![]() |
(WIP) Spłoszczenie do Gothic 2: Awakening - Wersja do druku +- Drużyna Spolszczenia (https://druzynaspolszczenia.pl) +-- Dział: Gothic - modyfikacje (https://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=11) +--- Dział: Gothic - programy/texture-pack (https://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=26) +--- Wątek: (WIP) Spłoszczenie do Gothic 2: Awakening (/showthread.php?tid=4509) |
(WIP) Spłoszczenie do Gothic 2: Awakening - toxsmiles - 27.02.2025 Co to G2: Awakening? To port G1 na G2. Dodałem około 1000 dźwięków – Bezi jest praktycznie cały zdubbingowany, oprócz paru wątków, które jeszcze muszę znaleźć, kiedy będę kończyć wszystkie głosy. Użyłem skryptu Python do dubbingu: https://github.com/rockysx27/GothicIIAIDubbingScript Mod: https://www.myrtana.net/en/probuzen%C3%AD Link do pobrania moda Awakening: https://drive.google.com/drive/folders/1-P_2Lbcb8hvHZ84kE2V5avmx134v7AlM Mój polski dubbing do G2: Przebudzenie: https://drive.google.com/file/d/1j4DnCAxlDUJZmletuQtScF4p46_8T1MR/view?usp=sharing Czy ktoś kojarzy, jak otworzyć zeny worldów z modów? Spacer.net crashuje. Chciałem dodać minimalne zmiany do mapy Przebudzenia. Próbowałem wyeksportować meshe i tekstury - wpakować do _work w gothic folder, ale nadal crashuje. Jak to ogarnę, to dokończę dubbing. Głównie chciałem dodać do Awakening mechanikę, że gdy wejdziesz w ognisko, to się podpalasz – muszę dodać triggery, ale nie mogę nawet odpalić mapy. Świeży G2 z MDK normalnie odpala mi spacer.net 1.28. Potrzebuję jakiejś innej wersji czy coś? Nie czaję. Zrozumiałem już, co robiłem źle. Zamiast wypakowywać wszystkie pliki z archiwum .mod do folderu vdf w Gothicu, wystarczyło rozpakować jedynie pliki worlds do katalogu gry. Kopiując linię z VDF= z przebudzenie.ini do spacer.ini. RE: (WIP) Spłoszczenie do Gothic 2: Awakening - Erwin - 27.02.2025 Ogólnie u nas na forum jest tak, że nie wspieramy modyfikacji, które nie zostały stworzone lub przetłumaczone przez nasz zespół. Jak będzie administrator, to może gdzieś znajdzie miejsce dla Twojego wpisu w jakimś innym miejscu na forum. Co do otwierania plików zen, to tak, ja znam temat. Robiłem między innymi cały level design w Spacer.Net do modyfikacji Klasztor 2. Spróbuj na początek otworzyć plik zen w zwykłym programie Spacer. Jeśli to nie pomoże, to spróbuj dodać do folderu _work\data nie tylko katalogi meshes i textures, ale też inne foldery wypakowane z modyfikacji. Ciężko mi w tej chwili cokolwiek innego doradzić. Może, jak będę miał chwilę czasu, to sobie rozpakuje modyfikację i spróbuję u siebie otworzyć te pliki zen. (27.02.2025, 20:53:16)toxsmiles napisał(a): Zrozumiałem już, co robiłem źle. Zamiast wypakowywać wszystkie pliki z archiwum .mod do folderu vdf w Gothicu, wystarczyło rozpakować jedynie pliki worlds do katalogu gry. Kopiując linię z VDF= z przebudzenie.ini do spacer.ini. No to jak już sam doszedłeś, co było źle, to ja już nie będę się temu przyglądał. |