Opis-Download
#1
[Obrazek: dVIgm8Y.png]


JAK SIĘ TU ZNALAZŁEM? CZEMU TU JESTEM?
CZY NIGDY NIE BĘDZIE MI DANE OPUŚCIĆ TEJ WYSPY?
JESZCZE WCZORAJ... NIE, JESZCZE PRZED CHWILĄ BYŁEM WŚRÓD PRZYJACIÓŁ,
DO KTÓRYCH Z TAKIM TRUDEM POWRÓCIŁEM... ELENO!


Opis:
Nad Górniczą Doliną zawisło ogromne niebezpieczeństwo. Niespodziewanie do jej brzegów przybiły orkowe drakkary i wyspę zalały wrogie Klany orków z Nordmaru, które nie myślały dotrzymać warunków umowy pomiędzy Ur-Koshem a Lordem Hagenem.
Tum-Arh, opętany żądzą władzy Najwyższy Szaman Rady Pięciu Klanów, zamierza zrealizować swój plan otwierając Świątynię Śniącego i wykorzystać ogromne pokłady 'uśpionej' energii... Czym może się to zakończyć - doskonale wie Ur-Shak, który z garstką orków staje na jej straży. A gdy tylko kwestią czasu jest złamanie Pieczęci Milczenia, postanawia sprowadzić na pomoc 'Człowiek o łagodny głos' wraz z jego przyjaciółmi. Orkowa magia zdalnej teleportacji, nie do końca bezpieczna, sprowadza Bezimiennego do GD. A sytuacja jest naprawdę nieciekawa... 
 Na zamku nadal przebywa Arto wraz ze swoimi ludźmi, a jego stosunki z Ashganem są bardzo napięte. Pojawienie się Thorusa na czele oddziału Najemników Orków tylko skomplikuje wszystko. Dostawa rudy na kontynent obudziła apetyt na łatwy zysk... Niespodziewanie pojawiają się w GD przedstawiciele Kompanii Górniczej i Zamorskiej Gildii Araxos. Rozpoczyna się bezlitosna walka o wpływy, złoto i kopalnie. Wszystkiemu będą się przyglądać Paladyni na czele z Ingmarem, który nie do końca pogodził się z decyzją Lorda Hagena.
Orkowie z Nordmaru, łasi na łupy i niewolników, próbują przemocą i rabunkową eksploatacją zagarnąć wszystkie bogactwa Górniczej Doliny. Są silni lecz w ślad za nimi przybywają do Doliny Nordmarczycy pod wodzą Askvida, którym przyświeca tylko jeden cel - zemsta, którą poprzysięgli po zniszczeniu ich rodzinnej osady.
W GD pojawiają się także Czarni Magowie z Nowego Czarnego Zakonu, zwanego Zakonem Czaszki. Podejmują oni poszukiwania pewnego artefaktu powiązanego z Xardasem. Ich tropem podąża Zakon Ocalenia, tajemnicza organizacja Magów z kontynentu.
Bezimienny będzie miał pełne ręce roboty - przemierzy zniszczone wojną, pełne potworów i innych niebezpieczeństw ziemie Górniczej Doliny, by po raz kolejny wypełnić swoje Przeznaczenie.

Modyfikacja wykorzystuje zasoby Przeznaczenia i Epilogu oraz wiele nowych elementów ( min pancerze) z WOG-a.

*Czas akcji - tuż po zakończeniu historii w „Przeznaczenie - Epilog”
*ok 160 NPC (ludzie i imienni orkowie)
*czas rozgrywki - 50/60h
*60 zadań

Lokacje:
*Górnicza Dolina
*Wolna Kopalnia
*Opuszczona Kopalnia
*Cmentarzysko Orków

Występujące frakcje i ugrupowania:
*Ludzie Arto
*Ludzie Asghana
*Najemnicy Orków pod wodzą Thorusa
*Zakon Ocalenia (magowie)
*Paladyni
*Maruderzy i uciekinierzy
*Niewolnicy Orków
*Nordmarczycy
*Kompania Górnicza
*Łowcy Smoków
*Ludzie Magnata
*Zamorska Gildia Araxos
*Zakon Czaszki
*Klan Jaszczuroludzi
*Frakcja Netbeka
*Druidzi


screen:




Ver 1.1.1
[Obrazek: eo7EzJO.png]

Wersja 1.1.1 -  wprowadzono drobne poprawki względem wersji 1.0 - jest to wersja ostateczna!

wersja 1.1 zawierała następujące zmiany:
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
#2
N1kX tłumacząc dla społeczności rosyjskiej modyfikację poprawił wersję wcześniejszą. O najważniejszych zmianach poczytacie sobie niżej, ale kluczową jest chyba naprawienie uporczywego wyrzucania do pulpitu w okolicach zamku. Teraz nie trzeba pobierać dodatkowej łatki... Dzięki N1kX!

Poprawiono


Ver 1.1.2
[Obrazek: eo7EzJO.png]
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości