo kosztują tylko 30 sztuk zł sztuka więc niewiele a zwoje mogą się przydać

- jak zejdziecie tym pomostem przy chacie Pita na dół do jeziora to polecam trzymać się lewej ściany, gdyż po drodze traficie na smoczy korzeń a jeszcze dalej szczaw królewski , dalej będzie takie kładki co się do góry wchodzi tam też na jednej z skał będzie kamienna tabliczka :) Do tego na środku jeziorka jest wyspa ze skarbem i skrzynią w której jest zmniejszenie potwora
Odpowiedz
#24
(01.08.2016, 21:07:21)saturas napisał(a): - księga +3 PN w skrzyni w chacie pustelnika ( kopalnia z pełzaczami w DP trzeba wchodzić po drabinach do góry)
- 2 piwa coragona w skrzyni w kuchni z samem tylko trzeba wejść do pomieszczenia wyżej + 1 piwo sprzedaje ten handlarz obok domku z Torwinem
- piec w obozie myśliwych trzeba użyć dźwigni by wyłączyć ogień ( dźwignia na dachu domu Midlasa ) w piecu znajduje się 2 bryłki magicznej rudy i czarna perła
- 2 kamienne tabliczki jedna na dachu małego domu obok obozu myśliwych ( uwaga w tym domku jest szkielet) , druga leży obok w trawie
- dodatkowy gulasz tekli za zadanie z drewnem na farmie Onara
- kamienna tabliczka w kamiennym kręgu w DP (krąg na jaskinią z dwoma szkieletami cieniostworów)

Skąd miałeś klucz to tej dźwigni w piecu w obozie myśliwych ?
Odpowiedz
#25
Jaki klucz ja tą dźwignie normalnie przekręciłem , wydaje się że jest do tego chyba łój kretoszczura potrzebny , a mam ich chyba 4 w ekwipunku
Odpowiedz
#26
Jaki klucz? Tam chyba nie trzeba żadnego klucza, żeby wyłączyć piec. Mi działało bezproblemowo.
Odpowiedz
#27
Nie wiedziałem w którym konkretnie dziale zapostować ale ten wydaje mi się odpowiedni.

Co stało się z pierścieniem Leona? Z tego co pamiętam był on niezawodny od drugiego rozdziału, ponieważ pozwalał na zdecydowanie szybsze poruszanie się. Czy jest on ukryty? Można go zdobyć w innym zadaniu? Inny przedmiot posiada ten efekt? Wiem, że jest to Przeznaczenie a nie GM, ale przedmiot ten oszczędzał wiele godzin nudnego marszu (w późniejszych etapach gry).
Tu jak jesteś wolny to nie żyjesz, za tych pije! Piwko
Odpowiedz
#28
z wielką przyjemnością go usunąłem :>
Leon daje teraz inną nagrodę
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#29
No nic Smutny

Mówi się trudno i pije się potki!
Tu jak jesteś wolny to nie żyjesz, za tych pije! Piwko
Odpowiedz
#30
Podczas wykonywania zadania (Haracz). Jeżeli zapłacimy Oskarowi kwotę Arlika ten da nam 1pkt do broni jednorecznej na stałe
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości