04.09.2016, 07:44:19
Jako iż w temacie "Dyskusja i wrażenia" drodzy gracze zastanawiają się nad potęgą czarów ognia oraz możliwościami Maga owego żywiołu przedstawiam Wam małą rozpiskę:
Krąg 1:
- Światło: do znalezienia w czasie naszej wędrówki; przydatne w lokacjach, gdzie atakują nas potwory i pochodnia nie wypełnia swojego zadania,
- Ognista Strzała: wydatek 10 punktów many przy obrażeniach od ognia równych 50 - otrzymujemy pod koniec rozdziału pierwszego, jeżeli ktoś gra pierwszy raz Magiem Ognia, to może się przez chwilę pobawić, ale później już tej runy nie użyje.
Krąg 2:
- Kula Ognia: wydatek 20 punktów many przy obrażeniach równych 100 - przydatna, gdy chcemy zredukować liczbę osobników w stadzie słabego typu,
- Spuchnięcie: wydatek 10 punktów many przy obrażeniach równych 5 - dar za wykonanie pewnego zadania w wyższym etapie gry, jedna z najlepszych run do walki z pojedynczymi NPC'tami ze względu na efekt, jaki nakłada na przeciwnika.
Krąg 3:
- Mała Burza Ognista: wydatek 35 punktów many przy obrażeniach równych 150 - ze względu na efekt rozprysku można używać na stadach średniego typu, przy czym orkowie, poszukiwacze, smocze zębacze, wargi i inne stworzenia trzeciego rozdziału wymagają takiego nakładu many, że lepiej próbować zwojów lodu oraz broni,
- Strach: do znalezienia w czasie naszej wędrówki - istoty Beliara niczego się nie boją,
- Masowy Sen, Stworzenie Strażnika: powiązane z wykonywanymi przez nas zadaniami, strażnik szybko ginie w większości starć - dobry na bestie średniego typu.
Pozostaje jeszcze magia neutralna, a od czwartego rozdziału ze względu na wyposażenie, jakie zdobywamy nie musimy się już martwić o siłę czarów, ponieważ legendarny miecz sieka naszych przeciwników aż miło, a możemy go używać, jeśli wykorzystaliśmy dostępne bonusy i to bez rozwijania siły za pomocą punktów nauki.
Krąg 1:
- Światło: do znalezienia w czasie naszej wędrówki; przydatne w lokacjach, gdzie atakują nas potwory i pochodnia nie wypełnia swojego zadania,
- Ognista Strzała: wydatek 10 punktów many przy obrażeniach od ognia równych 50 - otrzymujemy pod koniec rozdziału pierwszego, jeżeli ktoś gra pierwszy raz Magiem Ognia, to może się przez chwilę pobawić, ale później już tej runy nie użyje.
Krąg 2:
- Kula Ognia: wydatek 20 punktów many przy obrażeniach równych 100 - przydatna, gdy chcemy zredukować liczbę osobników w stadzie słabego typu,
- Spuchnięcie: wydatek 10 punktów many przy obrażeniach równych 5 - dar za wykonanie pewnego zadania w wyższym etapie gry, jedna z najlepszych run do walki z pojedynczymi NPC'tami ze względu na efekt, jaki nakłada na przeciwnika.
Krąg 3:
- Mała Burza Ognista: wydatek 35 punktów many przy obrażeniach równych 150 - ze względu na efekt rozprysku można używać na stadach średniego typu, przy czym orkowie, poszukiwacze, smocze zębacze, wargi i inne stworzenia trzeciego rozdziału wymagają takiego nakładu many, że lepiej próbować zwojów lodu oraz broni,
- Strach: do znalezienia w czasie naszej wędrówki - istoty Beliara niczego się nie boją,
- Masowy Sen, Stworzenie Strażnika: powiązane z wykonywanymi przez nas zadaniami, strażnik szybko ginie w większości starć - dobry na bestie średniego typu.
Pozostaje jeszcze magia neutralna, a od czwartego rozdziału ze względu na wyposażenie, jakie zdobywamy nie musimy się już martwić o siłę czarów, ponieważ legendarny miecz sieka naszych przeciwników aż miło, a możemy go używać, jeśli wykorzystaliśmy dostępne bonusy i to bez rozwijania siły za pomocą punktów nauki.