23.12.2016, 19:56:39 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.12.2016, 20:54:33 przez Nefario.)
Opis moda: Ludzie z Górniczej Doliny (Народ Миненталя) przedstawia wydarzenia w oparciu o historię podstawowego Gothica 1. Głównym celem moda jest dodanie nowych postaci i wątków fabularnych. Ponadto wiele postaci niewykorzystanych w Gothicu w tej modyfikacji nabiera na znaczeniu, dzięki nowym zadaniom i dialogom. Polska wersja modyfikacji to mix Ludzi z Górniczej Doliny oraz Golden Moda stworzony przez niejakiego CERBERBOSS. Autor pokusił się też na własną zawartość. Golden Mod ma na celu rozszerzenie oryginalnej fabuły, uczynienie jej bardziej nieliniową i dodanie zawartości wyciętej z Gothica przez Piranha Bytes.
Modyfikacja oferuje: - ponad 50 długich, rozbudowanych zadań rodem z takich modyfikacji jak Velaya - historia wojowniczki
- oryginalną "ruchomą" tawernę przemieszczającą się po obszarze Kolonii
- nowych nauczycieli
- nowych handlarzy
- nowe długie rozbudowane dialogi, także u postaci z Gothic 1
- możliwość zostania Guru
- możliwość wejścia do obozu Quentina i wykonywania misji dla przebywających tam Szkodników
- możliwość zaatakowania Wolnej Kopalni u boku Strażników
- możliwość zwiedzenia Opuszczonej Kopalni
- alchemie
- zagadkowe zadania, wymagające myślenia ze strony gracza
- pancerze niewykorzystane w Gothicu (pancerz straży królewskiej, szata sędziego, ciężka zbroja strażnika)
- nowe udźwiękowienie NPC
- chód postaci zależny od gildii
- możliwość założenia własnego niezależnego obozu
- znaczne zwiększenie roli postaci kobiecych
- nowe przedmioty, w tym wiele nowych ksiąg
- obóz przed Starą Kopalnią
- i wiele więcej - Czas przejścia modyfikacji około 35-55h
Screeny:
Prezentacja świata:
Creditsy: Tłumaczenie: AhnBael, metek58, smox Skrypty: Nefario, Taliasan, Draco, Papużka Grafika: chicken, Tracha, Nefario, A R C H I Filmy: A R C H I, OwcaZagady, Nefario Testy: Opos, MrKabalarz, Draco, Simen, Jastrząb, Vanarius, LordWojtek, SirNachoS, Zertin, wyzyskk, Fexo Klubowicze: Wiśnia, Token, Echsul, Seeker, Narkan, Lewkooo, Bezimienny, Jarkendarion
Specjalne podziękowania dla Memoriusa, który rozsławił moda, gdy miał się nim zająć team Drużyna Spolszczenia oraz pomógł w kwestiach Lore i tłumaczenia. Podziękowania także dla Titufa, który podesłał polski przekład niektórych wierszy występujących w modyfikacji.
Podczas rozmowy z Larkiem nagle urywa się rozmowa i nic nie da się zrobić tzn. nie mogę nawet przerwać rozmowy ani wyjąć broni poruszyć się czy wyjść do menu to jest jakiś bug?
(09.01.2017, 09:18:09)regularnydebil napisał(a): Podczas rozmowy z Larkiem nagle urywa się rozmowa i nic nie da się zrobić tzn. nie mogę nawet przerwać rozmowy ani wyjąć broni poruszyć się czy wyjść do menu to jest jakiś bug?
Na forum Bractwa Gothica jest dział dot. tego moda i to oni go wspierają.
Od siebie mogę jedynie polecić spróbować o innej porze dnia, możliwe, że brakuje jakiegoś npc'a z którym powinna rozpocząć się rozmowa.
Even if the morrow is barren of promises...
Nothing shall forestall... my return.
Doprawdy tego nie rozumiem.
Taki niby "wyczekiwany" od kilku w sumie lat mod , a zainteresowanie w temacie, czy liczba ocen, spostrzeżeń , taka jak widać w temacie .
Ja oczywiście rozumiem, że zasadnicza dyskusja zapewne toczy się na forum BG, ale ponoć tu u nas skupia się nie tylko fan club Przeznaczenia.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Po niespełna 16 godzinach gry wkroczyłem w drugi rozdział. Modyfikacja, pomimo pewnych drobnych niedoróbek (w tłumaczeniu - ale nie zmienia to faktu, że jest bardzo solidne; i w samej mechanice), jest naprawdę zacna. Położony jest nacisk na maksymalne wzmożenie klimatu, którego mimo że nie brakowało w G1, to teraz osiągnął jeszcze wyższy pułap. Nowe zadania są ciekawe, postać Teofila i cały wątek filozoficzno-poetycki wyśmienity, wzbogacenie rutyn spełnia swą rolę w stu procentach. Przede wszystkim chce się grać dalej, poznać dalsze losy nasze i naszych przyjaciół, cóż, to mówi samo za siebie.
Nowości jest w sam raz, bez wybuchów i latających smoków. Starego wyjadacza nieco zawodzi balans, ale pewne sprawy zostały utrudnione, więc nie jest najgorzej.
Zobaczymy jak będzie dalej, bo tzw. dłuższa połowa jeszcze przede mną, a ponoć gra ma nabierać tempa... Zobaczymy. Niemniej jednak modyfikację mogę jednak w tym momencie z czystym sumieniem polecić wszystkim.
Ja już wchodzę pomału w 4 rozdział i jest to zdecydowanie najlepszy addon do Gothic 1. Pobił moim skromnym zdaniem nawet Edycję Rozszerzoną.
Nowości tak jak już pisano są idealnie wpasowane w klimat i fabułę Gothic 1 i jako, że gram w tego moda z pełnym rosyjskim dubbingiem, nie widzę różnic w poziomie dialogów i zadań między modem, a podstawką.
LzGD wbrew pozorom nie jest mniejszym modem od ER. Może i jest mniej nowinek skryptowych i świat pozostaje praktycznie niezmieniony w stosunku do G1, ale w kwestii zadań z pewnością wygrywa. Może nie ma kilku nowych obozów i gildii Bandytów, ale zadania, które dostajemy od NPCów spotykanych w świecie zdecydowanie to wynagradzają. Są ciekawsze, bardziej rozbudowane. Wolę też osobiście balans z LzGD, bo jest on stosunkowo niezmieniony, a w ER momentami jest przekombinowany.