Przebudzenie - opis
#1
[Obrazek: dVIgm8Y.png]


JAK SIĘ TU ZNALAZŁEM? CZEMU TU JESTEM?
CZY NIGDY NIE BĘDZIE MI DANE OPUŚCIĆ TEJ WYSPY?
JESZCZE WCZORAJ... NIE, JESZCZE PRZED CHWILĄ BYŁEM WŚRÓD PRZYJACIÓŁ,
DO KTÓRYCH Z TAKIM TRUDEM POWRÓCIŁEM... ELENO!


Opis:
Nad Górniczą Doliną zawisło ogromne niebezpieczeństwo. Niespodziewanie do jej brzegów przybiły orkowe drakkary i wyspę zalały wrogie Klany orków z Nordmaru, które nie myślały dotrzymać warunków umowy pomiędzy Ur-Koshem a Lordem Hagenem.
Tum-Arh, opętany żądzą władzy Najwyższy Szaman Rady Pięciu Klanów, zamierza zrealizować swój plan otwierając Świątynię Śniącego i wykorzystać ogromne pokłady 'uśpionej' energii... Czym może się to zakończyć - doskonale wie Ur-Shak, który z garstką orków staje na jej straży. A gdy tylko kwestią czasu jest złamanie Pieczęci Milczenia, postanawia sprowadzić na pomoc 'Człowiek o łagodny głos' wraz z jego przyjaciółmi. Orkowa magia zdalnej teleportacji, nie do końca bezpieczna, sprowadza Bezimiennego do GD. A sytuacja jest naprawdę nieciekawa...
 Na zamku nadal przebywa Arto wraz ze swoimi ludźmi, a jego stosunki z Ashganem są bardzo napięte. Pojawienie się Thorusa na czele oddziału Najemników Orków tylko skomplikuje wszystko. Dostawa rudy na kontynent obudziła apetyt na łatwy zysk... Niespodziewanie pojawiają się w GD przedstawiciele Kompanii Górniczej i Zamorskiej Gildii Araxos. Rozpoczyna się bezlitosna walka o wpływy, złoto i kopalnie. Wszystkiemu będą się przyglądać Paladyni na czele z Ingmarem, który nie do końca pogodził się z decyzją Lorda Hagena.
Orkowie z Nordmaru, łasi na łupy i niewolników, próbują przemocą i rabunkową eksploatacją zagarnąć wszystkie bogactwa Górniczej Doliny. Są silni lecz w ślad za nimi przybywają do Doliny Nordmarczycy pod wodzą Askvida, którym przyświeca tylko jeden cel - zemsta, którą poprzysięgli po zniszczeniu ich rodzinnej osady.
W GD pojawiają się także Czarni Magowie z Nowego Czarnego Zakonu, zwanego Zakonem Czaszki. Podejmują oni poszukiwania pewnego artefaktu powiązanego z Xardasem. Ich tropem podąża Zakon Ocalenia, tajemnicza organizacja Magów z kontynentu.
Bezimienny będzie miał pełne ręce roboty - przemierzy zniszczone wojną, pełne potworów i innych niebezpieczeństw ziemie Górniczej Doliny, by po raz kolejny wypełnić swoje Przeznaczenie.

Modyfikacja wykorzystuje zasoby Przeznaczenia i Epilogu oraz wiele nowych elementów ( min pancerze) z WOG-a.

*Czas akcji - tuż po zakończeniu historii w „Przeznaczenie - Epilog”
*ok 160 NPC (ludzie i imienni orkowie)
*czas rozgrywki - 50/60h
*60 zadań

Lokacje:
*Górnicza Dolina
*Wolna Kopalnia
*Opuszczona Kopalnia
*Cmentarzysko Orków

Występujące frakcje i ugrupowania:
*Ludzie Arto
*Ludzie Asghana
*Najemnicy Orków pod wodzą Thorusa
*Zakon Ocalenia (magowie)
*Paladyni
*Maruderzy i uciekinierzy
*Niewolnicy Orków
*Nordmarczycy
*Kompania Górnicza
*Łowcy Smoków
*Ludzie Magnata
*Zamorska Gildia Araxos
*Zakon Czaszki
*Klan Jaszczuroludzi
*Frakcja Netbeka
*Druidzi




[Obrazek: eo7EzJO.png]

UWAGA!
*Podczas testów i Gry Klubowej zdarzały się przypadki, że gra 'wyrzucała do pulpitu' w lokacji zamku. Najczęściej na 32 bitach, ale  też i na dużo lepszych maszynach. Przyczyną może być wiele czynników. W takim wypadku zaleca się NIE ZAPISYWAĆ gry w tej lokacji.  Zamek, taran i cały przyległy obszar jest narażony na taki błąd. Najbezpieczniej jest, korzystając np z teleportów, zapisać grę  w innej lokacji - Leśnym Obozie, Lodowej Krainie, ŚŚ czy jakimkolwiek innym.

*Do momentu zmiany lokacji Sparka nie należy go pytać:
- Masz jakieś problemy z materiałami?
gdyż nie zadziała drobny interes z nim...
„Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika.”
                                   Bezimienny - 'Przeznaczenie Epilog'
                                   Kubuś Puchatek







Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości