11.08.2016, 06:53:34
Na przełomie drugiego i trzeciego rozdziału można zdobyć jeszcze dwa pancerze:
- Pancerz Magnata, raczej ciekawostka niż coś wartego używania, gdyż wymaga aż 170 siły. Zdobywamy go w zadaniu od Blizny "Pierścień Gomeza",w zamku są dwa klucze do komnat Gomeza, pierwszy w wierzy obok strażnika Fairfaxa, drugi zdobywamy naciskając czaszkę w sypialni zaopatrzeniowca paladynów, następnie udając się do pokoju na przeciwko.
- Pancerz z rudy, coś na prawdę kozackiego i wielki szacunek dla twórców, że go umieścili w swej modyfikacji, wymaga jedynie 100 siły, a statystyki ma wyborne. Zadanie z nim związane rozpoczyna się po zakończeniu zadania "Urizliel" u Xardasa.
W IV rozdziale, na jego początku, można zdobyć Pancerz Strażnika Świątynnego, o 5 punktów lepszy jeśli chodzi o uderzenia i ostrzał, trochę bardziej jeśli chodzi o magię i smoczy ogień od pancerza z rudy. Jego wadą jest wymóg siły 250, wątpię by mi się udało tyle wbić, na obecny moment mam około 180, a wszystkie eliksiry, jabłuszka, szyneczki zużyte pod koniec III R.
- Pancerz Magnata, raczej ciekawostka niż coś wartego używania, gdyż wymaga aż 170 siły. Zdobywamy go w zadaniu od Blizny "Pierścień Gomeza",w zamku są dwa klucze do komnat Gomeza, pierwszy w wierzy obok strażnika Fairfaxa, drugi zdobywamy naciskając czaszkę w sypialni zaopatrzeniowca paladynów, następnie udając się do pokoju na przeciwko.
- Pancerz z rudy, coś na prawdę kozackiego i wielki szacunek dla twórców, że go umieścili w swej modyfikacji, wymaga jedynie 100 siły, a statystyki ma wyborne. Zadanie z nim związane rozpoczyna się po zakończeniu zadania "Urizliel" u Xardasa.
W IV rozdziale, na jego początku, można zdobyć Pancerz Strażnika Świątynnego, o 5 punktów lepszy jeśli chodzi o uderzenia i ostrzał, trochę bardziej jeśli chodzi o magię i smoczy ogień od pancerza z rudy. Jego wadą jest wymóg siły 250, wątpię by mi się udało tyle wbić, na obecny moment mam około 180, a wszystkie eliksiry, jabłuszka, szyneczki zużyte pod koniec III R.
