Wrażenia z "Przebudzenia"
(01.08.2023, 12:13:52)Urudin napisał(a): Po wszystkich przemyśleniach najsłabszym elementem Przebudzenia jest brak rutyn NPC i nieruszony teren siedziby Magnata, szkoda że pewnie już nikt tego nie ruszy - dobrze że w Korzeniach Zła wygląda to lepiej.

Mnie też to strasznie raziło w oczy. No i zgadzam się, że w Korzeniach na szczęście nie ma już takich niedociągnięć.
Odpowiedz
Cytat:Mnie też to strasznie raziło w oczy.


brak rutyn brak rutyn - ale co i gdzie konkretnie?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
(01.08.2023, 14:52:18)Memorius napisał(a):
Cytat:Mnie też to strasznie raziło w oczy.


brak rutyn brak rutyn - ale co i gdzie konkretnie?

Nawet nie chodzi mi o rutyny, ale o ustawienie tych postaci w tej Twierdzy Górskiej, że one wszystkie tak samo pod kątem stały i gapiły się w ściany cały czas. Po prostu strasznie sztucznie to wyglądało.
Odpowiedz
Tam był spory problem techniczny z waypointami. Woleliśmy uniknąć niekończących się poprawek. Była wersja skryptowa z dodatkowymi rozbudowanymi rutynami, ale po jednej serii testów było za dużo bugów i musieliśmy z tego zrezygnować, tym bardziej że u każdego testera były inne błędy, włącznie do krytycznych z zupełnym znikaniem postaci. Uznaliśmy, że dynamika w tej lokacji nie ma aż tak dużego znaczenia i można ją eksponować w innych miejscach.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
(01.08.2023, 14:52:18)Memorius napisał(a):
Cytat:Mnie też to strasznie raziło w oczy.


brak rutyn brak rutyn - ale co i gdzie konkretnie?

-Oboz Quentina wypadal biednawo w calym toku rozgrywki
-Czlonkowie Bractwa w Klasztorze Magow ognia/Swiatyni w bractwie sniacego
-Wolna Kopalnia na zewnatrz i w srodku, rowniez po przeniesieniu tam NPC
-Zamek wydawal sie jakos 'pustawy' od poczatku rozgrywki pomimo rutyn
-Kopalnia Zlota w srodku
-Najemnicy Araxos w kazdym punkcie
-Twierdza Górska (tam też ogólnie szkoda że nie było tam żadnego rozbudowania Zena, przecież zaczęli zasiedlać tamto miejsce, tak samo mogli tam też wcześniej dojść nowi NPC skuszeni dołączeniem do Magnata, ogólnie szkoda że nie rozwinięto tamtego wątku, ale kwestia braku czasu też jest zrozumiała)
-Druidzi
Odpowiedz
Kolejna rozgrywka ukończona.

Statystyki z wyposażeniem:

[Obrazek: JqYTMrS.jpg]

i bez sprzętu:

[Obrazek: VQqChq3.jpg]

Nie chcę mi się sprawdzać, ale to chyba moja pierwsza rozgrywka na hybrydę, czyli nauka siły i robienie mikstur na zręczność ze szczawiu.
Wydaje mi się, że jest to najefektywniejszy sposób rozgrywki w tym modzie. Chwila "żonglowania" założoną biżuterią i nie ma w większości przypadków z jakąś kradzieżą, czy założeniem lepszego miecza wymagającego siły.

Z błędów, to poza tym co pisałem w sb, to Tum-Arh jest agresywny podczas spotkania i musiałem się do niego zakradać od tyłu, a druga rzecz to podwójni szamani po przenosinach klanu pod świątynię. 

O samej modyfikacji nie będę pisał. Jak ktoś przejrzy wątek, to zauważy, że zawsze wracam do niej, jak tylko mogę zagrać w Gothica. To chyba jej najlepsza ocena.
Odpowiedz
Sam bym chętnie wrócił do Przebudzenia... gdyby nie inne tytuły które też człowiek chce ograć. Można powiedzieć że ten mod jest dość wysoko na liście gier, w które ponownie chcę zagrać i znowu przejść od początku do końca. I znowu poczuć między innymi klimat Cmentarzyska Orków, który został zrobiony kapitalnie, rzadko kiedy w grach tak bardzo skacze mi tętno jak właśnie zdarzyło się tam.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości