Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.942
Kiedy mroczne wieże przestaną być mroczne, to i tak trzeba będzie tam wrócić...
Dawno nie było screena... Ale to dlatego, że niebawem już sami będziecie mogli zagrać w Przeznaczenie!
byłem przed chwilą w DP... takich widoków się nie 'przepuszcza'!
Znajome widoki...
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 17.03.2016
Liczba postów:139
Genialne to mało powiedziane :D
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:10.999
tam jest jeszcze hiver, DX11 no i mamy pewną liczbę tekstur nowych wbudowanych na stałe
gra bez tzw pakietów graficznych nie wygląda jak zwykły G2 NK , bo nowe modele i tekstury są wbudowane na stałe i nie można ich przywrócić "na stare"
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 05.02.2016
Liczba postów:186
Dużo wymagań nie zwiększają i nie zmieniają tekstur drastycznie, o to się bać nie musicie
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:10.999
moim zdaniem gra wyglada najlepiej bez dodatkowych pakietów
oczywiście DX11 podnosi ją na kolejny poziom i wyglada znakomicie ale chyba nieco traci z klasycznego klimatu otoczenia
to już oczywiście indywidualny wybór gracza
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.942
Mroczny Adept w GD
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.942
Ruszyła gra klubowa.
Zagloba25 już podsyła nam do galerii screeny (DX11):
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 22.02.2016
Liczba postów:56
EPICKI SS.
JESTEM KIMŚ KTO WYZWOLI CAŁĄ MYRTANĘ
JESTEM ZERTIN PALLADYN INNOSA
Dołączył: 07.04.2016
Liczba postów:200
Zaawansowane metody stolarskie prosto z Khorinis.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.942
Dzisiaj screeny od Rootzky:
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 28.05.2016
Liczba postów:224
Jak z optymalizacją DP na DX11? Nie ma poważnych spadków FPS?