16.10.2023, 07:28:30
Te 3 rzeczy, o których wspominałem wcześniej to:
1- otworzenie wrót domu budowniczych zjedzeniem mięsa ognistego warga;
2- przeniesienie Arto w rejon wyjścia ze świątyni Adanosa, kiedy to my wychodzimy z niej z kluczem;
3- magiczne przekleństwo, które nas dotyka po otwarciu jednej ze skrzyń Jarkendarczyków.
Niektóre z tych rzeczy można było zrobić na innej zasadzie, ale tak wtedy postanowiłem je zrobić jak jest i podczas testów, czy areny nie pamiętam, aby ktoś miał z tym jakieś problemy.
Funkcja cykliczna, czyli taki skrypt, który się załącza w równych odstępach czasowych. Najlepiej widać to w tej magicznej klątwie, gdzie co 30 sekund dostajemy "tik" z obrażeniami.
Precyzując moją wcześniejszą wypowiedź.
SP 1.8 - bez problemów; sam Union - 1 problem ( nie działa punkt 1 ); Union + wtyczki - 2 problemy ( nie działa punkt 1 i 2 ).
1- otworzenie wrót domu budowniczych zjedzeniem mięsa ognistego warga;
2- przeniesienie Arto w rejon wyjścia ze świątyni Adanosa, kiedy to my wychodzimy z niej z kluczem;
3- magiczne przekleństwo, które nas dotyka po otwarciu jednej ze skrzyń Jarkendarczyków.
Niektóre z tych rzeczy można było zrobić na innej zasadzie, ale tak wtedy postanowiłem je zrobić jak jest i podczas testów, czy areny nie pamiętam, aby ktoś miał z tym jakieś problemy.
Funkcja cykliczna, czyli taki skrypt, który się załącza w równych odstępach czasowych. Najlepiej widać to w tej magicznej klątwie, gdzie co 30 sekund dostajemy "tik" z obrażeniami.
Precyzując moją wcześniejszą wypowiedź.
SP 1.8 - bez problemów; sam Union - 1 problem ( nie działa punkt 1 ); Union + wtyczki - 2 problemy ( nie działa punkt 1 i 2 ).