Dwór Irdorath
#46
wróć do tych dwóch wież, do których strzelałeś z łuku, by przejść przez most
„Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika.”
                                                                   'Przeznaczenie-Epilog'
                                  [Obrazek: 91YEuWK.gif]
Odpowiedz
#47
No w nich są tylko te 2 przełączniki co przekrecają kolumne. A drzwi nadal zamknięte
Odpowiedz
#48
po przejściu spotykasz Archola - on ma chyba klucz - dalej jest pomieszczenie z pochodnią - ten etap nie kryje zbyt wielu tajemnic
„Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika.”
                                                                   'Przeznaczenie-Epilog'
                                  [Obrazek: 91YEuWK.gif]
Odpowiedz
#49
Popełniłem błąd w nieprzeczytaniu Dziennika Język. I od pół godziny męczę się z tymi przełącznikami, szukając zależność z tymi świecącymi obrazkami, ale jakoś nie mogę jej znaleźć :/
Odpowiedz
#50
pociągnąłeś za pochodnię, zjechała ściana i teraz masz kolorowe przyciski? o to chodzi?
„Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika.”
                                                                   'Przeznaczenie-Epilog'
                                  [Obrazek: 91YEuWK.gif]
Odpowiedz
#51
Dokładnie tak.
Odpowiedz
#52
przodem do ściany
„Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika.”
                                                                   'Przeznaczenie-Epilog'
                                  [Obrazek: 91YEuWK.gif]
Odpowiedz
#53
Teraz utknąłem z okiem mocy :D strasznie zagmatwana ta końcówka
Odpowiedz
#54
Czego nie wiesz dokładnie?
Odpowiedz
#55
Mam zbugowane kapliczki beliara. Nie pokazuje mi się okienko z opcjami modlitw. Gdy używam kapliczki żeby otworzyc przejscie to gra się zatrzymuje w miejscu tzn. slychać muzyke, to takie dziwne "buczenie" jak to przy kapliczkach i nic się nie da zrobic. Uzycie F8 powoduje że moge chodzic ale tak jakbym całyczas był w trakcie modlitwy. Ktoś się z tym spotkał wcześniej? Jak ja mam tam teraz wejsc?
Odpowiedz
#56
Miałem ten błąd, spowodowany był przez DX11 (bodajże 17.4), bez niego wszystko działało jak należy.
Odpowiedz
#57
O co chodzi z przyciskami (które to mają za zadanie wysunąć filary do otwarcia dużej bramy Chodzi o te ze szkieletami goblinów i z wojownikami cienia, może znów mi się coś nie wyświetla albo co. Czytałem temat od początku ale widocznie jestem tępy bo ja żadnych świecących kamieni nie widzę.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości