05.07.2024, 01:00:26
Epilog, całkiem nieźle domyka wątki z Przeznaczenia.
Sam pomysł na Khorinis opanowane w całości przez wrogów, których stopniowo się pozbywamy, jednocześnie ratując ludzi w potrzebie i organizując drużynę która w odbiciu tego miasta pomoże jest ekstra.
Chciałbym tutaj odrobinę porównać odbicie miasta w tej modyfikacji i modyfikacji Odyseja. W Odysei lepiej rozwiązano kwestię wkradnięcia się do miasta. Co prawda fabularnie jest to zrobione tak że dopóki nie będziesz się chciał dostać do byłej posiadłości Hagena to nie potrzebujesz przebrania bo żadna z osób Cię nie kojarzy, ale jednak paradowanie w pełnej zbroi, porządnym uzbrojeniem i jednocześnie sabotowanie organizacji lub pomaganie ludziom w mieście powinno chyba przyciągać więcej uwagi niż kilka osób konfrontujących się zazwyczaj 1v1 poza miastem. Tutaj na przykład przebranie się w strój obywatela i być może nawet ściągnięcie broni byłoby dużo spójniejsze fabularnie, chociaż mogłoby być uciążliwe gameplayowo.
Kilka uwag do dziwnego zachowania niektórych NPC, czy niezrozumiałych decyzji - np. podczas ochrony klasztoru, gdy dzielni magowie wody przychodzą z odsieczą, to tak naprawdę myślałem że napotkałem kolejny błąd i magowie zwyczajnie się nie pojawili. Dopiero po tym, jak poradziłem sobie ze wszystkimi przeciwnikami sam, obszedłem wokół okolicę a następnie zrezygnowany poszedłem szukać odpowiedzi na forum, okazało się że stoją głęboko w lesie udając że właśnie stoczyli ciężki bój, ale to raczej małe potknięcia na tle naprawdę solidnej historii i modyfikacji.
Dobre dokończenie historii rozpoczętej w przeznaczeniu, dobre rozwinięcie wielu innych wątków, fabularnie i mechanicznie do niewielu rzeczy można się doczepić no i trzeba wyraźnie zaznaczyć że jest to zdecydowany przeskok w porównaniu z przeznaczeniem, które niestety jest jakie jest.
Sam pomysł na Khorinis opanowane w całości przez wrogów, których stopniowo się pozbywamy, jednocześnie ratując ludzi w potrzebie i organizując drużynę która w odbiciu tego miasta pomoże jest ekstra.
Chciałbym tutaj odrobinę porównać odbicie miasta w tej modyfikacji i modyfikacji Odyseja. W Odysei lepiej rozwiązano kwestię wkradnięcia się do miasta. Co prawda fabularnie jest to zrobione tak że dopóki nie będziesz się chciał dostać do byłej posiadłości Hagena to nie potrzebujesz przebrania bo żadna z osób Cię nie kojarzy, ale jednak paradowanie w pełnej zbroi, porządnym uzbrojeniem i jednocześnie sabotowanie organizacji lub pomaganie ludziom w mieście powinno chyba przyciągać więcej uwagi niż kilka osób konfrontujących się zazwyczaj 1v1 poza miastem. Tutaj na przykład przebranie się w strój obywatela i być może nawet ściągnięcie broni byłoby dużo spójniejsze fabularnie, chociaż mogłoby być uciążliwe gameplayowo.
Kilka uwag do dziwnego zachowania niektórych NPC, czy niezrozumiałych decyzji - np. podczas ochrony klasztoru, gdy dzielni magowie wody przychodzą z odsieczą, to tak naprawdę myślałem że napotkałem kolejny błąd i magowie zwyczajnie się nie pojawili. Dopiero po tym, jak poradziłem sobie ze wszystkimi przeciwnikami sam, obszedłem wokół okolicę a następnie zrezygnowany poszedłem szukać odpowiedzi na forum, okazało się że stoją głęboko w lesie udając że właśnie stoczyli ciężki bój, ale to raczej małe potknięcia na tle naprawdę solidnej historii i modyfikacji.
Dobre dokończenie historii rozpoczętej w przeznaczeniu, dobre rozwinięcie wielu innych wątków, fabularnie i mechanicznie do niewielu rzeczy można się doczepić no i trzeba wyraźnie zaznaczyć że jest to zdecydowany przeskok w porównaniu z przeznaczeniem, które niestety jest jakie jest.
Postęp modyfikacji:
Przeznaczenie ✅
Epilog ✅
Przebudzenie ✅
Korzenie Zła ✅
Imperium Popiołów ✅
Klasztor ✅
Klasztor 2 ✅
Przeznaczenie ✅
Epilog ✅
Przebudzenie ✅
Korzenie Zła ✅
Imperium Popiołów ✅
Klasztor ✅
Klasztor 2 ✅