Korzenie Zła - przebieg prac
Trzymam kciuki za utrzymanie zapału ;)
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Brzmi fantastycznie, bardzo jestem ciekaw w jaki sposób będzie to wszystko rozwiązane w finalnej wersji. Nic tylko przyłączyć się o Dino i życzyć powodzenia w realizacji projektu.   Piwko

PS. Świetny screen.  OK
Even if the morrow is barren of promises...
Nothing shall forestall... my return.
Oczywiście jak zwykle klimat, fabuła i zadania są najważniejsze.
O tym, czy w tym aspekcie dzieje się dobrze mogą już kilka słow napisać testerzy-konsultanci , na bieżąco śledzący to co się w tym zakresie pojawia w Content.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Niech zgadnę. Po raz kolejny będziemy mieli do czynienia z ciągiem przyczynowo-skutkowym w kwestii wykonywania zadań? ;)
To raczej oczywiste w przypadku prawidłowo skonstruowanej gry fabularnej. Relaks 

Bardziej myślę o poziomie fabularnej atrakcyjności tego co zostało stworzone lub jest w fazie realizacji.
Ale jak mówię, nie mnie to oceniać. choć jeśli chodzi o zadania Michała to określiłbym je jako... wymagające od gracza skupienia i zdecydowanie logicznego myślenia powiązengo ze znajomością Lore Universum Gothic/Przeznaczenie
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Zadania będą zbliżone poziomem i różnorodnością do Przebudzenia, myślę. Będzie można powalczyć mieczem i głową... Znowu eksploratorzy będą chyba zadowoleni. Nie zabraknie też zadań mrocznych, ale i ckliwych. I choć to wszystko w powijakach jeszcze jest, to już w ogólnym zarysie. No i ee, których pewnie nawet połowy nie wychwycicie.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
(03.11.2017, 20:48:46)Tituf napisał(a): No i ee, których pewnie nawet połowy nie wychwycicie.
jak zwykle zresztą Troll blee
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Jak zostanie rozwiązana kwestia statystyk postaci?
Dla Hero układ wstępny jest bardzo zbliżony do tego jaki był w Przebudzeniu
Sam rozwój postaci oparty jest o te same atrybuty co zawsze, przy czym z modyfikacjami wynikającymi z Epilogu i Przebudzenia.
Wróci nauka pewnej umiejętności na łatwiejszych zasadach -z powodów balansowo-logicznych.
W Lore zachowany został układ Mroczny Wojownik/Złodziej, przy czym jest to już dosyć słabo zarysowane.

Sądzę że 18 level to max jaki da się osiągnąć.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

(03.11.2017, 20:48:46)Tituf napisał(a): Nie zabraknie też zadań mrocznych
Na te liczę najbardziej :D czy będą może jakieś nawiązania do Kosmy i Damiana ? :D
Jestem symbolem CHWAŁY... Jestem MISTRZEM ARENY...
Plansza startowa Korzeni:

[Obrazek: RC9dELl.jpg]
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
No, jak zawsze świetne menu Tituf! Przesycone nadciągającym klimatem.
świat Doliny Przodków nieco się zmieni - przybędzie potworków, a niektóre miejsca zmienią właścicieli...

[Obrazek: O7TdNUh.jpg]
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Trwają testy wersji Visual Alfa3.
Pewna niewielka liczba występujących błędów została poprawiona, trwa 'dopieszczanie' szczegółów wizualnych oraz pewne roszady ustawień wstępnych i insertowych.
Równolegle trwają prace nad zadaniami i zapewne pod koniec tygodnia będziemy mieli 25% gotowości w tym zakresie.
Oczywiście w pełni funkcjonalne są już handel, nauka, kradzieże kieszonkowe oraz skup i usługi specjalne.
Na bieżąco powstają dialogi lore, których jest jak na razie niezbyt wiele, pracujemy nad księgami o różnym znaczeniu oraz spec-akcjami , których pewnie nieco mniej niż połowa jest już gotowa, ale pojawiają się czasem niespodziewanie przy okazji jakichś prac nad zadaniami.

Najprawdopodobniej kolejna wersja Korzeni Zła będzie już pierwszą Beta Action i jej testy zapewne rozpoczną się na początku przyszłego  roku.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Trwają testy nowej wersji VISUAL ALFA LAST w ekspresowym tempie przygotowanej przez Michała.
Nadal są pewne poprawki wizualizacyjne i drobne inne, na razie też zdecydowałem wstrzymać oficjalny rozwój content do momentu wyjaśnienia wszystkich niejasności.
Zen Doliny Przodków skrywa w sobie bardzo wiele niespodzianek, które musimy wykorzystać na swoją korzyść lub dokonać ostrych przeróbek.

Jeszcze jedno ważne info.
Ustaliliśmy z Titufem, że żadnej Areny dla Korzeni Zła nie będzie DEFINITYWNIE.
Dotyczy to także Imperium Popiołów, jeśli da się nam doprowadzić ten projekt do końca.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: