13.11.2016, 22:32:29
Chyba po raz pierwszy w ekipie mamy problem "nadprodukcji pomysłów" , zarówno fabularnych jak skryptowych.
Mamy z czego wybierać i z pewnych rzeczy musimy zrezygnować, bo nie bardzo pasują do obecnej nieco zmienionej koncepcji.
A koncepcja jest taka - Bond Gothic , pełen finezyjnych zadań, szpiegów, nieoczekiwanych zwrotów akcji i koronkowych powiązań, specjalnych itemów, bójek potyczek i bitew, choć bez nadmiernie wielkiej liczby uczestniczących w nich NPC.
No i ścisłe, bardzo ścisłe powiązanie z Przeznaczeniem.
Mamy z czego wybierać i z pewnych rzeczy musimy zrezygnować, bo nie bardzo pasują do obecnej nieco zmienionej koncepcji.
A koncepcja jest taka - Bond Gothic , pełen finezyjnych zadań, szpiegów, nieoczekiwanych zwrotów akcji i koronkowych powiązań, specjalnych itemów, bójek potyczek i bitew, choć bez nadmiernie wielkiej liczby uczestniczących w nich NPC.
No i ścisłe, bardzo ścisłe powiązanie z Przeznaczeniem.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"