04.09.2016, 12:06:16
to są czary które nie dzialają na istoty z kategorii EVIL a tylko z kategorii HUMAN
skrypty są złożone i odmienne od innych, nie pisałem ich więc nie będę ich komentować - obrażenia zależą zarówno od ilości HP bohatera jak i HP przeciwnika a także od zdefiniowania ich dla kategorii HUMAN EVIL
przy zwiększeniu ochrony od magii część potforków które była na nie wrażliwa wrażliwa być przestała
balans np Krwawej Ofiary w opcji podstawowego zadawania obrażeń w Global PL ustawiłem na 90 przy niższym wówczas poziomie odporności na magię przeciwników na jakich działa
teraz jest 50 i chyba jasne że nie zadziała na bagiennego szczura który ma odporność 80
w czasie tworzenia balansu dla czarów ofensywnych niższych leveli w DT było silne lobby osłabienia magii dla tworzenia opcji hybrydowych postaci na niższe rozdziały z ewolucją na "czystego maga" po uzyskaniu wyższych kręgów.
Jak widać gracze zauroczyli się czymś ogólnie małlo skutecznym - mam na myśli czary pierwszych kręgów MZ i się tu zaiwedli bo myśleli że zaczną kosić od razu nie wiadomo kogo i jak
idea słabego beziego w MZ do R3 była celowa i osłabienie poniekąd się tą magią udało
teraz gdy ta magia wzrośnie trzeba będzie w expresowym tempie poszukać rozwiązania jako to zrobić by bezi do R3 w MZ nie był za silny, co więcej- słabszy niż przedstawiciele pozostałych magów
pewien pomysł na to mam i zapewne zostanie on wprowadzony prostą nieinwazyjną metodą
usunięta też zostanie odporność na magię i ogień orków poza czarami specjalnymi oraz przy zachowaniu pewnej odporności u szamanów
skrypty są złożone i odmienne od innych, nie pisałem ich więc nie będę ich komentować - obrażenia zależą zarówno od ilości HP bohatera jak i HP przeciwnika a także od zdefiniowania ich dla kategorii HUMAN EVIL
przy zwiększeniu ochrony od magii część potforków które była na nie wrażliwa wrażliwa być przestała
balans np Krwawej Ofiary w opcji podstawowego zadawania obrażeń w Global PL ustawiłem na 90 przy niższym wówczas poziomie odporności na magię przeciwników na jakich działa
teraz jest 50 i chyba jasne że nie zadziała na bagiennego szczura który ma odporność 80
w czasie tworzenia balansu dla czarów ofensywnych niższych leveli w DT było silne lobby osłabienia magii dla tworzenia opcji hybrydowych postaci na niższe rozdziały z ewolucją na "czystego maga" po uzyskaniu wyższych kręgów.
Jak widać gracze zauroczyli się czymś ogólnie małlo skutecznym - mam na myśli czary pierwszych kręgów MZ i się tu zaiwedli bo myśleli że zaczną kosić od razu nie wiadomo kogo i jak
idea słabego beziego w MZ do R3 była celowa i osłabienie poniekąd się tą magią udało
teraz gdy ta magia wzrośnie trzeba będzie w expresowym tempie poszukać rozwiązania jako to zrobić by bezi do R3 w MZ nie był za silny, co więcej- słabszy niż przedstawiciele pozostałych magów
pewien pomysł na to mam i zapewne zostanie on wprowadzony prostą nieinwazyjną metodą
usunięta też zostanie odporność na magię i ogień orków poza czarami specjalnymi oraz przy zachowaniu pewnej odporności u szamanów
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"