05.06.2016, 11:16:31
Rozpocząłem realne przygotowanie ramowego content.
Aby uniknąć błedów dla zasadniczego pliku Gothic src całość będzie zrobiona sprawdzoną metodą zastosowaną przy produkcji moda Velaya, tyle, że z odchudzeniem content jako takiego.
Pewne rzeczy w skryptach zostaną i będą jedynie zablokowane, choć ostatecznie nie wykluczam ich zupełnego usunięcia.
Obszar gry został jednoznacznie ustalony jako Khorinis do bramy do GD.
Gotowych jest także około 150 pierwszych NPC wraz z rutynami
Sam nie zrobię rzecz jasna.
Będzie robił Prorok sprawy te co dotychczas , przy czym zestawy pancerzy i innych rzeczy sa już gotowe od dawna i pewne nowe frakcje już tylko czekają gdy zostaną w to ubrane i wyposażone.
Natomiast dialogi , zadania , itemy nowe, akcje skryptowe , całość gameplay , balans itd zrobię sam.
Niezbędna jednak będzie pomoc moich speców od siatki WP i topografii Khorinis, to zrozumiałe.
Gotowy jest zestaw handlarzy w grze oraz ich oferta w układzie progresywnym.
Łącznie handlować będzie 40 NPC, w zgodzie z Lore Przeznaczenia, choć będą pewne drobne niespodzianki.
W dziale roboczym niejawnym Destiny Team powstał już dział dotyczący Epilogu i prace sa tam prowadzone na bieżąco.
Aktualnie pracuję nad układem postaci w porcie i myślę, że zostanie to dziś zrobione.
gdy całe miasto uda się już spersonalizować powstanie pierwsza wersja Vizual dla Epilogu, na razie taka bez dialogów, ale z pełnym zestawem wizuali i rutyn
przejrzą to testerzy i równolegle będą trwały prace nad tym co ma być poza miastem.
Być może w ciągu miesiąca pełny układ Startup dla Epilogu będzie gotowy i przejdę do pisania i wstawiania dialogów wstępnych.
Przedtem jednak trzeba będzie przygotować wizualizacje około 50 nowych postaci planowanych dla Epilogu, przy czym ta liczba jest orientacyjna.
Aby uniknąć błedów dla zasadniczego pliku Gothic src całość będzie zrobiona sprawdzoną metodą zastosowaną przy produkcji moda Velaya, tyle, że z odchudzeniem content jako takiego.
Pewne rzeczy w skryptach zostaną i będą jedynie zablokowane, choć ostatecznie nie wykluczam ich zupełnego usunięcia.
Obszar gry został jednoznacznie ustalony jako Khorinis do bramy do GD.
Gotowych jest także około 150 pierwszych NPC wraz z rutynami
Sam nie zrobię rzecz jasna.
Będzie robił Prorok sprawy te co dotychczas , przy czym zestawy pancerzy i innych rzeczy sa już gotowe od dawna i pewne nowe frakcje już tylko czekają gdy zostaną w to ubrane i wyposażone.
Natomiast dialogi , zadania , itemy nowe, akcje skryptowe , całość gameplay , balans itd zrobię sam.
Niezbędna jednak będzie pomoc moich speców od siatki WP i topografii Khorinis, to zrozumiałe.
Gotowy jest zestaw handlarzy w grze oraz ich oferta w układzie progresywnym.
Łącznie handlować będzie 40 NPC, w zgodzie z Lore Przeznaczenia, choć będą pewne drobne niespodzianki.
W dziale roboczym niejawnym Destiny Team powstał już dział dotyczący Epilogu i prace sa tam prowadzone na bieżąco.
Aktualnie pracuję nad układem postaci w porcie i myślę, że zostanie to dziś zrobione.
gdy całe miasto uda się już spersonalizować powstanie pierwsza wersja Vizual dla Epilogu, na razie taka bez dialogów, ale z pełnym zestawem wizuali i rutyn
przejrzą to testerzy i równolegle będą trwały prace nad tym co ma być poza miastem.
Być może w ciągu miesiąca pełny układ Startup dla Epilogu będzie gotowy i przejdę do pisania i wstawiania dialogów wstępnych.
Przedtem jednak trzeba będzie przygotować wizualizacje około 50 nowych postaci planowanych dla Epilogu, przy czym ta liczba jest orientacyjna.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"