Drużyna Spolszczenia
Postępy prac - Wersja do druku

+- Drużyna Spolszczenia (https://druzynaspolszczenia.pl)
+-- Dział: [G2NK] KLASZTOR (https://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=123)
+--- Dział: KLASZTOR (https://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=124)
+--- Wątek: Postępy prac (/showthread.php?tid=1134)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


Postępy prac - Memorius - 12.02.2018

Nowy Team, nowy projekt.
Tym razem pod światłym przewodnictwem Brata Michała ruszyły prace nad nowym modem total conversion pod roboczym tytułem "Klasztor".
Team na razie nazwy nie ma, bo Michał skupił się na zenie i już są pierwsze efekty.
Mod zupełnie inny niż produkcje DESTINY TEAM, poniekąd w swoim gameplayu eksperymentalny, choć scenarzyści zadbają o ciężką i duszną atmosferę.
Mod pułapek, zagadek, niespodziewanych zwrotów akcji .... okrutny kryminał w sosie magicznym Gothic Universum.
W roli głównej Michał jako niewyczerpane źródło pomysłów na przestraszenie gracza.
Nie będzie to epopeja, ale na pewno gwarantujemy kilkanaście godzin dobrej zabawy.


RE: PROJEKT KLASZTOR - Opos - 12.02.2018

Tak sądziłem, że będziecie pracować nad kolejnym modem. Powodzenia życzę.


RE: PROJEKT KLASZTOR - Memorius - 12.02.2018

Prace będą prowadzone pod szyldem MIT Team czyli Magical Inquisition Team.

Trwa kompilacja pierwszego Content , który przygotowałem dzisiaj.
Michał pracuje już także nad zabudową pierwszego zena.
Być może jeszcze dziś ekipa MIT otrzyma pierwszą wersję Visual Alfa 1.


RE: PROJEKT KLASZTOR - Dota - 13.02.2018

Świat będzie z podstawki, czy jakiś autorski?


RE: PROJEKT KLASZTOR - Memorius - 13.02.2018

Oba nieduże zeny o ile wiem nigdy nie były użyte.
Ponadto zostaną (przynajmniej jeden z nich) - zmieniony i przebudowany w znacznym stopniu.
Pojawią się liczne obiekty nie widziane dotąd w żadnym oficjalnym modzie.


RE: PROJEKT KLASZTOR - Sztejer - 13.02.2018

Podejrzewam klimat zblizony do "Imienia ròży" Umberto Eco. Trzymam kciuki za kolejny Majstersztyk. Kryminal i sledztwo w klasztornych murach. Wyborne. Mam troche racji? Pozdrawiam i ogromny szacunek za Wasza Prace.


RE: PROJEKT KLASZTOR - Tituf - 13.02.2018

Dokładnie tak, Sztejer.


RE: PROJEKT KLASZTOR - Sztejer - 13.02.2018

Rewelacja. To sie musi udac  OK


RE: PROJEKT KLASZTOR - Memorius - 13.02.2018

Tym razem zagramy postacią młodego Inkwizytora o imieniu Baltasar, o wyglądzie jednej z najbardziej sympatycznych postaci z Przeznaczenia.
Pierwsze dialogi już dziś napisałem.


RE: PROJEKT KLASZTOR - Sztejer - 13.02.2018

Czy planujecie nowe szaty/pancerze Inkwizycji?


RE: PROJEKT KLASZTOR - Memorius - 13.02.2018

Pancerze? Nie. W grze nie będzie ani jednego pancerza.
Baltasar wystąpi w szacie znanej z Przeznaczenia, z przyczyn fabularnych.


RE: PROJEKT KLASZTOR - Sztejer - 14.02.2018

A czy beda nawiazania do Przeznaczenia i Waszej Trylogii?


RE: PROJEKT KLASZTOR - Memorius - 14.02.2018

Nie, nie będzie żadnych.


RE: Opis i postępy prac - Zertin - 15.02.2018

Nowi ludzie, Nowy mod, Nowy Właścicel i pomagający Ten sam Memorius Język

Jak zwyklę, życzę powodzenia w tworzeniu moda :)


RE: Opis i postępy prac - Memorius - 15.02.2018

Sama idea Projektu Klasztor jest w gameplayu i warstwie fabularnej tak frapująca, że nie mogłem odmówić udziału.
coś zupełnie innego zawsze warto zrobić.
No i przy okazji bez obciążenia Team Leadera.
Za nic nie odpowiadam poza tym co sam wniosę Troll

Oczywiście staramy się, by gra wypadła jak najbardziej efektownie w kwestii mrocznej-magicznej -horrowej otoczki.
Zrozumiałe jest że silnik nie pozwala na to, na co nie pozwala i genialności najlepszego PC Game horroru Clive Barker's Undying (2001)
z interakcyjnymi lustrami, widzeniem wielopłaszczyznowym i podobnymi rzeczami nie przeskoczymy, jednak w ramach swojej działki staram się, by  stworzyć mix "Imię Róży" z gameplayową narracją "Undying" właśnie.
Będzie w opcji samej rozgrywki wiele rzeczy, która was z pewnością zaskoczy i zdziwi, mam nadzieję, że pozytywnie.
Czasem rezygnacja z czegoś jest trudniejsza do zrobienia, niż zrobienie czegoś nowego.