18.10.2016, 17:01:19
(16.10.2016, 23:35:45)Klimek napisał(a): - zmniejszenie bonusów od tablic, eliksirów oraz podwyższone ceny w kapliczkach Innosa a także podniesienie wymaganych PN przy nauce. Moim zdaniem balans z czystej NK był bardzo dobry i nie było konieczne jego naruszanie. Bonus +2 do siły z eliksiru uważam za przegięcie, podobnie jak mocne oberżnięcie bonusów z tablic i cholernie wysokie wymagania PN do nauki ich czytania w stosunku do korzyści. Nie mówiac już o horrendalnych rachunkach, jakie wystawia nam Innos za podreperowanie statystyk, a złoto w Przeznaczeniu zużywa się znacznie szybciej niż w jakimkolwiek Gothicu i gra o wiele większą rolę.
Może i faktycznie. Był ostatnio temat, że community gothica jest jakie jest, ale jak chcąc zachęcić graczy do ponownego przejścia gothica, osób które prawdopodobnie nie grały w niego z 5 lat i teraz wracają i dostają Dark Souls, zamiast kultowej gry z naprawdę zajebistymi dodatkami. Balans w gothicu był spoko, bo nawet jeżeli ktoś był słabszy w "te" gry to dawał radę, ale zawsze znajdą się gracze którzy grają po 1000 raz i piszą, że easy co twórcy modów biorą pod uwagę i wychodzi jak wychodzi, że tylko 10 osób "pro" w gothica gra w tego moda a kolejne 1000 odpuści sobie jak zginie przy pierwszym lepszym potworku który ma być wprowadzeniem do gry . Takie moje spostrzeżenie odnośnie nie tylko Przeznaczenia ale także wielu innych modów jak np. G1 Edycja Rozszerzona
