22.08.2016, 16:59:34
Wydaje mi się, że pytanie które zadam pasuje do tego tematu.
Rozumiem cały zamysł zadania z Dobrarem. Jest skomplikowane i długotrwałe bo ma utrudnić zdobycie ostrza na falera. Czemu nie możemy dać mu runy teleportacyjnej do zamku ? Wiem, że wtedy było by zbyt prosto ale np. przy pierwszej nieudanej teleportacji za kraty, w wyniku działania rudy, którą miał przy sobie Dobar runa teleportacyjna została by zniszczona i wtedy zabawa z pergaminami. Chodzi o to, że w zadaniu rycerza Leona dajemy mu runę i wszystko gra a Dobar wymyśla, że trzeba mu zrobić zwój mimo, że mamy w ekwipunku runę. Może chociaż jakiś dialog Dobarowi, ze chce zwój bo run nie lubi XD
Rozumiem cały zamysł zadania z Dobrarem. Jest skomplikowane i długotrwałe bo ma utrudnić zdobycie ostrza na falera. Czemu nie możemy dać mu runy teleportacyjnej do zamku ? Wiem, że wtedy było by zbyt prosto ale np. przy pierwszej nieudanej teleportacji za kraty, w wyniku działania rudy, którą miał przy sobie Dobar runa teleportacyjna została by zniszczona i wtedy zabawa z pergaminami. Chodzi o to, że w zadaniu rycerza Leona dajemy mu runę i wszystko gra a Dobar wymyśla, że trzeba mu zrobić zwój mimo, że mamy w ekwipunku runę. Może chociaż jakiś dialog Dobarowi, ze chce zwój bo run nie lubi XD